Terug neuken?quote:Op zondag 14 december 2025 07:35 schreef mario390 het volgende:
ik moeste terug neuken
maar of 90 vorsprung
genoeg is
Echt hè die woordkeus van Mario 😂quote:
Jij ook al wakker na zo vermoeiende dag?quote:
Dat is toch ook helemaalquote:Op zondag 14 december 2025 07:38 schreef mario390 het volgende:
ik laat me niet zo leicht van jemand verarschen
Ja ik vond het ook raar, sliep rond twaalf maar was voor zes al wakker, wel spierpijnquote:Op zondag 14 december 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij ook al wakker na zo vermoeiende dag?
wat is dat?quote:Op zondag 14 december 2025 07:39 schreef KoningWouter het volgende:
Kijk mijn ding! Het werkt!
[ afbeelding ]
Heb jij dat gemaakt?quote:Op zondag 14 december 2025 07:39 schreef KoningWouter het volgende:
Kijk mijn ding! Het werkt!
[ afbeelding ]
Kunnen we zien wanneer teamleden landen in het spel Tornquote:
Echt vervelend. Dan heb je wel hard gesjouwd als je spierpijn hebt. Een lekkere warme douche nemen strakkiesquote:Op zondag 14 december 2025 07:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook raar, sliep rond twaalf maar was voor zes al wakker, wel spierpijn
Even iets met veel eiwitten eten straksquote:Op zondag 14 december 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt vervelend. Dan heb je wel hard gesjouwd als je spierpijn hebt. Een lekkere warme douche nemen strakkies
Schijnt allemaal onzin te zijn als je dat eet als je geen fanatieke sporter bent.quote:Op zondag 14 december 2025 07:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even iets met veel eiwitten eten straks
Die producten met eiwitten erbij toegevoegd wel, maar ik neem een goed maaltijd want eiwitten blijven nodig in het algemeenquote:Op zondag 14 december 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnt allemaal onzin te zijn als je dat eet als je geen fanatieke sporter bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |