En dat heeft ze ook. Als ze haar nu die ene laten spelen weten we het gelijk. Maar dat zien we morgen pas ben ik bangquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat heeft Faatje één code overMaar ja alles kan
Haha ja, gewoon meteen de eerste groen, helemaal prima!quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:28 schreef schetterklep het volgende:
Even in 3 minuten de codes er doorheen en klaar![]()
Snap ik ook nooit, het is om een of andere reden altijd een van de laatstequote:Op dinsdag 16 december 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, gewoon meteen de eerste groen, helemaal prima!
"TV maken" noemen ze dat haha!quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:30 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Snap ik ook nooit, het is om een of andere reden altijd een van de laatste
Ja hallo!! Jan weet de code die geeft op zijn volgordequote:Op dinsdag 16 december 2025 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom pakt Jan de code.. laat Erik zelf kiezen
Ik zag het. Beetje dom weer.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zelfs sbs liet net per ongeluk de winnaar zien op hun WhatsApp....bedankt 🤣
Ja niet alleen op Whatsapp, goeie genade wat een prutsers zitten er bij dat promoteam zegquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dotteke op 16-12-2025 21:33:35 ]Allemaal cabaretteketet!
De Faat. 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop dat Erik 'm wint, dan moet de Faat erachteraan met nix.. gun haar ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |