abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219518696
Ze zouden die afscheidsfilmpjes op de socials moeten zetten en dan in de aflevering daarheen verwijzen. Wie het wil zien kan daarheen + weer wat clicks en views voor die accounts. Win-win-win voor iedereen lijkt me?
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219518735
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 17:19 schreef Gia het volgende:

[..]
Mooi idee, maar bijt iedere teek dan een ander bondje of bijten ze samen een bondje? Als het het laatste is, wie bepaalt dan welke teek vervangen wordt, als dat bondje geen punten haalt?
Misschien als aanvullende regel dat degene die de meeste dagen teek is geweest, recht heeft op de finaleplek (indien ze eerste worden), want die heeft dan het meest succesvol gebeten!
De teken moeten individueel van elkaar een bondje kiezen, ze mogen niet samen op een bondje.
De meeste dagen teek zijn weet ik niet zo goed hoe dat past, want elke teek moet een keer bijten en dan zijn ze sowieso geen teek meer. Ook kan het in mijn ogen een beetje oneerlijk zijn, want dan kunnen ze bewust wachten en zo een finaleplek claimen. Om ervoor te zorgen dat de teken geen deals gaan maken zoals de ratten krijgen ze een gele kaart en 150 punten aftrek als de febo erachter komt.
All those angels with their wings glued on.
pi_219518748
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zouden die afscheidsfilmpjes op de socials moeten zetten en dan in de aflevering daarheen verwijzen. Wie het wil zien kan daarheen + weer wat clicks en views voor die accounts. Win-win-win voor iedereen lijkt me?
Dat zou geweldig zijn. Komt er minstens 15 minuten vrij voor de aflevering. ^O^
Reken maar dat Flo, Fatima en Roma vandaag heel wat zendtijd gaan opeisen met hun kringgeneuzel en flashbacks. -O-
All those angels with their wings glued on.
  Moderator woensdag 17 december 2025 @ 17:53:28 #179
388664 crew  Dotteke
pi_219518782
quote:
Duurt altijd zo lang, morgen gaan we denk ik ook pas de nieuwe zien
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219518833
Nee vanavond al, de socials van DB laten dat al zien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219518841
quote:
Ik vind het sowieso een waardeloos account met allemaal teases die je toch al 's avonds ziet, ik zap die altijd door. Nooit eens extra materiaal wat niet uitgezonden is vanwege tijd gebrek.Maak je het account met de geste die jij deed veel interessanter inderdaad.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219518882
Als er weer 4 bondjes komen hebben we er al 2, diego en Fadi?
dus verliezer en winnaar weg, roma ?, fati weg en dan hoeven er maar 2 nieuwe te komen.
Verliezer is roma, winnaar, flo en fati is dus 4
pi_219519009
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 17:00 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
De meeste die ik zelf toen gemaakt heb heb ik nog wel ja :)
Denk dat Fadi niet zo’n probleem heeft
Maar diego
Die wist echt niks
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219519015
Als
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 18:00 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik vind het sowieso een waardeloos account met allemaal teases die je toch al 's avonds ziet, ik zap die altijd door. Nooit eens extra materiaal wat niet uitgezonden is vanwege tijd gebrek.Maak je het account met de geste die jij deed veel interessanter inderdaad.
je had gekeken wist je nu wie er nieuw binnen komen
Je zal wel fan zijn :P
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219519183
quote:
99s.gif Op woensdag 17 december 2025 18:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
Denk dat Fadi niet zo’n probleem heeft
Maar diego
Die wist echt niks
Klopt, Fadi heeft ook wel laten zien er voor te willen gaan, Dieander eh .. wil niks, kan niks, weet niks, doet niks. :P
pi_219519199
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 18:00 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Voor hun ook, met meer verkeer naar hun accounts kunnen ze daar ook weer reclame maken voor andere programma's
pi_219519350
En zitten we al klaar voor het matras-toneel-stukje van de maand? Of zien we dat (over)morgen pas :P
pi_219519379
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
En zitten we al klaar voor het matras-toneel-stukje van de maand? Of zien we dat (over)morgen pas :P
aangezien de spoiler van de nieuwkomers er al is
verwacht ik een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die vol overgave Matt sleeps promoot
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219519422
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
Natuurlijk zit ik klaar
Dat fantastische matras wil ik niet missen ;)
  woensdag 17 december 2025 @ 19:28:38 #190
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219519424
quote:
99s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
aangezien de spoiler van de nieuwkomers er al is
verwacht ik een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die vol overgave Matt sleeps promoot
Alle andere BN'rs zijn al bezet zeker.. in de rij voor al die anders Shows?
pi_219519426
Spannend hoor wie gaat winnen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 17 december 2025 @ 19:30:11 #192
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219519433
We gaan er weer voor.
pi_219519439
:Y)
pi_219519447
wie o wie
pi_219519456
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:31 schreef Chanel5 het volgende:
wie o wie
Erik :')
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219519457
Jaaa Erik *O*
pi_219519458
Onjuist
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_219519461
Wat een opluchting *O*
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')