Dat is zeker zo. Zag trouwens van de week een filmpje over vezels. Schijnt ook niet goed te zijn als je D te veel eet. Je kan er verstopping van krijgen. Toen ik jaren geleden die zakjes met vezels kreeg had ik nog meer last van verstoppingen. En heb daar ook al meer mensen over gehoord.quote:Op zondag 14 december 2025 07:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die producten met eiwitten erbij toegevoegd wel, maar ik neem een goed maaltijd want eiwitten blijven nodig in het algemeen
Gaan jullie zo veel naar de kerk?quote:Op zondag 14 december 2025 07:48 schreef mario390 het volgende:
mutti is nu bij deze koudheit in kerk
maar vor 13 uren hebben we gistern
de kerk verlaten
MOrguh Lafquote:
Je moet vezels ook geleidelijk opbouwen, in een keer heel veel ga je idd klachten krijgenquote:Op zondag 14 december 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Zag trouwens van de week een filmpje over vezels. Schijnt ook niet goed te zijn als je D te veel eet. Je kan er verstopping van krijgen. Toen ik jaren geleden die zakjes met vezels kreeg had ik nog meer last van verstoppingen. En heb daar ook al meer mensen over gehoord.
Was het lekker?quote:
Nee hoor, vragen of de taart van de bakker lekker is is vast niet ongepastquote:
quote:Op zondag 14 december 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, vragen of de taart van de bakker lekker is is vast niet ongepast
Worteltjestaart?quote:Op zondag 14 december 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, vragen of de taart van de bakker lekker is is vast niet ongepast
chocoladetaart, van de warme bakkerquote:
Nooit gehad, ik ben geen konijnquote:
Ik heb geen idee, maar het idee om het te eten trekt mij absoluut niet.quote:
ik neem het over maatje, ga maar lekker slapenquote:Op zondag 14 december 2025 08:04 schreef mario390 het volgende:
ik ben tot moe, maar kann niet weg ,die laf is besessen van punten
Volgens mij ben jij besessen van punten. Laf wordt niet kwaad als hij ingehaald wordt en is volgens mij ook gewoon gaan slapenquote:Op zondag 14 december 2025 08:04 schreef mario390 het volgende:
Gewoon gaan slapen en bolk je vanavond of vannacht weerquote:Op zondag 14 december 2025 08:04 schreef mario390 het volgende:
Ik ga slapen ik ben moe.quote:Op zondag 14 december 2025 08:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ik neem het over maatje, ga maar lekker slapen
ik ben niet besessen, gebeurd is het nur om dat mijnquote:Op zondag 14 december 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij besessen van punten. Laf wordt niet kwaad als hij ingehaald wordt en is volgens mij ook gewoon gaan slapen
Dan is het ook niet meer eerlijk winnenquote:Op zondag 14 december 2025 08:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ik neem het over maatje, ga maar lekker slapen
Hoezo is dat niet eerlijk?quote:Op zondag 14 december 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het ook niet meer eerlijk winnen
Heb je nog plannen voor vandaag?quote:
vanavond weer een kans marioquote:Op zondag 14 december 2025 08:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann niet over 15 uren hier zijn hij wel waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |