Toch wel op insta/threads/FB/X/poster op het raam gedeeld hè?!quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:59 schreef Mirp het volgende:
Ik heb vandaag 38.661 stappen gezet (geen grap, heb 25km gewandeld voor het goede doel), DBM zou jaloers op me zijn!
Op Instagram, inclusief selfie met medaille natuurlijk. Niet gedeeld = niet gebeurd hè.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Toch wel op insta/threads/FB/X/poster op het raam gedeeld hè?!
Ffing goed van je!
Dan toch wel bijtend op je medaille hè? En die poster kan alsnog!quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:20 schreef Mirp het volgende:
[..]
Op Instagram, inclusief selfie met medaille natuurlijk. Niet gedeeld = niet gebeurd hè.
Oh nee, gemiste kans!quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dan toch wel bijtend op je medaille hè? En die poster kan alsnog!
waarom niet binnen dacht ik ook omdat ze niet mooi kan filmen ? En meteen die telefoon weer in de aanslag , ik had de twee kleintjes eerst geknuffeld omdat ik weg was geweest maar ze worden daar meteen afgekocht met kadoosquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:05 schreef Earring het volgende:
AM
En dan op de oprit al die kadootjes geven.
Doe dat gewoon rustig binnen.
En alles is weer voor Lot natuurlijk
Nee ik weet welk forum. Maar die lijkt niet actief t zijn?quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:04 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Word geen viva mee bedoeld!
Welk forum dan?quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:43 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Nee ik weet welk forum. Maar die lijkt niet actief t zijn?
Zodat we allemaal wel weten hoe drukke werkende vrouw ze isquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
En waarom moeten we de route zien die ze naar haar ‘werkborrel’ moet rijden? Had ze niet genoeg stories te posten vandaag?
Jaaá ik dacht even dat ik gek werd omdat hij ineens weg was (dacht huh was dat Debbie nou.. en kon her niet meer vinden)quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie deelde eerder een story over een camper en dat dat hun droom is. Die is nu weg 😅.
Zodat alle stalkers weten waar ze is.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zodat we allemaal wel weten hoe drukke werkende vrouw ze is
Dat was snel voorbij die stopquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Jaaá ik dacht even dat ik gek werd omdat hij ineens weg was (dacht huh was dat Debbie nou.. en kon her niet meer vinden)
Ze had even brainfogg dat ze offline was
Wil ze zo’n rotte camper kopen 🫣quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie deelde eerder een story over een camper en dat dat hun droom is. Die is nu weg 😅.
Dat is het " net niet" syndroomquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie ziet er op haar stories/samenwerkingen vaak onverzorgd uit, maar als ik nu die Creamy reclame bij puurleonie zie, die ziet er ook niet bepaald verzorgd uit in die reclame
Ik kreeg het gevoel dat t een soort winactie was, maar heb niet goed gekekenquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wil ze zo’n rotte camper kopen 🫣
Ik heb het gemist 🫣quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik kreeg het gevoel dat t een soort winactie was, maar heb niet goed gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |