Prins Bernhard zag dat het goed was.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
de prijs is inderdaad een ander verhaal. die zal schandalig geweest zijn.
Een hamburger is gemaakt van rundvlees. Is dat niet zo dan zou het netjes zijn om dit gewoon te vermelden als bijvoorbeeld kipburger, of in dit geval een zeewierburger.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:21 schreef koemleit het volgende:
[..]
Wat is echt? Kip is veel goedkoper dan rund. Is het oplichting als kip in?
Hier bij de Turk gewoon nog vijf euros voor een kilo.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kip is anders ook aardig gestegen in prijs. Voor 2 kipfileetjes ben je nu zomaar 8 euro kwijt.
Het is dan ook troepquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het pas vreemd hebben gevonden als er in die poeders wel kip was gevonden
Dat is wellicht jouw definitie van een hamburger. Maar dat is niet DE definitie an een hamburger.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Een hamburger is gemaakt van rundvlees. Is dat niet zo dan zou het netjes zijn om dit gewoon te vermelden als bijvoorbeeld kipburger, of in dit geval een zeewierburger.
We eten allemaal paprikachips voor de spice.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het pas vreemd hebben gevonden als er in die poeders wel kip was gevonden
Het is de algemene definitie, een hamburger is rundvlees, als het iets anders is noemen ze het kipburger, visburger, of wat dan ook.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:29 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dat is wellicht jouw definitie van een hamburger. Maar dat is niet DE definitie an een hamburger.
Dat is helemaal niet MIJN definitie maar DE definitie. De hamburger is namelijk een afkomstig van de Hamburgse Beefsteak. of het moet zijn dat kippen tegenwoordig ook als rundvlees gerekend wordt tegenwoordig.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:29 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dat is wellicht jouw definitie van een hamburger. Maar dat is niet DE definitie an een hamburger.
Dit moet uiteraard gecompenseerd worden, Dus straks een cot a los op de winterBBQquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:41 schreef Isdatzo het volgende:
GODVERDOMME dat kan echt niet ik gooi NU METEEN een aquarium op de BBQ men foppen ze nie!!
Kippen die zich identificeren als koe, ook slachtvee gaat woke.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet MIJN definitie maar DE definitie. De hamburger is namelijk een afkomstig van de Hamburgse Beefsteak. of het moet zijn dat kippen tegenwoordig ook als rundvlees gerekend wordt tegenwoordig.
Ik sta in deze wereld vol mafkezen nergens meer van te kijken.
Lijkt me ook alweer zo tergendquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ja leuk net als een snackbar die ineens mensen kroketten meegaf zonder te zeggen dat het vega was en er spinazie inzit.
Ik ben allergisch voor spinazie en was ook best boos.
sodemieter op met je aanmoedigen ga dat maar op een voetbal tribune doen.
Liever geen van beide denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lijkt me ook alweer zo tergendallergisch zijn voor spinazie. Geef me dan maar hooikoorts.
Why not, het is bijna per definitie een troepproduct. Ze zullen daar vast van tevoren naar gekeken hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:41 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar even afgezien van dat; juridisch mag dit toch gewoon helemaal niet?
Wat jij er van vind is relevant; volgens de meeste mensen (op een paar bijzondere mensen na) is een hamburger voor veel mensen gemaakt van rundvlees. Als je dan een zeewierburger voorgeschoteld krijgt dan is dat gewoon niet zoals het hoort. Je zult toevallig maar een zeewierallergie hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Why not, het is bijna per definitie een troepproduct. Ze zullen daar vast van tevoren naar gekeken hebben
Ja dat mag wel. Tenzij ze adverteren met 100% rundvlees hamburger, want dat is het niet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:41 schreef Vliegbaard het volgende:
In de realiteit is dat het al heel lang niet meer, laat staan op dit soort massa-evenementen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat jij er van vind is relevant; volgens de meeste mensen (op een paar bijzondere mensen na) is een hamburger voor veel mensen gemaakt van rundvlees.
Ik heb met je te doen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Liever geen van beide denk ik.
Een hamburger is een totaalproduct waarbij het vlees helemaal niet zo relevant is. Ga huilen als je zeewier krijgt terwijl je een T-Bone hebt besteld en dan zul je zieltjes kunnen winnen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat jij er van vind is relevant; volgens de meeste mensen (op een paar bijzondere mensen na) is een hamburger voor veel mensen gemaakt van rundvlees. Als je dan een zeewierburger voorgeschoteld krijgt dan is dat gewoon niet zoals het hoort. Je zult toevallig maar een zeewierallergie hebben.
Denk dat mijn broer het daar niet mee eens is, die loopt zich elk voorjaar helemaal het schompes te niesen als er pollen in de lucht zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lijkt me ook alweer zo tergendallergisch zijn voor spinazie. Geef me dan maar hooikoorts.
Nah dat hoeft niet, ik eet het gewoon niet.quote:
Dat lijkt me niet. Het lijkt me zelfs strafbaar.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:41 schreef Vliegbaard het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |