Hier is een winterfestijn in de stad, ik kan er wel heen gaan maar dan is het altijd zo druk dat ik in de scoot tegen de konten van iedereen aan kijkquote:Op zondag 14 december 2025 09:40 schreef Wrapster het volgende:
Ik ga even de kerstmarkt hier in het dorp checken, wil vriendin graag. Hopelijk is er wat te bikken
Gelijk heb jequote:Op zondag 14 december 2025 09:37 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nee, geen foto's gemaakt. Gewoon lekker gaan zitten en van genoten
Nog niet, had het wel in mijn lijst gezet..quote:Op zondag 14 december 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nieuwe serie, heb je die al gekeken
https://kro-ncrv.nl/programmas/badgast
Oke, ik hoorde het net op shownieuws zit nu het eerste deel te kijken net 5 minutenquote:Op zondag 14 december 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet, had het wel in mijn lijst gezet..
Ah ok..quote:Op zondag 14 december 2025 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, ik hoorde het net op shownieuws zit nu het eerste deel te kijken net 5 minuten
Niet echt een topserie.quote:Op zondag 14 december 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet, had het wel in mijn lijst gezet..
Nu maar eens kijken of het helptquote:
Hij was nogal boos dat dit uitgezonden werd.quote:
Ik vond het popcorn-waardigquote:Op zondag 14 december 2025 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was nogal boos dat dit uitgezonden werd.
Dat zeker. Wel verbazingwekkend dat hij met zoveel weggekomen is.quote:
quote:
O met Pasen ook.quote:Op zondag 14 december 2025 10:03 schreef laforest het volgende:
Pasen is hier even groot als kerst. Grote BBQ en feest
Zo rollen orthodoxenquote:Op zondag 14 december 2025 10:03 schreef laforest het volgende:
Pasen is hier even groot als kerst. Grote BBQ en feest
Ja met van die vuurtjes buiten en een grote serre met heatersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |