quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij maakt lichtplannen
bij EJVJL is zijn website ook wel eens voorbij gekomen
quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of hij dat nu nog doet weet ik niet, hij kwam hier binnen met het verhaal dat ie zelfstandig klusjesman is.
Iets voor zichzelf dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]Zit ik hier met een temu-censuurprogramma te kutten om die shit weg te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
nou ja tis toch gewoon zijn sitequote:Op dinsdag 16 december 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zit ik hier met een temu-censuurprogramma te kutten om die shit weg te halen
Zeker! Maar je weet tegenwoordig maar nooit met AVG regeltjes enzoquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja tis toch gewoon zijn site
en zijn achternaam is vrij bekend (en makkelijk te vinden )
weet dat delen van zaken zoals familie etc niet de bedoeling isquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Maar je weet tegenwoordig maar nooit met AVG regeltjes enzo
quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]Eenmans-bedrijfje met waarschijnlijk een minimum aan klanten of orders. Wie haalt er nog een adviseur verlichtingsplan in huis dan. Bedenk zelf wel wat via een leuk internet plaatje ofzo. Heeft ook gewoon nog ouderwets postadresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
you tokkie to me?
9 maanden in EJVJLquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:22 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Eenmans-bedrijfje met waarschijnlijk een minimum aan klanten of orders. Wie haalt er nog een adviseur verlichtingsplan in huis dan. Bedenk zelf wel wat via een leuk internet plaatje ofzo. Heeft ook gewoon nog ouderwets postadres![]()
En als je zin hebt kan je ook een donatie storten op zijn rekening als hij niet die ton wintquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja tis toch gewoon zijn site
en zijn achternaam is vrij bekend (en makkelijk te vinden )
ik weet niet waarom ik eigenlijk kijk nuquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
Het is alweer bijna zover.. de Finale van de ValseHouseOfVillanDamoGenoten
De nieuwe komen denk ik maandag pas binnen, of hooguit zaterdagquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet waarom ik eigenlijk kijk nu
beide hoeven van mij niet te winnen
en de kans dat we en de finale en nieuwen binnen zien komen te zien krijgen is vrij klein
Na een nieuwe keuken, gaan we weer starten.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
Het is alweer bijna zover.. de Finale van de ValseHouseOfVillanDamoGenoten
Haha, precies, ik twijfelde ook dus nam het zekerequote:Op dinsdag 16 december 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet dat delen van zaken zoals familie etc niet de bedoeling is
maar zijn eigen gedoetjes wel toch
Dit is ook het meest saaie gedeelte van elke Cyclus.. het maakt geen zak uit wie er wint, wat er straks binnenkomt teltquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet waarom ik eigenlijk kijk nu
beide hoeven van mij niet te winnen
en de kans dat we en de finale en nieuwen binnen zien komen te zien krijgen is vrij klein
Maakt mij wel uit, ik baal als die skreewkut er mee vandoor gaatquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dit is ook het meest saaie gedeelte van elke Cyclus.. het maakt geen zak uit wie er wint, wat er straks binnenkomt telt
quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt mij wel uit, ik baal als die skreewkut er mee vandoor gaat
quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt mij wel uit, ik baal als die skreewkut er mee vandoor gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |