Jupquote:Op woensdag 17 december 2025 16:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hello Fresh? Lijkt mij trouwens niks mis mee.
Ik zie allemaal vrij normale en gezonde dingen.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjonge. En dat heeft allemaal de mond vol over dartsfit dit dartsfit zus
Op eerste kerstdag lekker hertenrugfilet eten.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, en dan is het kerst. Lekker tijd doorbrengen met mijn vriendin en mijn familiequote:
Gelukkig alleen een brunch beider dagen dan avonds lekker thuis vreten of bij vriendenquote:Op woensdag 17 december 2025 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, en dan is het kerst. Lekker tijd doorbrengen met mijn vriendin en mijn familie
Dat worden vreselijke dagen, maar de 27e mogen we gelukkig weer!
Familie die vraagt 'hoe gaat het op je werk?' en 'ga je binnenkort nog op vakantie?'quote:Op woensdag 17 december 2025 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, en dan is het kerst. Lekker tijd doorbrengen met mijn vriendin en mijn familie
Dat worden vreselijke dagen, maar de 27e mogen we gelukkig weer!
1e KD naar ouders, hebben we dat maar gehad. 2e KD hele dag slapen denk ik. 27 mogen we weer, 28-30 naar Duitsland.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig alleen een brunch beider dagen dan avonds lekker thuis vreten of bij vrienden
Dat komt steeds in beeld, behalve na Jur gisteren.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind wel dat er vanmiddag een alternatief soort vermaak moet komen.
Heeft iemand al een klassement van Arjan's Kutspelletje gemaakt?
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit maakt een dag-zonder-middagsessie dan weer behoorlijk goed.
Nee mexicano's heb ik zelf in huis duh.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die 3 mexicano's heb je ervanaf geknipt?
Moeten maar hopen dat de geluks wesp vroeg op zijn kraag land.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:00 schreef BB-King het volgende:
Heb zo'n gevoel dat Barney al lekker backstage staat in te gooien en alles vliegt erin.
Enige met echt dartsdieetquote:Op woensdag 17 december 2025 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo bwuuuurp dat zit erin. Had de vlammetjes nog voor vanavond wilen bewaren, maar ja
quote:Op woensdag 17 december 2025 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo bwuuuurp dat zit erin. Had de vlammetjes nog voor vanavond wilen bewaren, maar ja
Sobanoedels met avocado, kardemom en limoen. Stukkie gegrilde zalm er bij.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |