Ik ben hem een beetje zat, dusquote:
Viel me vandaag op dat ook Daisy wel wat kwijt is.quote:Op maandag 15 december 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
Angelo is wel echt enorm afgevallen
Die zullen dus wel gewoon blijvenquote:Op maandag 15 december 2025 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
En nog steeds niets over wat te doen met ratten..
De goedkoopste methode iddquote:Op maandag 15 december 2025 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die zullen dus wel gewoon blijven
Dan blijft er niet veel meer over.quote:Op maandag 15 december 2025 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer dat er niet meer willen oprotten, figuren zoals Lisa, Mercedes, Chesty, Merlijn, Roland, Angelo, Jessie allemaal klotevolkjes die niets bijdragen dan wat er van hun verwacht wordt voor de cams.. toneelspelen al dan niet op verzoek van de Febo
Zowel Erik als Fatima mogen ook oprotten, alleen al vanwege het feit dat ze allang uitgespeelt zijn
Jammer, blijkbaar is dat dus wat 2026 gaat worden, zoutloos eten, beter voor de bloeddrukquote:Op maandag 15 december 2025 22:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan blijft er niet veel meer over.
Er zijn al een aantal nieuwkomers gevonden die behoorlijk onzichtbaar zijn.
Een licht verhoogde bloeddruk is wat dit programma goed doet.quote:Op maandag 15 december 2025 22:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer, blijkbaar is dat dus wat 2026 gaat worden, zoutloos eten, beter voor de bloeddruk
Ben heel benieuwd wie van de twee gaat winnen.quote:Op maandag 15 december 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Nou Ouwe heeft gekozen, niet Thomas maar Erik
[ afbeelding ]
Welkom leuk dat je mee postquote:Op dinsdag 16 december 2025 00:07 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik lees wel altijd mee, maar schrijf zelden mee. Ik ben dus ergens blij dat Floris gaat. Ja hij zorgt voor wat reuring maar met een psychologische benadering vind ik zijn gedrag echt niet oke. Dat werd maar eens temeer duidelijk toen aan het begin van de cyclus mensen dat benoemden. Alles draaide om Floris.
Mochten zowel Erik als Fatima vertrekken dan is het wel een aderlating betreft dynamiek in de groep denk ik. De rest (los van Peter en bv en Julia) zijn een beetje dertien in een dozijn. hunkerend naar aandacht, maar verder niks.
Heel benieuwd
Volgens mij niet. Ze had het ook over dat ze niet nog een maand bij Erik in een bondje wil.quote:Op maandag 15 december 2025 20:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Deisy gaat volgens mij ook naar huis
Inderdaad, vreemd. Gelukkig maakt het nu voor het resultaat niet uit. Zonder Roma was het meteen Erik geweest, want dat waren 2 stemmen minder voor Tho. Maar er is wel gezegd dat er niet gestemd hoefde te worden, over wie er naar huis gaat, omdat dat toch Roma is. Apart dat je dan tot en met de finale mag blijven.quote:Op maandag 15 december 2025 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben wel lopen rekken zodat Jan bij de finale kan zijn. Want normaal gesproken zou Roma de dag van de knock outs al naar huis hebben gemoeten.
Terecht. Zonder die verdubbelaar of zonder Roma, was het ook Erik geworden.quote:Op maandag 15 december 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Nou Ouwe heeft gekozen, niet Thomas maar Erik
[ afbeelding ]
Inderdaad, ze denkt dat alle jonge vrijgezelle mannen in de loods van haar zijn. En als er eentje iets te close is met een andere deelnemer, gaat ze bijna over haar nek. Aanstelster.quote:Op maandag 15 december 2025 23:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Verschrikkelijk type die Lisa.
Denkt dat ze een of andere prinses is met een eigen hofhouding.![]()
Die is echt voor de irritainment gecast.
Laat er maar een vrijgezelle supermodel naar binnen lopen voor de volgende cyclus, waarbij Thomas en Angelo niet meer zijn weg te branden en Lisa verhaal gaat halen met haar gezever. Gegarandeerd categorie F4-vuurwerk in de loods.
Erik mag van mij nog wel even blijven. Het is een echt uniek karakter die meer opvalt dan een hoop andere deelnemers. Als je de loods zou moeten verdelen in hoofdrolspelers en figuranten, dan behoort hij tot de hoofdrolspelers.
Toch vrees ik dat dit, net als van de zomer, maar tijdelijk is. Hij heeft een familieruzie tussen zijn ouders en Senna op te lossen (wat waarschijnlijk niet gaat lukken, want Senna...) en hij wil uiteraard graag Kerst vieren met zijn verloofde.quote:Op dinsdag 16 december 2025 00:07 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik lees wel altijd mee, maar schrijf zelden mee. Ik ben dus ergens blij dat Floris gaat. Ja hij zorgt voor wat reuring maar met een psychologische benadering vind ik zijn gedrag echt niet oke. Dat werd maar eens temeer duidelijk toen aan het begin van de cyclus mensen dat benoemden. Alles draaide om Floris.
Ben wel benieuwd hoe Fadi en Diego het gaan doen in een normaal bondje; dan moeten ze rekening houden met 3 anderen, zijn ze niet gewend. Dat kan wel tot ophef leiden.quote:Mochten zowel Erik als Fatima vertrekken dan is het wel een aderlating betreft dynamiek in de groep denk ik. De rest (los van Peter en bv en Julia) zijn een beetje dertien in een dozijn. hunkerend naar aandacht, maar verder niks.
Heel benieuwd
er waren er meer die stug riepenquote:Op maandag 15 december 2025 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel bizar dat ze niet voor Thomas kiest na alles wat ze eerst zei
Chess kijkt af en toe alsof ze een scherp mes achter haar rug heeft en elk moment kan toeslaan. Plus ik erger me rot aan dat overdreven gespring en gehuppel van haarquote:Op dinsdag 16 december 2025 07:46 schreef Staaf het volgende:
Ik vond het nergens op slaan dat Chess zei dat ze die ton liever een jong iemand gunt, want die heeft nog een heel leven voor zich. Hoe oud is Erik, 48 ofzo!? Alsof die aan het eind van z’n leven zit…
Verder zijn er een hoop zoutloze figuren die niks toevoegen idd en van mij zsm mogen oprotten. Zoals die jessie, Marijn, ches Lisa etc.
Vooral die Chess zit ook echt in mijn irritatie, is het jullie wel eens opgevallen hoe raar ze zich gedraagd en hoe ze uit haar ogen kijken. Behoorlijk onwijs type.
Ze hebben van de zomer toen ineens 7 man ofzo verplicht naar huis gestuurd maar wat er voor terug kwam was niet veel beter helaas.
Fadi heeft wel potentie, had gehoopt dat er ook meer in Roland zou zitten, maar daar lijkt het niet op helaas. Jammer dat Roma weggaat, maar haar verhaallijn is wel uitgespeeld, er gebeurt niet zoveel meer sinds al haar matties weg zijn.
Fadi kan niet tippen aan Robertquote:Op maandag 15 december 2025 21:50 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat liep toch anders. Ik dacht echt dat Thomas hem zou krijgen uit de groep, dus er is her en der gemanipuleerd vanuit de FEBO om anders te besluiten met de stemmingen om zo een gelijk spel te krijgen wat het weer spannend maakt op TV. Ik hoop dat Fatima hem pakt, Erik mag nog wel een maandje verder. Hij is gewoon leuk voor TV momentjes. Ik vind de rest vrij zouteloos en voorspelbaar eigenlijk. Fadi kan in potentie wel een nieuwe Robert zijn, dat heeft hij al bewezen dus ben benieuwd hoe die gaat varen in de volgende cyclus. Er komen weinig nieuwe bij dus daar verwacht ik in eerste instantie nooit echt veel van. Dat zal moeten blijken hoe die zich ontwikkelen.
Finale morgen wel van start met een dikke cliff aan het eind dus winnaar zullen we niet weten morgen, en woensdag ontknoping en misschien start nieuwe cyclus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |