abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2025 @ 20:29:38 #151
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219504880
Erik mag zijn pensioen redden.
  maandag 15 december 2025 @ 20:29:58 #152
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219504885
Nou Ouwe heeft gekozen, niet Thomas maar Erik

pi_219504889
\____________________/
pi_219504891
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:29 schreef spapaars het volgende:
Erik mag zijn pensioen redden.
Ik ben hem een beetje zat, dus :W
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 15 december 2025 @ 20:32:11 #155
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219504925
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ben hem een beetje zat, dus :W
Beroepsneuspeuteraar.
  maandag 15 december 2025 @ 20:35:43 #156
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219504965
En de Kliphangert.. Morgen de Finale, dat Erik hem maar winnen mag.. En Daarna Nóóóóit Meer Terugkomt Please!!! }:|

( En dat geldt voor alle Teruggehaalde oud deelmeners)
  maandag 15 december 2025 @ 20:37:25 #157
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219504996
En nog steeds niets over wat te doen met ratten.. ;)
pi_219505217
quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
Angelo is wel echt enorm afgevallen
Viel me vandaag op dat ook Daisy wel wat kwijt is. :Y
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219505252
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
En nog steeds niets over wat te doen met ratten.. ;)
Die zullen dus wel gewoon blijven
  maandag 15 december 2025 @ 21:41:11 #160
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219505815
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Die zullen dus wel gewoon blijven
De goedkoopste methode idd
pi_219505940
Nou, dat liep toch anders. Ik dacht echt dat Thomas hem zou krijgen uit de groep, dus er is her en der gemanipuleerd vanuit de FEBO om anders te besluiten met de stemmingen om zo een gelijk spel te krijgen wat het weer spannend maakt op TV. Ik hoop dat Fatima hem pakt, Erik mag nog wel een maandje verder. Hij is gewoon leuk voor TV momentjes. Ik vind de rest vrij zouteloos en voorspelbaar eigenlijk. Fadi kan in potentie wel een nieuwe Robert zijn, dat heeft hij al bewezen dus ben benieuwd hoe die gaat varen in de volgende cyclus. Er komen weinig nieuwe bij dus daar verwacht ik in eerste instantie nooit echt veel van. Dat zal moeten blijken hoe die zich ontwikkelen.
Finale morgen wel van start met een dikke cliff aan het eind dus winnaar zullen we niet weten morgen, en woensdag ontknoping en misschien start nieuwe cyclus.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 15 december 2025 @ 22:14:51 #162
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219506285
Jammer dat er niet meer willen oprotten, figuren zoals Lisa, Mercedes, Chesty, Merlijn, Roland, Angelo, Jessie allemaal klotevolkjes die niets bijdragen dan wat er van hun verwacht wordt voor de cams.. toneelspelen al dan niet op verzoek van de Febo

Zowel Erik als Fatima mogen ook oprotten, alleen al vanwege het feit dat ze allang uitgespeelt zijn :{
pi_219506513
Ik vind Lisa vervelend worden met die jaloerse trekjes. Chess had toch een vriend thuis zitten (meende dat ik dat haar al 2x heb horen zeggen/bevestigen)? Daar zal dan wel weer een verhaal van gemaakt worden. Zij en Thomas zaten op de achtergrond aan de bar laatst ook al aan elkaar te plukken toen Fatima stond te tetteren over chocolade.

Dus ingrediënten voor de verhaallijntjes in de volgende cyclus tekenen zich al..
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  maandag 15 december 2025 @ 22:33:23 #164
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219506541
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer dat er niet meer willen oprotten, figuren zoals Lisa, Mercedes, Chesty, Merlijn, Roland, Angelo, Jessie allemaal klotevolkjes die niets bijdragen dan wat er van hun verwacht wordt voor de cams.. toneelspelen al dan niet op verzoek van de Febo

Zowel Erik als Fatima mogen ook oprotten, alleen al vanwege het feit dat ze allang uitgespeelt zijn :{
Dan blijft er niet veel meer over.
Er zijn al een aantal nieuwkomers gevonden die behoorlijk onzichtbaar zijn.
  maandag 15 december 2025 @ 22:35:59 #165
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219506565
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:33 schreef spapaars het volgende:

[..]
Dan blijft er niet veel meer over.
Er zijn al een aantal nieuwkomers gevonden die behoorlijk onzichtbaar zijn.
Jammer, blijkbaar is dat dus wat 2026 gaat worden, zoutloos eten, beter voor de bloeddruk ;)
  maandag 15 december 2025 @ 22:40:26 #166
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219506598
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:35 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Jammer, blijkbaar is dat dus wat 2026 gaat worden, zoutloos eten, beter voor de bloeddruk ;)
Een licht verhoogde bloeddruk is wat dit programma goed doet.
pi_219506810
Verschrikkelijk type die Lisa.
Denkt dat ze een of andere prinses is met een eigen hofhouding. :')
Die is echt voor de irritainment gecast.
Laat er maar een vrijgezelle supermodel naar binnen lopen voor de volgende cyclus, waarbij Thomas en Angelo niet meer zijn weg te branden en Lisa verhaal gaat halen met haar gezever :Y) . Gegarandeerd categorie F4-vuurwerk in de loods.

Erik mag van mij nog wel even blijven. Het is een echt uniek karakter die meer opvalt dan een hoop andere deelnemers. Als je de loods zou moeten verdelen in hoofdrolspelers en figuranten, dan behoort hij tot de hoofdrolspelers.
All those angels with their wings glued on.
pi_219506976
Ik lees wel altijd mee, maar schrijf zelden mee. Ik ben dus ergens blij dat Floris gaat. Ja hij zorgt voor wat reuring maar met een psychologische benadering vind ik zijn gedrag echt niet oke. Dat werd maar eens temeer duidelijk toen aan het begin van de cyclus mensen dat benoemden. Alles draaide om Floris.

Mochten zowel Erik als Fatima vertrekken dan is het wel een aderlating betreft dynamiek in de groep denk ik. De rest (los van Peter en bv en Julia) zijn een beetje dertien in een dozijn. hunkerend naar aandacht, maar verder niks.

Heel benieuwd
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 06:25:05 #169
388664 crew  Dotteke
pi_219507305
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:

[ afbeelding ]
Ben heel benieuwd wie van de twee gaat winnen.
Had niet verwacht dat ze Eric zouden kiezen eerlijk gezegd.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 06:36:01 #170
388664 crew  Dotteke
pi_219507342
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 00:07 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik lees wel altijd mee, maar schrijf zelden mee. Ik ben dus ergens blij dat Floris gaat. Ja hij zorgt voor wat reuring maar met een psychologische benadering vind ik zijn gedrag echt niet oke. Dat werd maar eens temeer duidelijk toen aan het begin van de cyclus mensen dat benoemden. Alles draaide om Floris.

Mochten zowel Erik als Fatima vertrekken dan is het wel een aderlating betreft dynamiek in de groep denk ik. De rest (los van Peter en bv en Julia) zijn een beetje dertien in een dozijn. hunkerend naar aandacht, maar verder niks.

Heel benieuwd
Welkom leuk dat je mee post ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 16 december 2025 @ 07:46:59 #171
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_219507479
Ik vond het nergens op slaan dat Chess zei dat ze die ton liever een jong iemand gunt, want die heeft nog een heel leven voor zich. Hoe oud is Erik, 48 ofzo!? Alsof die aan het eind van z’n leven zit…

Verder zijn er een hoop zoutloze figuren die niks toevoegen idd en van mij zsm mogen oprotten. Zoals die jessie, Marijn, ches Lisa etc.
Vooral die Chess zit ook echt in mijn irritatie, is het jullie wel eens opgevallen hoe raar ze zich gedraagd en hoe ze uit haar ogen kijken. Behoorlijk onwijs type.

Ze hebben van de zomer toen ineens 7 man ofzo verplicht naar huis gestuurd maar wat er voor terug kwam was niet veel beter helaas.

Fadi heeft wel potentie, had gehoopt dat er ook meer in Roland zou zitten, maar daar lijkt het niet op helaas. Jammer dat Roma weggaat, maar haar verhaallijn is wel uitgespeeld, er gebeurt niet zoveel meer sinds al haar matties weg zijn.
Sue Me
  dinsdag 16 december 2025 @ 09:32:30 #172
3542 Gia
User under construction
pi_219507938
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:02 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Deisy gaat volgens mij ook naar huis :Y
Volgens mij niet. Ze had het ook over dat ze niet nog een maand bij Erik in een bondje wil.
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben wel lopen rekken zodat Jan bij de finale kan zijn. Want normaal gesproken zou Roma de dag van de knock outs al naar huis hebben gemoeten.
Inderdaad, vreemd. Gelukkig maakt het nu voor het resultaat niet uit. Zonder Roma was het meteen Erik geweest, want dat waren 2 stemmen minder voor Tho. Maar er is wel gezegd dat er niet gestemd hoefde te worden, over wie er naar huis gaat, omdat dat toch Roma is. Apart dat je dan tot en met de finale mag blijven.
  dinsdag 16 december 2025 @ 09:45:52 #173
3542 Gia
User under construction
pi_219508052
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:

[ afbeelding ]
Terecht. Zonder die verdubbelaar of zonder Roma, was het ook Erik geworden.
Komt nog bij dat ze Erik eigenlijk helemaal zat is, dus dit is een manier om ervan af te komen.
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2025 23:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Verschrikkelijk type die Lisa.
Denkt dat ze een of andere prinses is met een eigen hofhouding. :')
Die is echt voor de irritainment gecast.
Laat er maar een vrijgezelle supermodel naar binnen lopen voor de volgende cyclus, waarbij Thomas en Angelo niet meer zijn weg te branden en Lisa verhaal gaat halen met haar gezever :Y) . Gegarandeerd categorie F4-vuurwerk in de loods.

Erik mag van mij nog wel even blijven. Het is een echt uniek karakter die meer opvalt dan een hoop andere deelnemers. Als je de loods zou moeten verdelen in hoofdrolspelers en figuranten, dan behoort hij tot de hoofdrolspelers.
Inderdaad, ze denkt dat alle jonge vrijgezelle mannen in de loods van haar zijn. En als er eentje iets te close is met een andere deelnemer, gaat ze bijna over haar nek. Aanstelster.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 00:07 schreef SterreKaatje het volgende:
Toch vrees ik dat dit, net als van de zomer, maar tijdelijk is. Hij heeft een familieruzie tussen zijn ouders en Senna op te lossen (wat waarschijnlijk niet gaat lukken, want Senna...) en hij wil uiteraard graag Kerst vieren met zijn verloofde.
Echter, hij heeft nog steeds die ton niet, dus verwacht hem in cyclus 27 wel weer terug.
quote:

Heel benieuwd
Ben wel benieuwd hoe Fadi en Diego het gaan doen in een normaal bondje; dan moeten ze rekening houden met 3 anderen, zijn ze niet gewend. Dat kan wel tot ophef leiden.
pi_219508064
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel bizar dat ze niet voor Thomas kiest na alles wat ze eerst zei
er waren er meer die stug riepen
ik stem op Thomas en puntje bij paaltje :N
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219508104
Ik vrees dt Daisy een hele nare tijd zou krijgen als ze voor Thomas had gekozen. Plus wil ze liever met hem verder dan met Erik. Denk wel dat Thomas bedankt om met haar in een bondje te zitten.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219508120
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 07:46 schreef Staaf het volgende:
Ik vond het nergens op slaan dat Chess zei dat ze die ton liever een jong iemand gunt, want die heeft nog een heel leven voor zich. Hoe oud is Erik, 48 ofzo!? Alsof die aan het eind van z’n leven zit…

Verder zijn er een hoop zoutloze figuren die niks toevoegen idd en van mij zsm mogen oprotten. Zoals die jessie, Marijn, ches Lisa etc.
Vooral die Chess zit ook echt in mijn irritatie, is het jullie wel eens opgevallen hoe raar ze zich gedraagd en hoe ze uit haar ogen kijken. Behoorlijk onwijs type.

Ze hebben van de zomer toen ineens 7 man ofzo verplicht naar huis gestuurd maar wat er voor terug kwam was niet veel beter helaas.

Fadi heeft wel potentie, had gehoopt dat er ook meer in Roland zou zitten, maar daar lijkt het niet op helaas. Jammer dat Roma weggaat, maar haar verhaallijn is wel uitgespeeld, er gebeurt niet zoveel meer sinds al haar matties weg zijn.
Chess kijkt af en toe alsof ze een scherp mes achter haar rug heeft en elk moment kan toeslaan. Plus ik erger me rot aan dat overdreven gespring en gehuppel van haar }:|
pi_219508149
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:50 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat liep toch anders. Ik dacht echt dat Thomas hem zou krijgen uit de groep, dus er is her en der gemanipuleerd vanuit de FEBO om anders te besluiten met de stemmingen om zo een gelijk spel te krijgen wat het weer spannend maakt op TV. Ik hoop dat Fatima hem pakt, Erik mag nog wel een maandje verder. Hij is gewoon leuk voor TV momentjes. Ik vind de rest vrij zouteloos en voorspelbaar eigenlijk. Fadi kan in potentie wel een nieuwe Robert zijn, dat heeft hij al bewezen dus ben benieuwd hoe die gaat varen in de volgende cyclus. Er komen weinig nieuwe bij dus daar verwacht ik in eerste instantie nooit echt veel van. Dat zal moeten blijken hoe die zich ontwikkelen.
Finale morgen wel van start met een dikke cliff aan het eind dus winnaar zullen we niet weten morgen, en woensdag ontknoping en misschien start nieuwe cyclus.
Fadi kan niet tippen aan Robert
pi_219508418
Nee klopt, is ook een heel ander persoon. Maar kan best fel uit de hoek komen wat Robert ook kan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219508449
Chess is echt een poppetje, een meisje/meisje, zo'n meisje die van goede komaf is met ouders die een garage naast de voordeur hebben, dat volk. Leuk om te zien maar wat te poezelig.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219508463
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:

Kijkdichtheid: 3,7 Marktaandeel: 14,1 Kijkcijfer: 618.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 16

508.000 lineaire kijkers keken gisteren naar de stemmingen voor de finale plekken. Beetje magertjes. Normaal zijn de cijfers in de cyclus finale week wel wat hoger. Benieuwd wat de finale vanavond lineair gaat scoren, als ze het tenminste in zijn geheel uitzenden wat ik niet denk maar altijd kan. Het is maar net hoe lang ze de dinsdag laten zien (de dag van de stemmingen) en er moeten nog deelnemers vertrekken meen ik voor de finale, Roma o.a.. Gaat ook weer tijd in zitten.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')