De teken moeten individueel van elkaar een bondje kiezen, ze mogen niet samen op een bondje.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Mooi idee, maar bijt iedere teek dan een ander bondje of bijten ze samen een bondje? Als het het laatste is, wie bepaalt dan welke teek vervangen wordt, als dat bondje geen punten haalt?
Misschien als aanvullende regel dat degene die de meeste dagen teek is geweest, recht heeft op de finaleplek (indien ze eerste worden), want die heeft dan het meest succesvol gebeten!
Dat zou geweldig zijn. Komt er minstens 15 minuten vrij voor de aflevering.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zouden die afscheidsfilmpjes op de socials moeten zetten en dan in de aflevering daarheen verwijzen. Wie het wil zien kan daarheen + weer wat clicks en views voor die accounts. Win-win-win voor iedereen lijkt me?
Duurt altijd zo lang, morgen gaan we denk ik ook pas de nieuwe zienquote:Op woensdag 17 december 2025 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zouden die afscheidsfilmpjes op de socials moeten zetten en dan in de aflevering daarheen verwijzen. Wie het wil zien kan daarheen + weer wat clicks en views voor die accounts. Win-win-win voor iedereen lijkt me?
Ik vind het sowieso een waardeloos account met allemaal teases die je toch al 's avonds ziet, ik zap die altijd door. Nooit eens extra materiaal wat niet uitgezonden is vanwege tijd gebrek.Maak je het account met de geste die jij deed veel interessanter inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat Fadi niet zo’n probleem heeftquote:Op woensdag 17 december 2025 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De meeste die ik zelf toen gemaakt heb heb ik nog wel ja
je had gekeken wist je nu wie er nieuw binnen komenquote:Op woensdag 17 december 2025 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een waardeloos account met allemaal teases die je toch al 's avonds ziet, ik zap die altijd door. Nooit eens extra materiaal wat niet uitgezonden is vanwege tijd gebrek.Maak je het account met de geste die jij deed veel interessanter inderdaad.
Klopt, Fadi heeft ook wel laten zien er voor te willen gaan, Dieander eh .. wil niks, kan niks, weet niks, doet niks.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat Fadi niet zo’n probleem heeft
Maar diego
Die wist echt niks
Voor hun ook, met meer verkeer naar hun accounts kunnen ze daar ook weer reclame maken voor andere programma'squote:Op woensdag 17 december 2025 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een waardeloos account met allemaal teases die je toch al 's avonds ziet, ik zap die altijd door. Nooit eens extra materiaal wat niet uitgezonden is vanwege tijd gebrek.Maak je het account met de geste die jij deed veel interessanter inderdaad.
aangezien de spoiler van de nieuwkomers er al isquote:Op woensdag 17 december 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
En zitten we al klaar voor het matras-toneel-stukje van de maand? Of zien we dat (over)morgen pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die vol overgave Matt sleeps promootEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Natuurlijk zit ik klaarquote:Op woensdag 17 december 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
En zitten we al klaar voor het matras-toneel-stukje van de maand? Of zien we dat (over)morgen pas
quote:Op woensdag 17 december 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
aangezien de spoiler van de nieuwkomers er al is
verwacht ik eenAlle andere BN'rs zijn al bezet zeker.. in de rij voor al die anders Shows?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die vol overgave Matt sleeps promoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |