abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219485984
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 21:39 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ot en Sien
Dat doen ze beiden toch al langer? Een het is geen Jolie concurrentie het is voor kids.

Daarnaast ook al langer Ter Stal en eeuwig Bjorn Borg reclame. Dus ze waren sowieso altijd al meerdere merken aan het promoten.
pi_219485996
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 21:39 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ot en Sien
Dat doet iedere fluflu 🙈
MB maakt ook reclame voor bjorn borg o.a. dus dat zegt niet heel veel
pi_219486020
- niet tof dit -

Eigenlijk gewoon onbeschoft.

[ Bericht 88% gewijzigd door Deisyy op 13-12-2025 21:50:04 ]
pi_219486038
Nou ja, beiden posten veel minder over Jolie Noe dan voorheen.
Net zoals meneer Wolf een soft launch kreeg, krijgt Jolie Noe een soft ending?
  Moderator zaterdag 13 december 2025 @ 21:53:51 #205
184769 crew  Deisyy
pi_219486114
Even een slotje, want ik ga vegen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zaterdag 13 december 2025 @ 22:49:09 #206
184769 crew  Deisyy
pi_219486846
En weer open
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219486893
Ik vind JvP wel erg veel contdnt maken de laatste tijd. Ze heeft ook veel samenwerkingen.
Eerst was het vooral hun webshop maar nu ook erg veel andere samenwerkingen
pi_219486899
Sanneke/Threads: ik ben 24/7 thuis met mijn zoontje. Maar ik zie hoe hij van andere kindjes geniet en voel me daardoor schuldig dat hij niet naar de opvang kan. Ik heb altijd genoten op de opvang en zonder was de overgang naar school te groot voor me geweest.

Ik blijf me verbazen dat ze geen enkel initiatief neemt om hem met andere kinderen in contact te laten komen. Niet naar een speeltuintje, niet naar een ouder-kind ochtend in het buurthuis, babygym oid. Alles onder het mom van ‘te ver, kan/wil net niet alleen, te veel wind/stoeltje kan niet goed vast in de bij elkaar geschooide bakfiets/OV is wel 500 meter lopen’ etc.

Zo zonde voor het jochie.
pi_219486920
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 22:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke/Threads: ik ben 24/7 thuis met mijn zoontje. Maar ik zie hoe hij van andere kindjes geniet en voel me daardoor schuldig dat hij niet naar de opvang kan. Ik heb altijd genoten op de opvang en zonder was de overgang naar school te groot voor me geweest.

Ik blijf me verbazen dat ze geen enkel initiatief neemt om hem met andere kinderen in contact te laten komen. Niet naar een speeltuintje, niet naar een ouder-kind ochtend in het buurthuis, babygym oid. Alles onder het mom van ‘te ver, kan/wil net niet alleen, te veel wind/stoeltje kan niet goed vast in de bij elkaar geschooide bakfiets/OV is wel 500 meter lopen’ etc.

Maar als hij met andere kinderen in contact komt wordt hij ziek he? Al die virussen.
Dat zag je laatst toen ze in dat krijspaleis geweest was. Een al al klagen daarna
pi_219487125
quote:

Hij kan volgend jaar naar de peuterspeelzaal. Kost wel wat (in ons geval naast de opvang) maar dan kan het wel.
Bij ons zit er geen vervoer bij inbegrepen😂 moet mijn dochter wel zelf halen en brengen.
pi_219487268
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 21:47 schreef Missinglink24 het volgende:
Nou ja, beiden posten veel minder over Jolie Noe dan voorheen.
Net zoals meneer Wolf een soft launch kreeg, krijgt Jolie Noe een soft ending?
Ze kopen maanden van tevoren is, dus de soft ending kan nog niet zo snel.
pi_219487319
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 21:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Volgens mij is de vader van de middelse(tijdelijk?) naar t buitenland verhuisd en is ie nu niet (meer) betrokken.
Ik blijf het een gek verhaal vinden. Hij was het helemaal, betrokken vader, vaderfiguur voor de oudste. Toen gingen ze uit elkaar (wat natuurlijk kan gebeuren), ze hadden een soort co ouderschap ook voor de oudste. En, voor mijn gevoel, was hij ineens niet meer betrokken. Kwam de volgende grote liefde en beste vader van t land, die nu dus als vaderfiguur voor de middelste fungeert? Die zal niet oud genoeg zijn om een herinnering te hebben aan zijn echte vader.
Heel raar inderdaad! Hem heb net ook even opgezocht op Instagram, maar 0 posts nu ook. Wat super zielig voor haar zoontjes.. Laten we hopen dat deze gast wél een vader(figuur) blijft voor altijd
pi_219487340
Net nou ik dacht: zijn we van de Creamy's af, komt Mies weer in zo'n body 🤦‍♀️
pi_219487373
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 22:53 schreef Earring het volgende:
Ik vind JvP wel erg veel contdnt maken de laatste tijd. Ze heeft ook veel samenwerkingen.
Eerst was het vooral hun webshop maar nu ook erg veel andere samenwerkingen
Zou mij niks verbazen als dat een reden heeft. Lijkt mij ook niet tof om met een ex of exen te werken. Opzich kan ze denk ik ook een meer dan prima salaris halen uit influencer zijn met haar volgersaantal?
quote:

Met dat ventje heb ik ontzettend veel medelijden. Ja hij krijgt eten en hij krijgt verzorging maar totaal geen uitdaging voor het kleine ventje. Het is toch een vorm van bepaald soort verwaarlozing als dit zo doorgaat als hij ouder is. 😢 Prima dat je als volwassene jezelf dit aandoet, maar krijg dan asjeblieft geen kinderen. Jezelf opsluiten moet je helemaal zelf weten maar zo'n klein ventje heb je op de wereld gezet en daar moet je de beste moeder voor zijn die je kunt zijn. Dus gewoon met die vastgeroeste anjer van de bank en gáán. Lekker naar buitenspeeltuintjes, kinderboerderijen. Ze heeft van haar volgers een bakfiets gehad. Echt ik snap haar niet en ik wil haar ook niet snappen, dan ben ik net zo gek.
pi_219487574
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 23:36 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Ik vind hem ook best wel gewaagd op sommige plekken 🫣
pi_219487620
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 23:36 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Eline Zwitser ook vandaag dus we zijn er nog niet van af hoor
pi_219487639
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 23:59 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind hem ook best wel gewaagd op sommige plekken 🫣
Ze had 'm beter rechtstreeks naar Tim kunnen sturen. Daar is ie voor bedoeld denk ik. 🤪
pi_219487641
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 00:04 schreef Earring het volgende:

[..]
Eline Zwitser ook vandaag dus we zijn er nog niet van af hoor
😬
pi_219488275
Dbm op threads: Ik weet niet wie dit vandaag moet horen maar:

Ananas hoort NIET op pizza!

Ik moet me inhouden om niet te reageren met dat ananas ook niet in chiliconcarne hoort 🤐
pi_219488336
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 01:17 schreef Post-its het volgende:

Ik moet me inhouden om niet te reageren met dat ananas ook niet in chiliconcarne hoort 🤐
Oja haha, dat zag er toen ook zo smakelijk uit!
pi_219488997
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 01:17 schreef Post-its het volgende:

_O-
pi_219489067
Koen krijgt echt alle schuld in zijn schoenen geworpen… met de nieuwe podcast en zakelijk/prive was alles door elkaar geweven ( denk financieel ) dus maakt moeilijker met het scheidingsproces.. nu verder luisteren hahaha.
Er is idd gezeik met de bedrijven ook..

[ Bericht 9% gewijzigd door Loveischocolala op 14-12-2025 07:11:56 (Toevoeging ) ]
pi_219489169
De kerstboom van Pascal is gevallen. Ik heb echt weinig met spullen, dus ik denk niet in termen van schuld. Maar dit is natuurlijk allemaal de schuld van een of andere bouwmarkt. Die hebben natuurlijk hun slechte kerstboomstandaard opgedrongen aan Pascal, waardoor nu alle kostbare ballen zijn gevallen. En nogmaals, ik heb weinig met spullen, dus ik kan weinig met verdriet over kerstballen die van opa's en oma;s zijn geweest. Als ze zo dierbaar waren, hadden ze in een vitrinekast moeten liggen. Is het een gebruiksvoorwerp, dan kan het kapot gaan.
pi_219489286
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 07:50 schreef Flipperkast_007 het volgende:
De kerstboom van Pascal is gevallen. Ik heb echt weinig met spullen, dus ik denk niet in termen van schuld. Maar dit is natuurlijk allemaal de schuld van een of andere bouwmarkt. Die hebben natuurlijk hun slechte kerstboomstandaard opgedrongen aan Pascal, waardoor nu alle kostbare ballen zijn gevallen. En nogmaals, ik heb weinig met spullen, dus ik kan weinig met verdriet over kerstballen die van opa's en oma;s zijn geweest. Als ze zo dierbaar waren, hadden ze in een vitrinekast moeten liggen. Is het een gebruiksvoorwerp, dan kan het kapot gaan.
Nou dit idd, ik heb ook wel dingen gekregen van bijv mijn oma, maar als ik niet wil dat t kapot gaat moet ik t niet gebruiken 🤷‍♀️
pi_219489295
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 07:50 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ja en dat bericht erna ook. Dat je teleurgesteld bent omdat iets dierbaars kapot is, oké. Dat is idd heel naar. Maar om dan zo boos te worden op mensen? Zij heeft idd geen gezonde manier om met emoties om te gaan.
Van de week plaatste ze een foto/filmpje. Daarop was duidelijk te zien dat ze weer is afgevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')