Bolkuh bolkuh en bolkuh?quote:
Man3.. dat is toch watquote:Op zondag 14 december 2025 08:11 schreef KoningWouter het volgende:
Kan om 10 uur pas stokbrood kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Kan ook. Maar straks vers uit de oven is lekkerder nog.quote:Op zondag 14 december 2025 08:12 schreef Lovely het volgende:
Volgende keer zelf ern stokbrood kopen en in de diepvries bewaren
Als je dan in de ochtend stokbrood wil, leg je er een stuk uit..
Dat is waar of afbak stokbrood kopenquote:Op zondag 14 december 2025 08:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan ook. Maar straks vers uit de oven is lekkerder nog.
Ja die zijn ook stukken goedkoper zag ik gisteren.quote:Op zondag 14 december 2025 08:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is waar of afbak stokbrood kopen
Met kaas?quote:Op zondag 14 december 2025 08:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die zijn ook stukken goedkoper zag ik gisteren.
Maar straks neem ik gewoon het dure stokbrood het is immers zondag.
O dat is ook lekkerquote:Op zondag 14 december 2025 08:14 schreef laforest het volgende:
Ik heb net lekkere warme pita met kaas gehad.
Als je dat snapt ben je oud.quote:
quote:
Jammiequote:Op zondag 14 december 2025 08:22 schreef laforest het volgende:
Klopt maar ik maak verse pizza met eigen deeg
Ga je ook weer een7083170 eten?quote:
Kan jij goed koken Laf?quote:Op zondag 14 december 2025 08:22 schreef laforest het volgende:
Klopt maar ik maak verse pizza met eigen deeg
Ja, maar doe het niet veel meer. Alleen voor dat soort dingen. Vrouw kookt normaalgesprokenquote:
altijd fijn als je het kan, als je vrouw een keertje weg is kan je in ieder geval voor jezelf zorgen.quote:Op zondag 14 december 2025 08:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, maar doe het niet veel meer. Alleen voor dat soort dingen. Vrouw kookt normaalgesproken
Lang genoeg op mijzelf gewoond. Ik heb een paar exen leren kokenquote:Op zondag 14 december 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
altijd fijn als je het kan, als je vrouw een keertje weg is kan je in ieder geval voor jezelf zorgen.
Lekker die uitgestoken vingersquote:
Fijn toch, zijn er zat die het niet doen, die halen kant en klaarquote:Op zondag 14 december 2025 08:29 schreef laforest het volgende:
La
[..]
Lang genoeg op mijzelf gewoond. Ik heb een paar exen leren koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |