Als er staat "Lovely bolk", dan is de bolk opzet, staat er gewoon iets van bolk, dan is een bolk per ongeluk.quote:
* Lovely zet de wekkerquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je 's ochtends gaan, dan ben ik er niet.
Nee, vanaf een uur of 9, dan heb je de rest van de ochtend vrij spel. Tenzij Dotteke tegengas geeftquote:
Oh, dan kan ik nog even uitslapenquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, vanaf een uur of 9, dan heb je de rest van de ochtend vrij spel. Tenzij Dotteke tegengas geeft
Of Mario. Of laforest.
Daar moet je wel op rekenenquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, vanaf een uur of 9, dan heb je de rest van de ochtend vrij spel. Tenzij Dotteke tegengas geeft
Of Mario. Of laforest.
Nu nog wel hoorquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:03 schreef Homijn het volgende:
Vroeger kon je hier nog weleens punten halen
Kan nog hoor kijk maar in de lijstquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:03 schreef Homijn het volgende:
Vroeger kon je hier nog weleens punten halen
Is wel mooi helder weer buitenquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:11 schreef Wrapster het volgende:
Niet vergeten, vanavond meteorenregen![]()
Heb er net al één gespot
O ik kan nooit lang met mijn hoofd naarboven staanquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:11 schreef Wrapster het volgende:
Niet vergeten, vanavond meteorenregen![]()
Heb er net al één gespot
Maar om nou er voor wakker te blijvenquote:
O dan moet ik vannacht als ik wakker ben er aan denkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanavond (13 december 2025) is er in Nederland een meteorenregen zichtbaar: de Geminiden.
Tijdens de piek in de nacht van 13 op 14 december kun je tot wel 85 vallende sterren per uur zien, mits het helder is.
Details over de Geminiden vanavond
• Datum & tijd: De piek valt in de nacht van zaterdag 13 op zondag 14 december 2025, rond 02:30–05:45 uur.
• Aantal meteoren: Bij gunstige omstandigheden zijn er 65–85 meteoren per uur zichtbaar. Op een écht donkere plek kan dat oplopen tot bijna 100 per uur.
• Herkomst: De meteoren lijken uit het sterrenbeeld Tweelingen (Gemini) te komen. ’s Avonds staat dit in het oosten, later in de nacht richting het westen.
• Kleur & snelheid: De Geminiden zijn vaak gelig van kleur, helder en bewegen met een snelheid van ongeveer 35 km/s.
• Maan: De maan is voor ongeveer 30% verlicht en komt rond 02:55 uur op. Dat kan wat licht verstoring geven, maar de omstandigheden zijn dit jaar relatief gunstig
Bron: Copilot AI
Maar is zo koud buitenquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
@:Lovely wilde toch al vroeg opstaan om te bolken, nu heeft ze een extra reden
Dan slaap ikquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanavond (13 december 2025) is er in Nederland een meteorenregen zichtbaar: de Geminiden.
Tijdens de piek in de nacht van 13 op 14 december kun je tot wel 85 vallende sterren per uur zien, mits het helder is.
Details over de Geminiden vanavond
• Datum & tijd: De piek valt in de nacht van zaterdag 13 op zondag 14 december 2025, rond 02:30–05:45 uur.
• Aantal meteoren: Bij gunstige omstandigheden zijn er 65–85 meteoren per uur zichtbaar. Op een écht donkere plek kan dat oplopen tot bijna 100 per uur.
• Herkomst: De meteoren lijken uit het sterrenbeeld Tweelingen (Gemini) te komen. ’s Avonds staat dit in het oosten, later in de nacht richting het westen.
• Kleur & snelheid: De Geminiden zijn vaak gelig van kleur, helder en bewegen met een snelheid van ongeveer 35 km/s.
• Maan: De maan is voor ongeveer 30% verlicht en komt rond 02:55 uur op. Dat kan wat licht verstoring geven, maar de omstandigheden zijn dit jaar relatief gunstig
Bron: Copilot AI
Ik blijf liever in bed liggen, ga jij maarquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar is iets op uitgevonden: winterjas, sjaal, muts, handschoenen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |