Ja, het viel op dat Jan nu bovenaan van rechts naar links begon, terwijl hij andere keren vanaf onderaan begon om de codes aan te geven. Zo weet je als deelnemer eigenlijk dat de eerste codes altijd fout zijn en voor de kijker eist het onnodig kostbare zendtijd op.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hallo!! Jan weet de code die geeft op zijn volgorde
Ja dat is puur voor de spanning, al zou het wat mij betreft wel leuker zijn als Jan het ook niet weet en het rijtje afgaat. Maar ja....... Morgen restje en afscheid nemen en blablabla....quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:03 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, het viel op dat Jan nu bovenaan van rechts naar links begon, terwijl hij andere keren vanaf onderaan begon om de codes aan te geven. Zo weet je als deelnemer eigenlijk dat de eerste codes altijd fout zijn en voor de kijker eist het onnodig kostbare zendtijd op.
Ik had door de promo's van de Febo voor deze aflevering met de zin ''wie pakt die ton?'' overigens verwacht dat we nu de ontknoping te zien kregen, maar helaas weer gefopt met een kluiscliffhanger.
Jan weet het ook niet, die krijgt gewoon de volgorde via zijn oortje door. Aldus een oud-bondgenoot. Ook het meest veilig, zo kan ie ook geen hints geven, al dan niet bewust.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is puur voor de spanning, al zou het wat mij betreft wel leuker zijn als Jan het ook niet weet en het rijtje afgaat. Maar ja....... Morgen restje en afscheid nemen en blablabla....
Anyway de Floris complotten kunnen het raam uit
Ah ok, nou ja komt op het zelfde neer dat ze wachten met het winnende nummer, en volgens mij is er altijd een notaris aan te pas met geldbedragen in een spelprogramma. Het kastje op afstand bedienen zoals hier wel eens gesuggereerd werd is ook b.s. Hier zien ze ze ook wel eens vliegen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jan weet het ook niet, die krijgt gewoon de volgorde via zijn oortje door. Aldus een oud-bondgenoot. Ook het meest veilig, zo kan ie ook niet al dan niet bewust hints geven.
Er is bij die finale kennelijk ook altijd een notaris aanwezig. Niet alleen de kijkers kunnen klagen over dingen die ze niet zien, of denken wel te zien. Deelnemers zelf ook, op die manier dekt Talpa zichzelf ook in tegen gezeik achteraf.
Om zogenaamd de spanning op te voeren, maar als dat altijd zo wordt gedaan is er niks spannends aan.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:30 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Snap ik ook nooit, het is om een of andere reden altijd een van de laatste
Voor wat betreft het rekken maakt het inderdaad niks uit of het oortje of Jantje is, dat blijf baggerquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah ok, nou ja komt op het zelfde neer dat ze wachten met het winnende nummer, en volgens mij is er altijd een notaris aan te pas met geldbedragen in een spelprogramma. Het kastje op afstand bedienen zoals hier wel eens gesuggereerd werd is ook b.s.
De kluis waar de ton in ligt.quote:
oooooohquote:
Nou daar denken sommige anders overquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ooooooh
Daar hebben ze geen zak aan, aangezien de winnende code altijd op de achterkant van de cheque staat 'ingegraveerd'.
Het is een forum, en als ik ergens iets van vind dan zeg ik dat. Het is wel een beetje lullen tegen een betonnen plaat.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Soms kun je beter posts gewoon negeren.
Blij dat ik de aflevering terugkeek op NLziet. Kon door al die vage spellen heen skippen. Nu morgen maar even Erik (90%) zien winnen. De tranentrekkend afscheidskringen en dan hopelijk snel een paar nieuwe bewoners.
Ohw, je bedoeld die complottheorie dat die plank in de kluis een HR LCD scherm is waar Febo de winnende code op programmeert...jajaquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou daar denken sommige anders over
Ja zoiets........quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, je bedoeld die complottheorie dat die plank in de kluis een HR LCD scherm is waar Febo de winnende code op programmeert...jaja
Ik vrees dat ze het verschil niet weet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:54 schreef freaky40 het volgende:
Dacht trouwens dat die Fatima van de Antillen of Suri kwam? Is ze Afrikaans van komaf of zo dan aangezien haar vader in Afrika woont?
Hij was gisteren zijn afscheidsspeech al aan 't schrijven!quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:35 schreef schetterklep het volgende:
Nou, ik zit er alweer bijna klaar voorErgens denk ik Erik maar hoop het ook wel een beetje voor Fatima. Ook benieuwd of Erik het geld gaat delen want hij riep zo hard "voor je zoon" tegen Fatima. En ik ben benieuwd hoe het vertrek van Flo in beeld gaat komen en dan vooral wie er staan te wachten en of het meteen fittie bij de poort wordt tussen de familie
Denk dat ze dacht dat ze alleen maar de plaatsen hoefde te noemen waarvoor straattaal bestaat. Zij kende alleen deze twee, dus die andere twee: "Da's geen straattaal." Ze was er ook van overtuigd het goed te hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:52 schreef JJ76 het volgende:
Nee Amsterdam in zuid Holland hahaha domme doos
Als hij iedere keer die 1, 2 en 3 had omgedraaid, zou Fatima dat makkelijker onthouden, dus op naar de 4 door andere bordjes te draaien. Best slim.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Ha, die slimme Erik, draait valse bordjes om.. kan 'ie ook Faat mee helpen
Ik denk dat ze niet eens wist dat dat Polen is! Maar ook niet dat die wafels uit Luik komen, dus tja....quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had verwacht dat ze 'm bij Luxemburg zou zetten, van Luxe Wafels, maar POLEN!?
Dan waren we te snel klaar, natuurlijk. Of 't is 'm, en ze wint, of 't is 'm niet en Erik wint. Hoeft ie meteen niet meer al die codes in te voeren. Dus, ik vermoed dat Fatima niets hoeft in te voeren.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:27 schreef chufi het volgende:
Eric ziet zn pensioen een stukje dichetrbij komen... Mag Fatima dr code gelijk doen ?
Denk dat die codes zo klaar zijn. Dan napraten op de kamers tot de reclame. Dan afscheid van de 4 vertrekkende spelers met een ellenlange speech van Flo, en ook weer die filmpjes, weer reclame en dan de nieuwelingen. Vermoed ook pas morgen de nieuwe bondjes.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:29 schreef JJ76 het volgende:
Nou morgen codes tot eerste reclame. Daarna afscheid van aantal en binnenkomst nieuwelingen, donderdag nieuwe bondjes.
Benieuwd of de ratten blijven of dat er maar 2 nieuwen komen.quote:
Aangezien er berichten rondgaan dat Fatima in tranen uitbarst omdat ze gewonnen zou hebben, op sites die wel vaker dikke onzin online gooien, puur voor de clicks, denk ik echt dat het Erik gaat worden. En ook dan is het aannemelijk dat Fatima in tranen uitbarst.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:16 schreef ThijsTH het volgende:
Erik hoeft zich pas echt zorgen te maken als Fatima naar voren moet komen om haar code in te voeren. Want dat gaan ze echt alleen doen als ie groen is. Ze willen niet iemand laten winnen door de rode van een ander gok ik.
Dus als Fatima naar voren komt, wint ze.
Via promo's laten ze ook regelmatig uitkomsten zien van spellen etc. Dat zoiets een keertje fout gaat ok, maar ze lijken het maar niet te lerenquote:Op woensdag 17 december 2025 10:37 schreef danusz1986 het volgende:
Ze hebben ook een grove fout gemaakt. Online hebben ze de winnaar verklapt wat een sukkels. Bericht snel weer weggehaald🤦 maar kwaad geschied
Het is ook een soort memory, maar dan van het gehele speelveld op volgorde.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:35 schreef freaky40 het volgende:
Snapte niets van die bordjes omdraai opdracht, wat was nu het punt met die getallen? Dacht eerst een soort memory maar dat was het niet.
Kijk, dat zijn inderdaad belachelijke complottheorieën.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah ok, nou ja komt op het zelfde neer dat ze wachten met het winnende nummer, en volgens mij is er altijd een notaris aan te pas met geldbedragen in een spelprogramma. Het kastje op afstand bedienen zoals hier wel eens gesuggereerd werd is ook b.s. Hier zien ze ze ook wel eens vliegen wat dat betreft.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Blij dat ik de aflevering terugkeek op NLziet. Kon door al die vage spellen heen skippen. Nu morgen maar even Erik (90%) zien winnen. De tranentrekkend afscheidskringen en dan hopelijk snel een paar nieuwe bewoners.
Ai, dat was ik helemaal vergeten. Dat gaat de halve aflevering in beslag nemenquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
De tranentrekkend afscheidskringen
Stop hier eens meequote:
geen hond kijkt nog naar Ajaxquote:Op woensdag 17 december 2025 10:56 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week woensdag:
Kijkdichtheid: 3,6 Marktaandeel: 13,1 Kijkcijfer: 594.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 16
Een stuk lager terugkijk cijfer dus, mede door voetbal o.a. Ajax speelde tegen Qarabag vorige week op het uitzendtijdstip van DB.
543.000 lineaire kijkers keken gisteren naar de finale van de 24e cyclus en kwamen van een koude kermis thuis en werden gescamed tot en met, vanavond pas naar de ontknoping kijken waarvan de uitslag al hoog en breed bekend is bij iedereen door een kardinale fout van het social media team van De Bondgenoten!
Nee Dasty van de Wibra is goedkoper en naar mijn idee nog beter ookquote:Op woensdag 17 december 2025 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen hond kijkt nog naar Ajax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door KinKiJan op 17-12-2025 13:42:41 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
de mijne zeker nietquote:Op woensdag 17 december 2025 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2025 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
Promo met weer een oud bekende als nieuwe bewoner
Ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Het is wel interessant om te zien hoeveel codes ze Erik laten intypen tot groen, en of ze die ene code van de Faat ook nog een kans gevenquote:Op woensdag 17 december 2025 10:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Aangezien er berichten rondgaan dat Fatima in tranen uitbarst omdat ze gewonnen zou hebben, op sites die wel vaker dikke onzin online gooien, puur voor de clicks, denk ik echt dat het Erik gaat worden. En ook dan is het aannemelijk dat Fatima in tranen uitbarst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennemenie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
Ik denk dat deze, eerst door Erik gekozen code, em is. Want waarom beginnen op de bovenste rij bij de achterste code en dan naar voren werken? Da's alleen zodat het niet de eerste code is.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is wel interessant om te zien hoeveel codes ze Erik laten intypen tot groen, en of ze die ene code van de Faat ook nog een kans geven
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus rattenbondje was geen succesverhaal, mogen we concluderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee of Lisa blij gaat zijn met 1 van deze twee nieuwelingen....![]()
quote:
Toch wel blijkbaar en meer dan naar PisV.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt toch een leuke maand in ieder geval. Wel jammer dat het experiment van de Ratten ten einde is. Waarom dat geëxperimenteer toch elke keer. Blijf gewoon eens vasthouden aan de ingeslagen weg.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:35 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloos maar 2 hoor. Maar godzijdank!![]()
Dat ze maar experimenteren met om de beurt een opdracht spelen en niet continu dezelfde. Vooral nieuwe deelnemers mogen vaak niks spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt toch een leuke maand in ieder geval. Wel jammer dat het experiment van de Ratten ten einde is. Waarom dat geëxperimenteer toch elke keer. Blijf gewoon eens vasthouden aan de ingeslagen weg.
Ach ach hebben ze niets anders te doen dan aam programmas mee te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Moet er ook niet iemand naar huis van het verliezend bondje. Of is er al iemand weg en heb ik dat moment gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SlooMaa lazert al vrijwillig opquote:Op woensdag 17 december 2025 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er ook niet iemand naar huis van het verliezend bondje. Of is er al iemand weg en heb ik dat moment gemist
Gaat Romy weg? En fatima of Eric. Fatima gaat sowie zo weg of ze verliest of wint. Of is dat alweer veranderdquote:Op woensdag 17 december 2025 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SlooMaa lazert al vrijwillig op
Dat hebben ze wel beloofd, maar eerst zien dan geloven.. ALs Erik wint zouden er idd 4 weg gaan, Erik, Faat, SlooMaa en Floorquote:Op woensdag 17 december 2025 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat Romy weg? En fatima of Eric. Fatima gaat sowie zo weg of ze verliest of wint. Of is dat alweer veranderd
Oke, en als dan de ratten verdwijnen komen er maar twee nieuwequote:Op woensdag 17 december 2025 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel beloofd, maar eerst zien dan geloven.. ALs Erik wint zouden er idd 4 weg gaan, Erik, Faat, SlooMaa en Floor
Ja dat is het best bewaarde geheim blijkbaar, wat Febo met die ratten wil doenquote:Op woensdag 17 december 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, en als dan de ratten verdwijnen komen er maar twee nieuwe
Dat worden gewoon weer 4 groepen en geen ratten meer denk ikquote:Op woensdag 17 december 2025 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat is het best bewaarde geheim blijkbaar, wat Febo met die ratten wil doen
Misschien komt er een element of regel voor in de plaats.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat worden gewoon weer 4 groepen en geen ratten meer denk ik
Vond het wel leuk dat een paar en groep kon uitsluiten
Zou wel leuk zijn. Mag voor mij wel een ander spelelement inkomen.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien komt er een element of regel voor in de plaats.
Het volk wat daar blijft zitten wordt saai, er is te weinig wisseling, ze leven goed daar, gratis kost en inwoning, vergoeding dat trekt nixnutsukkels aanquote:Op woensdag 17 december 2025 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Mag voor mij wel een ander spelelement inkomen.
Vind het een beetje saai worden?
Het duurt ook te lang, maar zolang het goede kijkcijfers heeft zal het niet veranderen denk ik.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het volk wat daar blijft zitten wordt saai, er is te weinig wisseling, ze leven goed daar, gratis kost en inwoning, vergoeding dat trekt nixnutsukkels aan
ja, never change a winning team.. SaaiZooi blijft dus .. maar ja als ik 7Ton kijkers zie bij bullshit uitgescheten BN's showtjes verbaas ik me nergens meer overquote:Op woensdag 17 december 2025 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het duurt ook te lang, maar zolang het goede kijkcijfers heeft zal het niet veranderen denk ik.
Lekkere meiden met dikke tieten?quote:Op woensdag 17 december 2025 15:56 schreef greysbones het volgende:
Nee nee nee
Spoiler gezien
Gewoon nee
Edit
Bedoel niet van de winnaar
Maar wie er bij komt
Bij nader inzien
Het hoofd van Fadi is onbetaalbaar![]()
![]()
Team ratten maakt plaats voor.. team teken!quote:Op woensdag 17 december 2025 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Mag voor mij wel een ander spelelement inkomen.
Vind het een beetje saai worden?
Heb je dit ergens gelezen of is dit eigen fantasie?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Team ratten maakt plaats voor.. team teken!
De twee teken hebben de keuze om tijdens een willekeurige opdracht zich aan een bondje 'bijten' zonder dat de normale bondjes het weten. Na afloop jatten ze de punten van het bondje dat ze hebben gebeten. Haalt een gebeten bondje 0 punten dan blijft de teek zitten en moet die kiezen wie uit het bondje een nieuwe teek zal worden. Deze teek mag geen oude teken in bondjes meer vervangen, maar nog wel elk bondje bijten, met als uitzondering als daar vier oud teken inzitten. Als de teken bovenaan staan op het einde gaat een van de twee naar de finale en de andere teek mag iemand wegsturen van alle normale bondjes behalve uit het team van de winnaar die de tweede finalist levert.
Gelezen in mijn eigen fantasiequote:Op woensdag 17 december 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dit ergens gelezen of is dit eigen fantasie?
quote:Op woensdag 17 december 2025 16:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Gelezen in mijn eigen fantasie
Wie had je terug willen zien dan?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Elke keer haalt de febo een oude bekende terug, maar nooit degene waar ik op hoop.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Elke keer haalt de febo een oude bekende terug, maar nooit degene waar ik op hoop.![]()
Gokje:quote:Op woensdag 17 december 2025 16:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wie had je terug willen zien dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 17 december 2025 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Gokje:Bewaar jij al die gifjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De meeste die ik zelf toen gemaakt heb heb ik nog wel jaquote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Gokje:Ja, zij mag ook wel terug komen ja. Jeffrey uit EJVJL komt denk ik ook ooit nog wel eens voorbij schuiven ga ik vanuit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alleen.Allemaal cabaretteketet!
Mooi idee, maar bijt iedere teek dan een ander bondje of bijten ze samen een bondje? Als het het laatste is, wie bepaalt dan welke teek vervangen wordt, als dat bondje geen punten haalt?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Team ratten maakt plaats voor.. team teken!
De twee teken hebben de keuze om tijdens een willekeurige opdracht zich aan een bondje 'bijten' zonder dat de normale bondjes het weten. Na afloop jatten ze de punten van het bondje dat ze hebben gebeten. Haalt een gebeten bondje 0 punten dan blijft de teek zitten en moet die kiezen wie uit het bondje een nieuwe teek zal worden. Deze teek mag geen oude teken in bondjes meer vervangen, maar nog wel elk bondje bijten, met als uitzondering als daar vier oud teken inzitten. Als de teken bovenaan staan op het einde gaat een van de twee naar de finale en de andere teek mag iemand wegsturen van alle normale bondjes die de knock-outs spelen, behalve uit het team van de winnaar die de tweede finalist levert.
quote:Op woensdag 17 december 2025 17:14 schreef freaky40 het volgende:
En toch denk ik niet dat er maar 2 nieuwe bewoners zijn. Dit zijn degene die nu vrij gegeven zijn, maar kan me niet voorstellen dat er toch nog 2 andere bij komen. DB maakt nooit alle deelnemers bekend vooraf. Maar omdat er een oud bekende terug komt wil niet zeggen dat er buiten dat meisje nog andere deelnemers zijn. Voor december, toch een belangrijke maand met veel concurrentie op TV had ik toch wel wat grootser uitgepakt. Maar misschien hopen ze dat te bewerkstelligen metMarlijn zat al van blijdschap te wippen op de bank. Of misschien was het meer dan blijdschap....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alleen.
Benieuwd hoe de jonge mannen gaan reageren op het knappe jonge nieuwe meisje in de loods? Verwacht dat ze wel prima met Mercedes overweg zal kunnen, gezien de leeftijd en de looks, of juist niet!
Hoop nog wel wat te zien vanavond, behalve afscheidsredes en filmpjes van de vertrekkende deelnemers. Gewoon deur open, eruit en houdoe!!
De teken moeten individueel van elkaar een bondje kiezen, ze mogen niet samen op een bondje.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Mooi idee, maar bijt iedere teek dan een ander bondje of bijten ze samen een bondje? Als het het laatste is, wie bepaalt dan welke teek vervangen wordt, als dat bondje geen punten haalt?
Misschien als aanvullende regel dat degene die de meeste dagen teek is geweest, recht heeft op de finaleplek (indien ze eerste worden), want die heeft dan het meest succesvol gebeten!
Dat zou geweldig zijn. Komt er minstens 15 minuten vrij voor de aflevering.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zouden die afscheidsfilmpjes op de socials moeten zetten en dan in de aflevering daarheen verwijzen. Wie het wil zien kan daarheen + weer wat clicks en views voor die accounts. Win-win-win voor iedereen lijkt me?
Duurt altijd zo lang, morgen gaan we denk ik ook pas de nieuwe zienquote:Op woensdag 17 december 2025 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zouden die afscheidsfilmpjes op de socials moeten zetten en dan in de aflevering daarheen verwijzen. Wie het wil zien kan daarheen + weer wat clicks en views voor die accounts. Win-win-win voor iedereen lijkt me?
Ik vind het sowieso een waardeloos account met allemaal teases die je toch al 's avonds ziet, ik zap die altijd door. Nooit eens extra materiaal wat niet uitgezonden is vanwege tijd gebrek.Maak je het account met de geste die jij deed veel interessanter inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat Fadi niet zo’n probleem heeftquote:Op woensdag 17 december 2025 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De meeste die ik zelf toen gemaakt heb heb ik nog wel ja
je had gekeken wist je nu wie er nieuw binnen komenquote:Op woensdag 17 december 2025 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een waardeloos account met allemaal teases die je toch al 's avonds ziet, ik zap die altijd door. Nooit eens extra materiaal wat niet uitgezonden is vanwege tijd gebrek.Maak je het account met de geste die jij deed veel interessanter inderdaad.
Klopt, Fadi heeft ook wel laten zien er voor te willen gaan, Dieander eh .. wil niks, kan niks, weet niks, doet niks.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat Fadi niet zo’n probleem heeft
Maar diego
Die wist echt niks
Voor hun ook, met meer verkeer naar hun accounts kunnen ze daar ook weer reclame maken voor andere programma'squote:Op woensdag 17 december 2025 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een waardeloos account met allemaal teases die je toch al 's avonds ziet, ik zap die altijd door. Nooit eens extra materiaal wat niet uitgezonden is vanwege tijd gebrek.Maak je het account met de geste die jij deed veel interessanter inderdaad.
aangezien de spoiler van de nieuwkomers er al isquote:Op woensdag 17 december 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
En zitten we al klaar voor het matras-toneel-stukje van de maand? Of zien we dat (over)morgen pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die vol overgave Matt sleeps promootEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Natuurlijk zit ik klaarquote:Op woensdag 17 december 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
En zitten we al klaar voor het matras-toneel-stukje van de maand? Of zien we dat (over)morgen pas
quote:Op woensdag 17 december 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
aangezien de spoiler van de nieuwkomers er al is
verwacht ik eenAlle andere BN'rs zijn al bezet zeker.. in de rij voor al die anders Shows?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die vol overgave Matt sleeps promoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |