wie er wint in ieder geval nietquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
tijdrek spelletjes, ik weet niet of het hem vandaag wordt
Neuh daar ging ik al niet vanuit (kon het alleen maar meevallen)quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
Krijg hierdoor haast zin in reclame. Dat is spannenderquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Wie heeft op dit spel gestemd
(of was het alternatief nog erger?)
was ook iets met bouwen geloof ikquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Wie heeft op dit spel gestemd
(of was het alternatief nog erger?)
ik vind het tegenvallenquote:
Zie ik niet gebeuren gezien het tijdstipquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
Nu geloof ik eens wel in de invloed van de FEBOquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het tegenvallen
van beide
Je mort eerst alles wetenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het tegenvallen
van beide
Lol dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
Topo![]()
Kan ze die code niet gewoon nu al afgeven?
Je hoeft niet te kijken he?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben de focus kwijt
Wat is de finale altijd een saaie bedoeling
Had verwacht dat ze 'm bij Luxemburg zou zetten, van Luxe Wafels, maar POLEN!?quote:
misschien hadden ze de vraagquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had verwacht dat ze 'm bij Luxemburg zou zetten, van Luxe Wafels, maar POLEN!?
Ach ze mag hem van mij hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop dat Erik 'm wint, dan moet de Faat erachteraan met nix.. gun haar ook wel
Geweldige cynisme weer,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |