Daar moet dan wel tegenover staan dat ze beiden in de finale mogen staan.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:09 schreef Gia het volgende:
Ik hoop wel dat, als er nog ratten in de loods zitten, dat ze de regels wel wat aangepast hebben.
Zoals wel degelijk iemand naar huis als ze laatste worden, zodat ze beter hun best doen, om in elk geval geen laatste te worden. Op dit moment kunnen de ratten laatste worden, zonder gevolgen en moet er iemand van het een na laagste bondje naar huis. (Nu waren de gieren sowieso al laatste, maar even als voorbeeld)
Er is voor de ratten geen prikkel meer op het moment dat ze toch geen eerste meer kunnen worden.
Voor de rest vind het ik het fenomeen rattenbondje op zich, best leuk. Mag nog wel wat ratachtiger.
Erik is toch geen teruggehaalde oud deelnemer! Fatima wel, en Floris ook.quote:Op maandag 15 december 2025 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. Morgen de Finale, dat Erik hem maar winnen mag.. En Daarna Nóóóóit Meer Terugkomt Please!!!![]()
[ afbeelding ]
( En dat geldt voor alle Teruggehaalde oud deelmeners)
9 maanden EJVJL tel ik meequote:Op dinsdag 16 december 2025 16:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Erik is toch geen teruggehaalde oud deelnemer! Fatima wel, en Floris ook.
nouuuuuuquote:Op dinsdag 16 december 2025 16:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Erik is toch geen teruggehaalde oud deelnemer! Fatima wel, en Floris ook.
heeft hij dan meer gewonnen dan Ice (isaak)quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:18 schreef KinKiJan het volgende:
Zou het prima vinden als Erik de ton pakt. Fatima gaat sowieso, dus nog iemand die er nu al weer een tijdje rondloopt exit vind ik geen enkel probleem.
Ik ken z'n eigenaardigheden nu wel. Z'n lontje lijkt ook steeds korter te worden en denk dat dat alleen maar erger gaat worden mocht ie verliezen. Dat 'Ik ben Erik' momentje was wel geinig, maar dat gedram om die kerstversiering bijvoorbeeld weer hinderlijk. Dus laat er maar een nieuwe voor in de plaats komen
Nee joh, die won ruim 8 ton!quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft hij dan meer gewonnen dan Ice (isaak)
dat zou dan wel een goede grap zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Erik heeft in totaal wel veel langer in die loods gezeten dan Ice, voor veel minder geld.
Op zich ook al een goede grap
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Erik zou wel gek zijn om te delen, dat heeft hij gelukkig (voor zo ver ik weet) haar ook niet toegezegd. Ik denk ook dat Erik erg op de centjes is.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:35 schreef schetterklep het volgende:
Nou, ik zit er alweer bijna klaar voorErgens denk ik Erik maar hoop het ook wel een beetje voor Fatima. Ook benieuwd of Erik het geld gaat delen want hij riep zo hard "voor je zoon" tegen Fatima. En ik ben benieuwd hoe het vertrek van Flo in beeld gaat komen en dan vooral wie er staan te wachten en of het meteen fittie bij de poort wordt tussen de familie
dat was hij in EJVJL welquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Erik zou wel gek zijn om te delen, dat heeft hij gelukkig (voor zo ver ik weet) haar ook niet toegezegd. Ik denk ook dat Erik erg op de centjes is.
Hij had iets te vertellen over het veiligstellen van zijn pensioen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Erik zou wel gek zijn om te delen, dat heeft hij gelukkig (voor zo ver ik weet) haar ook niet toegezegd. Ik denk ook dat Erik erg op de centjes is.
hij is toch ook eigen baasquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij had iets te vertellen over het veiligstellen van zijn pensioen.
Dus hij heeft niets gespaard of opgebouwd bij een werkgever.
Eigen baas?quote:
nee hij maakt lichtplannenquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eigen baas?
Klusjesman dus.
Is ook opvallend dat met veel deelnemers hun beroep zeer onduidelijk is.
LedLampekappie, Groothandel in Ledlampen..( denkt 'ie zelf )quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eigen baas?
Klusjesman dus.
Is ook opvallend dat met veel deelnemers hun beroep zeer onduidelijk is.
Lichtplannenquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij maakt lichtplannen
bij EJVJL is zijn website ook wel eens voorbij gekomen
quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij maakt lichtplannen
bij EJVJL is zijn website ook wel eens voorbij gekomen
quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of hij dat nu nog doet weet ik niet, hij kwam hier binnen met het verhaal dat ie zelfstandig klusjesman is.
Iets voor zichzelf dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]Zit ik hier met een temu-censuurprogramma te kutten om die shit weg te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
nou ja tis toch gewoon zijn sitequote:Op dinsdag 16 december 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zit ik hier met een temu-censuurprogramma te kutten om die shit weg te halen
Zeker! Maar je weet tegenwoordig maar nooit met AVG regeltjes enzoquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja tis toch gewoon zijn site
en zijn achternaam is vrij bekend (en makkelijk te vinden )
weet dat delen van zaken zoals familie etc niet de bedoeling isquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Maar je weet tegenwoordig maar nooit met AVG regeltjes enzo
quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]Eenmans-bedrijfje met waarschijnlijk een minimum aan klanten of orders. Wie haalt er nog een adviseur verlichtingsplan in huis dan. Bedenk zelf wel wat via een leuk internet plaatje ofzo. Heeft ook gewoon nog ouderwets postadresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
you tokkie to me?
9 maanden in EJVJLquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:22 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Eenmans-bedrijfje met waarschijnlijk een minimum aan klanten of orders. Wie haalt er nog een adviseur verlichtingsplan in huis dan. Bedenk zelf wel wat via een leuk internet plaatje ofzo. Heeft ook gewoon nog ouderwets postadres![]()
En als je zin hebt kan je ook een donatie storten op zijn rekening als hij niet die ton wintquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja tis toch gewoon zijn site
en zijn achternaam is vrij bekend (en makkelijk te vinden )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |