Dat haarstuk is toch echt afschuwelijk!quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:39 schreef Rimboequeen het volgende:
Ach die stories van Maike, wat een armoe!
Zij laat haar geverfde haar uitgroeien / accepteert haar grijze haar. Daardoor lijkt het nog onverzorgder. Ik vond het kapsel van vorig jaar, bruine bob zoveel leuker, ze lijkt daar tien jaar jonger.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie ziet er op haar stories/samenwerkingen vaak onverzorgd uit, maar als ik nu die Creamy reclame bij puurleonie zie, die ziet er ook niet bepaald verzorgd uit in die reclame
Het zal me niks verbazen, want ze koopt alle rotzooi, zoals die dozen met meuk erin en alle boeken etcquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Heeft ze ook de klompjes gekocht 🫣
Oja die heb ik ook, althans echt fan is ze niet maar die snapt niet zo goed dat het schadelijk is voor kinderen (in het algemeen, elke influencer).quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Een van mijn beste vriendinnen is ook zo'n fan, maar vooral van haar insta niet per se van de boeken enzo.
Die zegt ook gewoon; 'maar ze bedoeld t toch goed?' Nee, ze spekt haar bankrekening alleen maar.
Tijdens de vorige signeertour deelde ze er voor mijn gevoel veel meer over dan nu.
Ik heb hier in t dorp haar boek nog steeds niet zien liggen, denk niet dat ie nog gaat komen 🙈
Zij blijft ook maar kopen. En zovaak van die frutsel troep.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:32 schreef Henrike het volgende:
Wat een cadeaus bij Dbm.
Als je toch weet dat ze met verjaardagen zo overladen worden met cadeaus dan geef je met Sinterklaas en kerstbrood minder? Waar laat ze dit
Compensatie omdat ze dat zelf vroeger niet had/ kreeg. Volgens mij heeft ze zoiets een keer gezegd.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:42 schreef papierentas het volgende:
[..]
Zij blijft ook maar kopen. En zovaak van die frutsel troep.
Ze heeft het nu echt helemaal in een frot op haar hoofd. Wel heftig, zo jong grijs wordenquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:06 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Zij laat haar geverfde haar uitgroeien / accepteert haar grijze haar. Daardoor lijkt het nog onverzorgder. Ik vond het kapsel van vorig jaar, bruine bob zoveel leuker, ze lijkt daar tien jaar jonger.
Dat is dan wel een echte diehard fan, als ze zelfs die troep dozen kooptquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:37 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen, want ze koopt alle rotzooi, zoals die dozen met meuk erin en alle boeken etc
Net ook weer even gespiekt, bij 1 van de advertenties, van VVV cadeaukaarten noemt 1 van de jongens haar vriend papa, maar is z'n eigen vader niet gewoon in beeld?quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:06 schreef Hannah12345 het volgende:
Mirthe post tegenwoordig alleen nog maar advertenties. Het zijn ook altijd alleen de perfecte plaatjes die ze post. Ik ben benieuwd wanneer de liefde van haar leven een huwelijksaanzoek gaat doen.
Volgens mij is de vader van de middelse(tijdelijk?) naar t buitenland verhuisd en is ie nu niet (meer) betrokken.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:03 schreef slowie het volgende:
[..]
Net ook weer even gespiekt, bij 1 van de advertenties, van VVV cadeaukaarten noemt 1 van de jongens haar vriend papa, maar is z'n eigen vader niet gewoon in beeld?
En 't oudste zoontje noemt hem dan gewoon 'Bassie'
Voor welke? MB doet dat ook.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:32 schreef Missinglink24 het volgende:
JvP maakt nu zelfs reclame voor een andere webshop
Wauw. Denk dat ze spoedig weg is bij Jolienoe. 😅quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:32 schreef Missinglink24 het volgende:
JvP maakt nu zelfs reclame voor een andere webshop
Door deze rare wendingen verwacht ik dus dat deze jongen ook maar tijdelijk is. Wat erg is dat dat mijn eerste gevoel is...quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Volgens mij is de vader van de middelse(tijdelijk?) naar t buitenland verhuisd en is ie nu niet (meer) betrokken.
Ik blijf het een gek verhaal vinden. Hij was het helemaal, betrokken vader, vaderfiguur voor de oudste. Toen gingen ze uit elkaar (wat natuurlijk kan gebeuren), ze hadden een soort co ouderschap ook voor de oudste. En, voor mijn gevoel, was hij ineens niet meer betrokken. Kwam de volgende grote liefde en beste vader van t land, die nu dus als vaderfiguur voor de middelste fungeert? Die zal niet oud genoeg zijn om een herinnering te hebben aan zijn echte vader.
Dat doet ze al een hele tijd. En dat is kinderkleding dus dat is iets heel anders dan hun eigen webshop.quote:
Ja jammer, net gemist. 😅😂quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie deelde eerder een story over een camper en dat dat hun droom is. Die is nu weg 😅.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |