Kippen die zich identificeren als koe, ook slachtvee gaat woke.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet MIJN definitie maar DE definitie. De hamburger is namelijk een afkomstig van de Hamburgse Beefsteak. of het moet zijn dat kippen tegenwoordig ook als rundvlees gerekend wordt tegenwoordig.
Ik sta in deze wereld vol mafkezen nergens meer van te kijken.
Lijkt me ook alweer zo tergendquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ja leuk net als een snackbar die ineens mensen kroketten meegaf zonder te zeggen dat het vega was en er spinazie inzit.
Ik ben allergisch voor spinazie en was ook best boos.
sodemieter op met je aanmoedigen ga dat maar op een voetbal tribune doen.
Liever geen van beide denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lijkt me ook alweer zo tergendallergisch zijn voor spinazie. Geef me dan maar hooikoorts.
Why not, het is bijna per definitie een troepproduct. Ze zullen daar vast van tevoren naar gekeken hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:41 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar even afgezien van dat; juridisch mag dit toch gewoon helemaal niet?
Wat jij er van vind is relevant; volgens de meeste mensen (op een paar bijzondere mensen na) is een hamburger voor veel mensen gemaakt van rundvlees. Als je dan een zeewierburger voorgeschoteld krijgt dan is dat gewoon niet zoals het hoort. Je zult toevallig maar een zeewierallergie hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Why not, het is bijna per definitie een troepproduct. Ze zullen daar vast van tevoren naar gekeken hebben
Ja dat mag wel. Tenzij ze adverteren met 100% rundvlees hamburger, want dat is het niet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:41 schreef Vliegbaard het volgende:
In de realiteit is dat het al heel lang niet meer, laat staan op dit soort massa-evenementen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat jij er van vind is relevant; volgens de meeste mensen (op een paar bijzondere mensen na) is een hamburger voor veel mensen gemaakt van rundvlees.
Ik heb met je te doen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Liever geen van beide denk ik.
Een hamburger is een totaalproduct waarbij het vlees helemaal niet zo relevant is. Ga huilen als je zeewier krijgt terwijl je een T-Bone hebt besteld en dan zul je zieltjes kunnen winnen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat jij er van vind is relevant; volgens de meeste mensen (op een paar bijzondere mensen na) is een hamburger voor veel mensen gemaakt van rundvlees. Als je dan een zeewierburger voorgeschoteld krijgt dan is dat gewoon niet zoals het hoort. Je zult toevallig maar een zeewierallergie hebben.
Denk dat mijn broer het daar niet mee eens is, die loopt zich elk voorjaar helemaal het schompes te niesen als er pollen in de lucht zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lijkt me ook alweer zo tergendallergisch zijn voor spinazie. Geef me dan maar hooikoorts.
Nah dat hoeft niet, ik eet het gewoon niet.quote:
Dat lijkt me niet. Het lijkt me zelfs strafbaar.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:41 schreef Vliegbaard het volgende:
Eens hoor, als je hier echt woedend om wordt zou ik die woede eerder richten op de 12 hamburgers die je voor 3 euro uit het diepvriesvak trekt in de supermarkt (en alle troep die daar in zit)quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen.
[..]
Een hamburger is een totaalproduct waarbij het vlees helemaal niet zo relevant is. Ga huilen als je zeewier krijgt terwijl je een T-Bone hebt besteld en dan zul je zieltjes kunnen winnen.
Die hoef je niet te eten, spinazie is gewoon echt lekker.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Denk dat mijn broer het daar niet mee eens is, die loopt zich elk voorjaar helemaal het schompes te niesen als er pollen in de lucht zijn.
Ik gebruik amfetamine ongeacht de bijwerkingen. Lekker en goed overstijgt het kwaad en de lasten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nah dat hoeft niet, ik eet het gewoon niet.
Wel jammer want ik vind het wel lekker, maar ik heb er geen avond krom liggen van de pijn voor over.
Laat ze dat eens proberen met varkensvlees en halal voer... Dan zou het land te klein zijn geweest.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Echt heel grappig om mensen niet te informeren wat ze consumeren ja hahahaha
Dit is waarom mensen klappen vangen. Dit kun je niet maken.
onzin, op verpakkingen in de supermarkt wel, maar losse verkoop op een broodje hoeft dat niet, alleen als een klant er maar vraagt en dan nog hoef je niet gelijk de hele ingrediėnten lijst op te lepelen. Verder wat betekent hamburger, dat staat helemaal niet voor een bepaald ingrediėnt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:04 schreef RotatoR het volgende:
Overigens is het volgens de warenwet verplicht om te vermelden dat er zeewier is toegevoegd.
Ach, een beetje pindaolie er doorheen kan prima, dat proeven ze toch niet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:28 schreef Starhopper het volgende:
Ja. Je lichaam gaat kapot aan 50% zeewier in een burger
Als die olie goed geraffineerd is dan is 'ie vrij van allergene eiwitten. Maar ik begrijp je punt: gewoon niet fucken met voedsel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ach, een beetje pindaolie er doorheen kan prima, dat proeven ze toch niet.
Heeee... Waarom doet die vent zo gek???
Probleem is alleen dat je zelf niks mee mag nemen, als je daar een hele dag zit wil je wel eens wat.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als die olie goed geraffineerd is dan is 'ie vrij van allergene eiwitten. Maar ik begrijp je punt: gewoon niet fucken met voedsel.
Maar dan kan je sowieso beter niks eten op een evenement, want dan weet je dat je troep gaat krijgen.
Als je een race-evenement bezoekt lijkt het me ook niet dat je er volledig op georiėnteerd bent om de aanwezige cuisine te testen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
---------------------------------
Ik vind het wel grappig dat juist het publiek wat weinig op heeft met duurzaamheid gewoon lekker zeewierburgers naar binnen schuift. Blijkbaar gaat het vooral om het idee dat het duurzaam is want de smaak is blijkbaar prima![]()
Noem je Max nu troep? Max? Troep? Godverdomme!quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als die olie goed geraffineerd is dan is 'ie vrij van allergene eiwitten. Maar ik begrijp je punt: gewoon niet fucken met voedsel.
Maar dan kan je sowieso beter niks eten op een evenement, want dan weet je dat je troep gaat krijgen.
lol indd al is het wel zo dat men bij veel shoarmaboeren varkensvlees krijgt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laat ze dat eens proberen met varkensvlees en halal voer... Dan zou het land te klein zijn geweest.
Dit.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:42 schreef RotatoR het volgende:
Niet zo netjes om mensen te misleiden met fake hamburgers.
Achja, ik geef ze stiekem gewoon vlees. Hamburgers zijn hamburgers.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:42 schreef RotatoR het volgende:
Niet zo netjes om mensen te misleiden met fake hamburgers.
'Bepaalde' goede doelen hequote:Op vrijdag 12 december 2025 15:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag als het voor een goed doel is tegenwoordig. Dan gelden regels en fatsoensnormen niet meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |