Echt vervelend. Dan heb je wel hard gesjouwd als je spierpijn hebt. Een lekkere warme douche nemen strakkiesquote:Op zondag 14 december 2025 07:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook raar, sliep rond twaalf maar was voor zes al wakker, wel spierpijn
Even iets met veel eiwitten eten straksquote:Op zondag 14 december 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt vervelend. Dan heb je wel hard gesjouwd als je spierpijn hebt. Een lekkere warme douche nemen strakkies
Schijnt allemaal onzin te zijn als je dat eet als je geen fanatieke sporter bent.quote:Op zondag 14 december 2025 07:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even iets met veel eiwitten eten straks
Die producten met eiwitten erbij toegevoegd wel, maar ik neem een goed maaltijd want eiwitten blijven nodig in het algemeenquote:Op zondag 14 december 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnt allemaal onzin te zijn als je dat eet als je geen fanatieke sporter bent.
Dat is zeker zo. Zag trouwens van de week een filmpje over vezels. Schijnt ook niet goed te zijn als je D te veel eet. Je kan er verstopping van krijgen. Toen ik jaren geleden die zakjes met vezels kreeg had ik nog meer last van verstoppingen. En heb daar ook al meer mensen over gehoord.quote:Op zondag 14 december 2025 07:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die producten met eiwitten erbij toegevoegd wel, maar ik neem een goed maaltijd want eiwitten blijven nodig in het algemeen
Gaan jullie zo veel naar de kerk?quote:Op zondag 14 december 2025 07:48 schreef mario390 het volgende:
mutti is nu bij deze koudheit in kerk
maar vor 13 uren hebben we gistern
de kerk verlaten
MOrguh Lafquote:
Je moet vezels ook geleidelijk opbouwen, in een keer heel veel ga je idd klachten krijgenquote:Op zondag 14 december 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Zag trouwens van de week een filmpje over vezels. Schijnt ook niet goed te zijn als je D te veel eet. Je kan er verstopping van krijgen. Toen ik jaren geleden die zakjes met vezels kreeg had ik nog meer last van verstoppingen. En heb daar ook al meer mensen over gehoord.
Was het lekker?quote:
Nee hoor, vragen of de taart van de bakker lekker is is vast niet ongepastquote:
quote:Op zondag 14 december 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, vragen of de taart van de bakker lekker is is vast niet ongepast
Worteltjestaart?quote:Op zondag 14 december 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, vragen of de taart van de bakker lekker is is vast niet ongepast
chocoladetaart, van de warme bakkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |