Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gisteren keimoe, sliep rond 0.00 en dan al wakker terwijl het nog geen 6u was
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Had je je slaap al uit blijkbaarquote:Op zondag 14 december 2025 07:22 schreef hemarookworst het volgende:
Gisteren keimoe, sliep rond 0.00 en dan al wakker terwijl het nog geen 6u was
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-12-2025 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Snot bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gewoon een bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mario.quote:
Morguh Lovely.quote:
Tja daar kom je vanzelf achterWho cares if one more light goes out?
Terug neuken?quote:Op zondag 14 december 2025 07:35 schreef mario390 het volgende:
ik moeste terug neuken
maar of 90 vorsprung
genoeg isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt hè die woordkeus van Mario 😂quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij ook al wakker na zo vermoeiende dag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is toch ook helemaalquote:Op zondag 14 december 2025 07:38 schreef mario390 het volgende:
ik laat me niet zo leicht van jemand verarschen
Niet gebeurd. Dat kunnen ze dan ook van jou zeggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik vond het ook raar, sliep rond twaalf maar was voor zes al wakker, wel spierpijnquote:Op zondag 14 december 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij ook al wakker na zo vermoeiende dag?Uw ADH vitamine Worst
wat is dat?quote:Op zondag 14 december 2025 07:39 schreef KoningWouter het volgende:
Kijk mijn ding! Het werkt!
[ afbeelding ]![]()
Heb jij dat gemaakt?quote:Op zondag 14 december 2025 07:39 schreef KoningWouter het volgende:
Kijk mijn ding! Het werkt!
[ afbeelding ]Who cares if one more light goes out?
Kunnen we zien wanneer teamleden landen in het spel Tornquote:
Kun je iemand opwachten om hem te poppen![]()
Echt vervelend. Dan heb je wel hard gesjouwd als je spierpijn hebt. Een lekkere warme douche nemen strakkiesquote:Op zondag 14 december 2025 07:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook raar, sliep rond twaalf maar was voor zes al wakker, wel spierpijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even iets met veel eiwitten eten straksquote:Op zondag 14 december 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt vervelend. Dan heb je wel hard gesjouwd als je spierpijn hebt. Een lekkere warme douche nemen strakkiesUw ADH vitamine Worst
Schijnt allemaal onzin te zijn als je dat eet als je geen fanatieke sporter bent.quote:Op zondag 14 december 2025 07:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even iets met veel eiwitten eten straksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die producten met eiwitten erbij toegevoegd wel, maar ik neem een goed maaltijd want eiwitten blijven nodig in het algemeenquote:Op zondag 14 december 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnt allemaal onzin te zijn als je dat eet als je geen fanatieke sporter bent.Uw ADH vitamine Worst
Dat is zeker zo. Zag trouwens van de week een filmpje over vezels. Schijnt ook niet goed te zijn als je D te veel eet. Je kan er verstopping van krijgen. Toen ik jaren geleden die zakjes met vezels kreeg had ik nog meer last van verstoppingen. En heb daar ook al meer mensen over gehoord.quote:Op zondag 14 december 2025 07:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die producten met eiwitten erbij toegevoegd wel, maar ik neem een goed maaltijd want eiwitten blijven nodig in het algemeenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaan jullie zo veel naar de kerk?quote:Op zondag 14 december 2025 07:48 schreef mario390 het volgende:
mutti is nu bij deze koudheit in kerk
maar vor 13 uren hebben we gistern
de kerk verlatenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Glasvezel moet je niet teveel van eten“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
MOrguh Lafquote:
Je moet vezels ook geleidelijk opbouwen, in een keer heel veel ga je idd klachten krijgenquote:Op zondag 14 december 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Zag trouwens van de week een filmpje over vezels. Schijnt ook niet goed te zijn als je D te veel eet. Je kan er verstopping van krijgen. Toen ik jaren geleden die zakjes met vezels kreeg had ik nog meer last van verstoppingen. En heb daar ook al meer mensen over gehoord.Uw ADH vitamine Worst
Was het lekker?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor, vragen of de taart van de bakker lekker is is vast niet ongepastquote:
quote:Op zondag 14 december 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, vragen of de taart van de bakker lekker is is vast niet ongepast
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Worteltjestaart?quote:Op zondag 14 december 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, vragen of de taart van de bakker lekker is is vast niet ongepastHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
chocoladetaart, van de warme bakkerquote:
Nooit gehad, ik ben geen konijnquote:
Ik heb geen idee, maar het idee om het te eten trekt mij absoluut niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik neem het over maatje, ga maar lekker slapenquote:Op zondag 14 december 2025 08:04 schreef mario390 het volgende:
ik ben tot moe, maar kann niet weg ,die laf is besessen van punten![]()
Volgens mij ben jij besessen van punten. Laf wordt niet kwaad als hij ingehaald wordt en is volgens mij ook gewoon gaan slapenquote:Op zondag 14 december 2025 08:04 schreef mario390 het volgende:
ik ben tot moe, maar kann niet weg ,die laf is besessen van puntenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon gaan slapen en bolk je vanavond of vannacht weerquote:Op zondag 14 december 2025 08:04 schreef mario390 het volgende:
ik ben tot moe, maar kann niet weg ,die laf is besessen van puntenWho cares if one more light goes out?
Ik ga slapen ik ben moe.quote:Op zondag 14 december 2025 08:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ik neem het over maatje, ga maar lekker slapenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ik ben niet besessen, gebeurd is het nur om dat mijnquote:Op zondag 14 december 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij besessen van punten. Laf wordt niet kwaad als hij ingehaald wordt en is volgens mij ook gewoon gaan slapen
internet 2 uren niet werkte![]()
Dan is het ook niet meer eerlijk winnenquote:Op zondag 14 december 2025 08:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ik neem het over maatje, ga maar lekker slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoezo is dat niet eerlijk?quote:Op zondag 14 december 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het ook niet meer eerlijk winnen![]()
Heb je nog plannen voor vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vanavond weer een kans marioquote:Op zondag 14 december 2025 08:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann niet over 15 uren hier zijn hij wel waarschijnlijk![]()
Bolkuh bolkuh en bolkuh?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
remisollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Man3.. dat is toch watquote:Op zondag 14 december 2025 08:11 schreef KoningWouter het volgende:
Kan om 10 uur pas stokbrood kopen
Dan heb je pech
OllekebollekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Volgende keer zelf ern stokbrood kopen en in de diepvries bewaren
Als je dan in de ochtend stokbrood wil, leg je er een stuk uit..
Kan ook. Maar straks vers uit de oven is lekkerder nog.quote:Op zondag 14 december 2025 08:12 schreef Lovely het volgende:
Volgende keer zelf ern stokbrood kopen en in de diepvries bewaren
Als je dan in de ochtend stokbrood wil, leg je er een stuk uit..![]()
Dat is waar of afbak stokbrood kopenquote:Op zondag 14 december 2025 08:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan ook. Maar straks vers uit de oven is lekkerder nog.
Ik heb net lekkere warme pita met kaas gehad.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ja die zijn ook stukken goedkoper zag ik gisteren.quote:Op zondag 14 december 2025 08:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is waar of afbak stokbrood kopen
Maar straks neem ik gewoon het dure stokbrood het is immers zondag.![]()
Met kaas?quote:Op zondag 14 december 2025 08:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die zijn ook stukken goedkoper zag ik gisteren.
Maar straks neem ik gewoon het dure stokbrood het is immers zondag.
O dat is ook lekkerquote:Op zondag 14 december 2025 08:14 schreef laforest het volgende:
Ik heb net lekkere warme pita met kaas gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan van pitabroodjes ook pizza makenWho cares if one more light goes out?
Als je dat snapt ben je oud.quote:
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:
Klopt maar ik maak verse pizza met eigen deeg“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Jammiequote:Op zondag 14 december 2025 08:22 schreef laforest het volgende:
Klopt maar ik maak verse pizza met eigen deeg
Ga je ook weer een7083170 eten?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Kan jij goed koken Laf?quote:Op zondag 14 december 2025 08:22 schreef laforest het volgende:
Klopt maar ik maak verse pizza met eigen deegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar doe het niet veel meer. Alleen voor dat soort dingen. Vrouw kookt normaalgesprokenquote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
altijd fijn als je het kan, als je vrouw een keertje weg is kan je in ieder geval voor jezelf zorgen.quote:Op zondag 14 december 2025 08:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, maar doe het niet veel meer. Alleen voor dat soort dingen. Vrouw kookt normaalgesprokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LaLang genoeg op mijzelf gewoond. Ik heb een paar exen leren kokenquote:Op zondag 14 december 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
altijd fijn als je het kan, als je vrouw een keertje weg is kan je in ieder geval voor jezelf zorgen.
Lekker die uitgestoken vingersquote:
Fijn toch, zijn er zat die het niet doen, die halen kant en klaarquote:Op zondag 14 december 2025 08:29 schreef laforest het volgende:
La
[..]
Lang genoeg op mijzelf gewoond. Ik heb een paar exen leren kokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bah nee hoor, ik kook dan zelf wel.
Kant en klaar is makkelijk maar
het smaakt vaak raar.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Weten we iig dat Mr. T Zingt
Hell no to the naw naw naw“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
I love it when a plan comes together!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hey suckah I pity the fool“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
BOLKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BOLKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spetterpoep in DTS
De verbale stront vliegt je regelmatig om de oren op dtsquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ik zie nu pas dat mario de oe om heeft omgewisseld
quote:Op zondag 14 december 2025 09:14 schreef Lovely het volgende:
Ik zie nu pas dat mario de oe om heeft omgewisseld
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 14 december 2025 09:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De verbale stront vliegt je regelmatig om de oren op dts
Docciequote:Op zondag 14 december 2025 09:18 schreef Doc-holliday het volgende:
Wie is de Rus peopvi? Een beroemde schaker ofzo?
Mogge
Popov ken ik wel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Docciequote:Op zondag 14 december 2025 09:18 schreef Doc-holliday het volgende:
Wie is de Rus peopvi? Een beroemde schaker ofzo?
Mogge
Heb ik gedaan. Heb een paar hele mooie gezien.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar om nou er voor wakker te blijven![]()
Vanavond nog een kans![]()
![]()
Triest maar waar. En het is niet alleen ze, wij hebben er ook mee te doen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Hey Wrappie Oeps helemaal vergeten was om 3.15 al wakker. Ik vergeet dat steedsquote:Op zondag 14 december 2025 09:24 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Heb een paar hele mooie gezien.
Vanavond nog een kansWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop dat die ellende daar snel over isquote:Op zondag 14 december 2025 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Triest maar waar. En het is niet alleen ze, wij hebben er ook mee te doen.![]()
Heb je er ook foto's van gemaakt?quote:Op zondag 14 december 2025 09:24 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Heb een paar hele mooie gezien.
Vanavond nog een kansWho cares if one more light goes out?
Ik vrees het ergste.quote:Op zondag 14 december 2025 09:25 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Hoop dat die ellende daar snel over is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja veel te vroeg.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wezen stappen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Dotquote:Op zondag 14 december 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
[..]
Hey Wrappie Oeps helemaal vergeten was om 3.15 al wakker. Ik vergeet dat steeds
Tussen 22.00 en 2.00 was beste tijd om te kijken.![]()
O dacht in de nachtquote:Op zondag 14 december 2025 09:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hey Dot
Tussen 22.00 en 2.00 was beste tijd om te kijken.
om 22 uur zat ik al in bed en om 2 uur sliep ik gelukkig
Was zeker heel mooi om te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffie met een stroopwafel, heb ontbijt al lang opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet ik wel hard voor neuken“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Hier is een winterfestijn in de stad, ik kan er wel heen gaan maar dan is het altijd zo druk dat ik in de scoot tegen de konten van iedereen aan kijkquote:Op zondag 14 december 2025 09:40 schreef Wrapster het volgende:
Ik ga even de kerstmarkt hier in het dorp checken, wil vriendin graag. Hopelijk is er wat te bikken
Gelijk heb jequote:Op zondag 14 december 2025 09:37 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nee, geen foto's gemaakt. Gewoon lekker gaan zitten en van genoten
Nog niet, had het wel in mijn lijst gezet..quote:Op zondag 14 december 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nieuwe serie, heb je die al gekeken
https://kro-ncrv.nl/programmas/badgastWho cares if one more light goes out?
Oke, ik hoorde het net op shownieuws zit nu het eerste deel te kijken net 5 minutenquote:Op zondag 14 december 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet, had het wel in mijn lijst gezet..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ok..quote:Op zondag 14 december 2025 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, ik hoorde het net op shownieuws zit nu het eerste deel te kijken net 5 minutenWho cares if one more light goes out?
Niet echt een topserie.quote:Op zondag 14 december 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet, had het wel in mijn lijst gezet..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu maar eens kijken of het helptquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij was nogal boos dat dit uitgezonden werd.quote:
Ik vond het popcorn-waardigquote:Op zondag 14 december 2025 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was nogal boos dat dit uitgezonden werd.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Dat zeker. Wel verbazingwekkend dat hij met zoveel weggekomen is.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Vieren ze in Griekenland ook Kerst Laf?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:is het groots daar?
Pasen is hier even groot als kerst. Grote BBQ en feest“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
O met Pasen ook.quote:Op zondag 14 december 2025 10:03 schreef laforest het volgende:
Pasen is hier even groot als kerst. Grote BBQ en feest
Ik heb 2de Kerst ook een BBQ bbbrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo rollen orthodoxenquote:Op zondag 14 december 2025 10:03 schreef laforest het volgende:
Pasen is hier even groot als kerst. Grote BBQ en feestUw ADH vitamine Worst
Ik ga kerstavond naar een ballet van the Nutcracker.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ja met van die vuurtjes buiten en een grote serre met heatersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En weer dacht ik dat het lovely was die posten, wilde net zeggen zei je net ook alquote:Op zondag 14 december 2025 10:05 schreef maily het volgende:
Mario zag toch nog kans de TT te wijzigen![]()
I dat is wat anders dan een Kerst-misquote:Op zondag 14 december 2025 10:05 schreef laforest het volgende:
Ik ga kerstavond naar een ballet van the Nutcracker.
Spletterpeopquote:Op zondag 14 december 2025 10:05 schreef maily het volgende:
Mario zag toch nog kans de TT te wijzigen
Tchaikovskyquote:Op zondag 14 december 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I dat is wat anders dan een Kerst-mis“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Was niet echt animo om te openen zat op 2 sec na 1 minuut tussenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien komen ze zo wel dichter bij Godquote:Op zondag 14 december 2025 10:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo rollen ze
https://en.parapolitika.g(...)ne-trafficking-ring/Uw ADH vitamine Worst
Voor punten. Ik was al in bed.quote:Op zondag 14 december 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was niet echt animo om te openen zat op 2 sec na 1 minuut tussen
Ben je nog lang gebleven, wist niet wat ik zag jou hier in de nachtquote:
Ik had een rare nachtmerrie en wilde niet terug de droom in. Dus dan maar ff bolken.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Groot gelijkquote:Op zondag 14 december 2025 10:12 schreef laforest het volgende:
Ik had een rare nachtmerrie en wilde niet terug de droom in. Dus dan maar ff bolken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
OntbijtgenotIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: