Gaat Romy weg? En fatima of Eric. Fatima gaat sowie zo weg of ze verliest of wint. Of is dat alweer veranderdquote:Op woensdag 17 december 2025 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SlooMaa lazert al vrijwillig op
Dat hebben ze wel beloofd, maar eerst zien dan geloven.. ALs Erik wint zouden er idd 4 weg gaan, Erik, Faat, SlooMaa en Floorquote:Op woensdag 17 december 2025 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat Romy weg? En fatima of Eric. Fatima gaat sowie zo weg of ze verliest of wint. Of is dat alweer veranderd
Oke, en als dan de ratten verdwijnen komen er maar twee nieuwequote:Op woensdag 17 december 2025 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel beloofd, maar eerst zien dan geloven.. ALs Erik wint zouden er idd 4 weg gaan, Erik, Faat, SlooMaa en Floor
Ja dat is het best bewaarde geheim blijkbaar, wat Febo met die ratten wil doenquote:Op woensdag 17 december 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, en als dan de ratten verdwijnen komen er maar twee nieuwe
Dat worden gewoon weer 4 groepen en geen ratten meer denk ikquote:Op woensdag 17 december 2025 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat is het best bewaarde geheim blijkbaar, wat Febo met die ratten wil doen
Misschien komt er een element of regel voor in de plaats.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat worden gewoon weer 4 groepen en geen ratten meer denk ik
Vond het wel leuk dat een paar en groep kon uitsluiten
Zou wel leuk zijn. Mag voor mij wel een ander spelelement inkomen.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien komt er een element of regel voor in de plaats.
Het volk wat daar blijft zitten wordt saai, er is te weinig wisseling, ze leven goed daar, gratis kost en inwoning, vergoeding dat trekt nixnutsukkels aanquote:Op woensdag 17 december 2025 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Mag voor mij wel een ander spelelement inkomen.
Vind het een beetje saai worden?
Het duurt ook te lang, maar zolang het goede kijkcijfers heeft zal het niet veranderen denk ik.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het volk wat daar blijft zitten wordt saai, er is te weinig wisseling, ze leven goed daar, gratis kost en inwoning, vergoeding dat trekt nixnutsukkels aan
ja, never change a winning team.. SaaiZooi blijft dus .. maar ja als ik 7Ton kijkers zie bij bullshit uitgescheten BN's showtjes verbaas ik me nergens meer overquote:Op woensdag 17 december 2025 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het duurt ook te lang, maar zolang het goede kijkcijfers heeft zal het niet veranderen denk ik.
Lekkere meiden met dikke tieten?quote:Op woensdag 17 december 2025 15:56 schreef greysbones het volgende:
Nee nee nee
Spoiler gezien
Gewoon nee
Edit
Bedoel niet van de winnaar
Maar wie er bij komt
Bij nader inzien
Het hoofd van Fadi is onbetaalbaar![]()
![]()
Team ratten maakt plaats voor.. team teken!quote:Op woensdag 17 december 2025 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Mag voor mij wel een ander spelelement inkomen.
Vind het een beetje saai worden?
Heb je dit ergens gelezen of is dit eigen fantasie?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Team ratten maakt plaats voor.. team teken!
De twee teken hebben de keuze om tijdens een willekeurige opdracht zich aan een bondje 'bijten' zonder dat de normale bondjes het weten. Na afloop jatten ze de punten van het bondje dat ze hebben gebeten. Haalt een gebeten bondje 0 punten dan blijft de teek zitten en moet die kiezen wie uit het bondje een nieuwe teek zal worden. Deze teek mag geen oude teken in bondjes meer vervangen, maar nog wel elk bondje bijten, met als uitzondering als daar vier oud teken inzitten. Als de teken bovenaan staan op het einde gaat een van de twee naar de finale en de andere teek mag iemand wegsturen van alle normale bondjes behalve uit het team van de winnaar die de tweede finalist levert.
Gelezen in mijn eigen fantasiequote:Op woensdag 17 december 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dit ergens gelezen of is dit eigen fantasie?
quote:Op woensdag 17 december 2025 16:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Gelezen in mijn eigen fantasie
Wie had je terug willen zien dan?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Elke keer haalt de febo een oude bekende terug, maar nooit degene waar ik op hoop.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Elke keer haalt de febo een oude bekende terug, maar nooit degene waar ik op hoop.![]()
Gokje:quote:Op woensdag 17 december 2025 16:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wie had je terug willen zien dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 17 december 2025 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Gokje:Bewaar jij al die gifjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
De meeste die ik zelf toen gemaakt heb heb ik nog wel jaquote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Gokje:Ja, zij mag ook wel terug komen ja. Jeffrey uit EJVJL komt denk ik ook ooit nog wel eens voorbij schuiven ga ik vanuit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alleen.Allemaal cabaretteketet!
Mooi idee, maar bijt iedere teek dan een ander bondje of bijten ze samen een bondje? Als het het laatste is, wie bepaalt dan welke teek vervangen wordt, als dat bondje geen punten haalt?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Team ratten maakt plaats voor.. team teken!
De twee teken hebben de keuze om tijdens een willekeurige opdracht zich aan een bondje 'bijten' zonder dat de normale bondjes het weten. Na afloop jatten ze de punten van het bondje dat ze hebben gebeten. Haalt een gebeten bondje 0 punten dan blijft de teek zitten en moet die kiezen wie uit het bondje een nieuwe teek zal worden. Deze teek mag geen oude teken in bondjes meer vervangen, maar nog wel elk bondje bijten, met als uitzondering als daar vier oud teken inzitten. Als de teken bovenaan staan op het einde gaat een van de twee naar de finale en de andere teek mag iemand wegsturen van alle normale bondjes die de knock-outs spelen, behalve uit het team van de winnaar die de tweede finalist levert.
quote:Op woensdag 17 december 2025 17:14 schreef freaky40 het volgende:
En toch denk ik niet dat er maar 2 nieuwe bewoners zijn. Dit zijn degene die nu vrij gegeven zijn, maar kan me niet voorstellen dat er toch nog 2 andere bij komen. DB maakt nooit alle deelnemers bekend vooraf. Maar omdat er een oud bekende terug komt wil niet zeggen dat er buiten dat meisje nog andere deelnemers zijn. Voor december, toch een belangrijke maand met veel concurrentie op TV had ik toch wel wat grootser uitgepakt. Maar misschien hopen ze dat te bewerkstelligen metMarlijn zat al van blijdschap te wippen op de bank. Of misschien was het meer dan blijdschap....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alleen.
Benieuwd hoe de jonge mannen gaan reageren op het knappe jonge nieuwe meisje in de loods? Verwacht dat ze wel prima met Mercedes overweg zal kunnen, gezien de leeftijd en de looks, of juist niet!
Hoop nog wel wat te zien vanavond, behalve afscheidsredes en filmpjes van de vertrekkende deelnemers. Gewoon deur open, eruit en houdoe!!
De teken moeten individueel van elkaar een bondje kiezen, ze mogen niet samen op een bondje.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Mooi idee, maar bijt iedere teek dan een ander bondje of bijten ze samen een bondje? Als het het laatste is, wie bepaalt dan welke teek vervangen wordt, als dat bondje geen punten haalt?
Misschien als aanvullende regel dat degene die de meeste dagen teek is geweest, recht heeft op de finaleplek (indien ze eerste worden), want die heeft dan het meest succesvol gebeten!
Dat zou geweldig zijn. Komt er minstens 15 minuten vrij voor de aflevering.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zouden die afscheidsfilmpjes op de socials moeten zetten en dan in de aflevering daarheen verwijzen. Wie het wil zien kan daarheen + weer wat clicks en views voor die accounts. Win-win-win voor iedereen lijkt me?
Duurt altijd zo lang, morgen gaan we denk ik ook pas de nieuwe zienquote:Op woensdag 17 december 2025 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zouden die afscheidsfilmpjes op de socials moeten zetten en dan in de aflevering daarheen verwijzen. Wie het wil zien kan daarheen + weer wat clicks en views voor die accounts. Win-win-win voor iedereen lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |