Lol dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
Topo![]()
Kan ze die code niet gewoon nu al afgeven?
Je hoeft niet te kijken he?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben de focus kwijt
Wat is de finale altijd een saaie bedoeling
Had verwacht dat ze 'm bij Luxemburg zou zetten, van Luxe Wafels, maar POLEN!?quote:
misschien hadden ze de vraagquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had verwacht dat ze 'm bij Luxemburg zou zetten, van Luxe Wafels, maar POLEN!?
Ach ze mag hem van mij hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop dat Erik 'm wint, dan moet de Faat erachteraan met nix.. gun haar ook wel
Geweldige cynisme weer,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geweldige cynisme weer,whutttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Morgen einde van de aflevering vastquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:19 schreef Dotteke het volgende:
Zie het niet gebeuren dat vandaag bekend word wie gaat winnen
Als het zo doorgaat heeft Faatje één code overquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:19 schreef Dotteke het volgende:
Zie het niet gebeuren dat vandaag bekend word wie gaat winnen
Nr 6.. de winnende codequote:Op dinsdag 16 december 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat heeft Faatje één code overMaar ja alles kan
En dat heeft ze ook. Als ze haar nu die ene laten spelen weten we het gelijk. Maar dat zien we morgen pas ben ik bangquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat heeft Faatje één code overMaar ja alles kan
Haha ja, gewoon meteen de eerste groen, helemaal prima!quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:28 schreef schetterklep het volgende:
Even in 3 minuten de codes er doorheen en klaar![]()
Snap ik ook nooit, het is om een of andere reden altijd een van de laatstequote:Op dinsdag 16 december 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, gewoon meteen de eerste groen, helemaal prima!
"TV maken" noemen ze dat haha!quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:30 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Snap ik ook nooit, het is om een of andere reden altijd een van de laatste
Ja hallo!! Jan weet de code die geeft op zijn volgordequote:Op dinsdag 16 december 2025 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom pakt Jan de code.. laat Erik zelf kiezen
Ik zag het. Beetje dom weer.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zelfs sbs liet net per ongeluk de winnaar zien op hun WhatsApp....bedankt 🤣
Ja niet alleen op Whatsapp, goeie genade wat een prutsers zitten er bij dat promoteam zegquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dotteke op 16-12-2025 21:33:35 ]Allemaal cabaretteketet!
De Faat. 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop dat Erik 'm wint, dan moet de Faat erachteraan met nix.. gun haar ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |