abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219480413
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 09:34 schreef brilduiker1973 het volgende:
Vind dat er bar weinig te zien is van de signeersessies.
De privacy van de fanmoekes beschermt ze wél? 😁
pi_219480458
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 09:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Er zit wel verschil in zij heeft toch ook gewerkt, mijn zoon heeft ook autisme , en hij doet er wat langer over, maar doet wel een opleiding.
Je moet wel gestimuleerd worden om dingen te gaan doen , en zij heeft een man die dat voorkomt door veel dingen te doen voor haar.
Zij is, van wat ik me herinner, gestopt met alles toen ze de diagnose kreeg. Mijn dochter heeft ook ASS maar draait wel mee in het leven en in de maatschappij. En als iemand dat echt niet kan dan is dat zo maar overal mee stoppen zodra de diagnose er is vind ik op z’n zachtst gezegd bijzonder.
pi_219480462
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 09:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De privacy van de fanmoekes beschermt ze wél? 😁
Tuurlijk niet , het zal wel rustig zijn, als de volgmoekes maar in rijen hadden gestaan , dan had ze wel meer gefimd , ze zei ook niet voor niets dat ze al veel boeken en planners had verkocht , de werkelijkheid verdraaien ,en het mooier voorstellen , daar is ze altijd goed in
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219480490
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 09:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Tuurlijk niet , het zal wel rustig zijn, als de volgmoekes maar in rijen hadden gestaan , dan had ze wel meer gefimd , ze zei ook niet voor niets dat ze al veel boeken en planners had verkocht , de werkelijkheid verdraaien ,en het mooier voorstellen , daar is ze altijd goed in
Het was ook een retorische vraag. Ik neem vrijwel alles wat er wordt gezegd met een schep zout.
pi_219480530
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 09:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij is, van wat ik me herinner, gestopt met alles toen ze de diagnose kreeg. Mijn dochter heeft ook ASS maar draait wel mee in het leven en in de maatschappij. En als iemand dat echt niet kan dan is dat zo maar overal mee stoppen zodra de diagnose er is vind ik op z’n zachtst gezegd bijzonder.
Ja ind , ze heeft de pech/ of geluk dat haar man haar hele dagen laat zitten .
Als het werkelijk zo was dat ik mijn deur alleen niet meer uitdurfde dan wilde ik wel hulp daarbij ,je zet toch geen kind op de wereld om hem daarna te belemmeren om de weide wereld in te gaan .
Waarom ze dit dus niet met de huisarts bespreekt ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219480561
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 09:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ja ind , ze heeft de pech/ of geluk dat haar man haar hele dagen laat zitten .
Als het werkelijk zo was dat ik mijn deur alleen niet meer uitdurfde dan wilde ik wel hulp daarbij ,je zet toch geen kind op de wereld om hem daarna te belemmeren om de weide wereld in te gaan .
Waarom ze dit dus niet met de huisarts bespreekt ?
Maar er zit geen huisarts op het park hè? En het waait, ze heeft geen elektrische bakfiets, OV is Heel Ver weg enzo.
pi_219480690
De inkomsten van instagram zijn voor Debbie de laatste 2 jaar steeds minder geworden. En zodra ze een samenwerking heeft, is er een groep die daar negatieve recensies bij plaatst.

Verder is ze slachtoffer van haar eigen gedrag. Ik hoop dat ze de tijd neemt om te kijken hoe ze dat met hulp kan veranderen.
pi_219480770
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 10:12 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd naar dat forum
Anders ik wel😂
pi_219480772
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 10:00 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar er zit geen huisarts op het park hè? En het waait, ze heeft geen elektrische bakfiets, OV is Heel Ver weg enzo.
En niemand heeft het haar verteld 😉
pi_219480774
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 09:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft het nooit ergens mega lang volgehouden. ASS is natuurlijk bij iedereen anders. Mijn broer ook ASS, en heeft een hele goede baan in de IT.

Maar gezien ze geen uitkering krijgt, zou het me een worst wezen wat ze doet. Maar denk wel dat je met behulp van een jobcoach kunt kijken naar wat wel past. Alleen als je 3x iets gefaald hebt en er geen vertrouwen meer in hebt snap ik ook wel. Alleen geeft ze het als een feit. Als je geen opleiding hebt afgerond is het ook erg lastig.
pi_219480779
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 10:10 schreef Flipperkast_007 het volgende:
De inkomsten van instagram zijn voor Debbie de laatste 2 jaar steeds minder geworden. En zodra ze een samenwerking heeft, is er een groep die daar negatieve recensies bij plaatst.

Verder is ze slachtoffer van haar eigen gedrag. Ik hoop dat ze de tijd neemt om te kijken hoe ze dat met hulp kan veranderen.
En ik vind het ook niet meer dan terecht dat daar negatieve reacties op komen. We doen allemaal natuurlijk wrl een aanname of ze wel of niet ziek is. Maar ze doet dit echt allemaal zelf door zichzelf steeds tegen te spreken op de domste momenten. Het is net als bij de poly. Of je vertelt feitelijk het hele verhaal of je hebt/hint er niet over om reacties uit te lokken. Wat een kinderachtig volk is het ook; die fluflus
pi_219480795
AM krijgt meer kadootjes dan dat ze boeken verkoopt volgens mij.
En hoezo zou je zo’n klompje kopen bij haar? Ik dacht dat ze dat weg ging geven.
Dat gesjouw met die kratten ook. Drukkemamas heeft van die handige tassen mét rits!
pi_219480805
Gefeliciteerd met hvk allemaal 🫣🥳
pi_219480815
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 10:23 schreef Earring het volgende:
En hoezo zou je zo’n klompje kopen bij haar? Ik dacht dat ze dat weg ging geven.
Dat gesjouw met die kratten ook. Drukkemamas heeft van die handige tassen mét rits!
😆
pi_219480830
Demammavan: Ik ben er echt verbaasd over dat je de klompjes moet kopen. Dat is meer iets om weg te geven?

Wel bewondering voor het schema, het is voor het eerst dat ik Annemarie iets zie doen dat op werken lijkt.
pi_219480857
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 10:23 schreef Earring het volgende:
Ik dacht ook dat ze die weg ging geven, waarom zou je zoiets in hemelsnaam kopen?
Maar die handige tassen met rits zijn alleen voor vakantie, niet voor een signeertour.
pi_219480864
Demammavan: de kratten snap ik niet. Die planners en boeken worden naar haar verstuurd in dozen. Ik ben denk ik te simpel, maar zou ze ook gewoon meenemen in diezelfde doos. Veel minder volume en minder zwaar dan zo'n onhandig krat waar je splinters van in je handen krijgt. En hebben ze nou alleen maar afhaalsushi in de bibliotheek gegeten? Ik vind sushi heerlijk, maar in de winter wil ik een warme hoofmaaltijd 😁.
pi_219480887
Bij AM valt de belangstelling bar tegen natuurlijk. Overnachten in Altforst want volgens AM, vlakbij waar ze de volgende ochtend moeten zijn. Ook AM: "We moeten ongeveer een half uur rijden".
pi_219480891
Dus ze verkoopt die rotzooi aan zwakzinnige mensen ? De klompjes bedoel ik dan … altijd als ik denk dat ze niet uitgekookter kan zijn verzint ze toch weer iets .

Julia lijkt wel een werknemer van een verhuisbedrijf, mag hopen dat ze hier dik voor betaald krijgt .
pi_219480896
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 10:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik dacht ook dat ze die weg ging geven, waarom zou je zoiets in hemelsnaam kopen?
Maar die handige tassen met rits zijn alleen voor vakantie, niet voor een signeertour.
Oh ik heb zo’n halve in mijn kennissenkring zitten die gister is geweest en trots foto’s heeft geplaatst op haar Instagram incl tag. Ik ben mij nu aan het beraden of ik hier op moet reageren of dat ik haar gewoon ontvolg. Het is echt een fangirl van de familie en ik had wel slimmer verwacht.
pi_219480901
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 10:19 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Anders ik wel😂
Ik ook, nou ja ikzelf natúúrlijk niet maar een vriend van mij wel en daarom vraag ik het 😆 (niemand heeft gezegd dat ik het niet voor een vriend mag vragen dus vraag ik het gewoon 🤣)
pi_219480921
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 07:03 schreef Blossemtje_twente het volgende:
UWV is toch niet gek?
Misschien is ze idd door iemand gemeld .
Toen ze die electrische rolstoel kreeg wekte dat veel onrust en irritatie op bij mensen die het niet kregen. Ze had nooit zo moeten pochen met alles wat ze voor elkaar kreeg aan hulp.
Ik zou nooit iemand verlinken( tenzij er gevaar dreigt) maar er zijn mensen die dat doen.
pi_219480922
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 10:39 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Oh ik heb zo’n halve in mijn kennissenkring zitten die gister is geweest en trots foto’s heeft geplaatst op haar Instagram incl tag. Ik ben mij nu aan het beraden of ik hier op moet reageren of dat ik haar gewoon ontvolg. Het is echt een fangirl van de familie en ik had wel slimmer verwacht.
Een van mijn beste vriendinnen is ook zo'n fan, maar vooral van haar insta niet per se van de boeken enzo.
Die zegt ook gewoon; 'maar ze bedoeld t toch goed?' Nee, ze spekt haar bankrekening alleen maar.

Tijdens de vorige signeertour deelde ze er voor mijn gevoel veel meer over dan nu.
Ik heb hier in t dorp haar boek nog steeds niet zien liggen, denk niet dat ie nog gaat komen 🙈
pi_219480924
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 10:37 schreef poohenzo het volgende:
Dus ze verkoopt die rotzooi aan zwakzinnige mensen ? De klompjes bedoel ik dan … altijd als ik denk dat ze niet uitgekookter kan zijn verzint ze toch weer iets .

Julia lijkt wel een werknemer van een verhuisbedrijf, mag hopen dat ze hier dik voor betaald krijgt .
Ze verkoopt aan die mensen ook die dozen met gebakken lucht en die zogenaamde schrijfsels dus dan vallen die klompjes nog mee. Ik kijk nergens meer van op, die vrouw gaat ook over lijken
pi_219480928
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 07:52 schreef Hyacinth het volgende:
Debbie is altijd na de kerst even van insta af, niks nieuws
Ja nu je het zegt , is idd zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')