Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Eindelijk ook eens begonnen met ComfyUI. Mijn eerste video (met mijn torn profiel plaatje). Nu nog een beetje mee tunen en zo.
Bekijk deze YouTube-video
@Wrapster![]()
Als ik straks weer thuis kom, deze eens laten animeren
Als tegenhanger van de bekende gif van @MooieTop6![]()
![]()
ComfyUI is gaafquote:Op vrijdag 12 december 2025 01:16 schreef devzero het volgende:
Eindelijk ook eens begonnen met ComfyUI. Mijn eerste video (met mijn torn profiel plaatje). Nu nog een beetje mee tunen en zo.
Bekijk deze YouTube-video
@:wrapster
Heb nog een tijdje modellen getrained. Dat is ook best leuk.
Bijvoorbeeld 100 foto's van een bibliotheek en een model maken specifiek om bibliotheken te genereren.![]()
72 euro per jaar is wel te doen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 01:30 schreef KoningWouter het volgende:
Onee 1e maand 0 euro
Daarna 6, prima.![]()
Eerste keer dat ik er iets mee deed. Wel een template gebruikt en niet een volledig eigen workflow gemaakt. Dat komt nog wel. Wat ik niet goed vind aan deze is dat het lijkt of die persoon de kaarten uit zijn mouw schudtquote:Op vrijdag 12 december 2025 01:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ComfyUI is gaaf
Heb nog een tijdje modellen getrained. Dat is ook best leuk.
Bijvoorbeeld 100 foto's van een bibliotheek en een model maken specifiek om bibliotheken te genereren.![]()
Heb je ook zulke dikke videokaarten als Wrapster?quote:Op vrijdag 12 december 2025 01:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik er iets mee deed. Wel een template gebruikt en niet een volledig eigen workflow gemaakt. Dat komt nog wel. Wat ik niet goed vind aan deze is dat het lijkt of die persoon de kaarten uit zijn mouw schudt![]()
Ik weet niet wat hij heeft. Ik heb een simpele 5060 tiquote:Op vrijdag 12 december 2025 01:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je ook zulke dikke videokaarten als Wrapster?![]()
Killem!!!quote:Op vrijdag 12 december 2025 02:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is donderdag. Dev is gaan dansen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja was weer veel te vroeg gaan slapen gisterenquote:Op vrijdag 12 december 2025 02:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
KW![]()
Heb je weer plafonddienst?
Hoe gaat het met jou dan?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-12-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Gaat best goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2025 02:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja was weer veel te vroeg gaan slapen gisteren
Hoe gaat het met jou dan?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Goed te horen!quote:
Heb weer per ongeluk Mario ingehaald. Die zal straks wel weer woest worden. Heb hem beloofd dat ik hem help.![]()
Geef hem wat Xanax.quote:Op vrijdag 12 december 2025 02:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed te horen!
Heb weer per ongeluk Mario ingehaald. Die zal straks wel weer woest worden. Heb hem beloofd dat ik hem help.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zo zo, praatjesmaker!quote:Op vrijdag 12 december 2025 02:37 schreef mario390 het volgende:
dat maar total niks wat je nu doet, maar ik kom wel
weer op 2
Tijd is geld. Snappen ze dat niet? Dit gaat levens kosten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 02:45 schreef KoningWouter het volgende:
Heb ik vps besteld in de veronderstelling dat ik meteen aan de slag kan duurt het nog 24 uur :/
Ja was een wedstrijd verdommequote:Op vrijdag 12 december 2025 02:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tijd is geld. Snappen ze dat niet? Dit gaat levens kosten.
Eergisteren hele dag bezig geweest met een database wordt er niets mee gedaan.
Ben uit frustratie maar geleaved![]()
![]()
Goedemorgen Wouterquote:
Tijd om aan het werk te gaan
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Meen je, wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 12 december 2025 02:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen Wouter
Tijd om aan het werk te gaan
Ben je zo druk bezig met de war?![]()
![]()
Ga je ook mensen clippen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 02:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen Wouter
Tijd om aan het werk te gaanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee joh, ik ga zo slapenquote:Op vrijdag 12 december 2025 03:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Meen je, wat is er aan de hand?
Ben je zo druk bezig met de war?
War is pas zaterdagavond en dan ben ik niet thuis
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Haha oke dan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 03:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga zo slapen
War is pas zaterdagavond en dan ben ik niet thuis![]()
Nee, morgen staan er geen mensen op het programmaquote:Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
dat weet je nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 03:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij gaat vannacht niemand inhalen. Je blijft 3e.![]()
GenoegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Amai zo snel vriendslaapt lekker
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
HAHAH fuck you life!
Probeert het mijn dag te verneuken door mijn brillenglas en schroefje uit bril kwijt te maken.
Nou, heb het schroefje mooi gevonden en met een mes vastgedraaid.
Bril gerepareerd![]()
![]()
Deze man.quote:Op vrijdag 12 december 2025 04:56 schreef KoningWouter het volgende:
HAHAH fuck you life!
Probeert het mijn dag te verneuken door mijn brillenglas en schroefje uit bril kwijt te maken.
Nou, heb het schroefje mooi gevonden en met een mes vastgedraaid.
Bril gerepareerd![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen KW.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga zo naar bed. Even een paar uurtjes liggen. Jij dan ?quote:Op vrijdag 12 december 2025 05:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Net wakker of ben je nog wakker?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben net gedouched en aangekleedquote:Op vrijdag 12 december 2025 05:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed. Even een paar uurtjes liggen. Jij dan ?
Ben al een hele tijd wakker, denk vanaf een uur of 2![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
MirguhUN
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey KW je bent weer tweedequote:
Wat is dat dan weerquote:Op vrijdag 12 december 2025 05:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar Mario was niet boos omdat ik niet actief bolktedie heb ik nog nooit gehoord
Morguh
Ik ben er blij mee. Anders kan ik nooit meer wat zeggen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat dan weerdie heb ik nog nooit gehoord
![]()
![]()
Onzin toch. Je mag toch doen wat je zelf wil. Zal wat zijn zegquote:Op vrijdag 12 december 2025 05:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee. Anders kan ik nooit meer wat zeggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naja ik heb hem dat nou eenmaal beloofd deze maand.quote:Op vrijdag 12 december 2025 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onzin toch. Je mag toch doen wat je zelf wil. Zal wat zijn zeg![]()
Ja zoiets moet je ook nooit beloven. Heb ik ook een keer gedaan. Doe ik ook nooit meer. Maar ik ben er wel onder geblevenquote:Op vrijdag 12 december 2025 05:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja ik heb hem dat nou eenmaal beloofd deze maand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wees blij. Dat betekend dan je goed slaapt. Dat is veel meer waardquote:Op vrijdag 12 december 2025 05:54 schreef _UserName_ het volgende:
ik denk dat ik deze maand niet bovenin mee doeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha naja gedane zaken nemen geen keer.quote:Op vrijdag 12 december 2025 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoiets moet je ook nooit beloven. Heb ik ook een keer gedaan. Doe ik ook nooit meer. Maar ik ben er wel onder gebleven![]()
Lekker toch.quote:Op vrijdag 12 december 2025 05:55 schreef _UserName_ het volgende:
mwah, dat deed ik vorige maand ook welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja dat snap ik. Zou ik ook zijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh DJMO
straks weer een dagje werken, vanavond naar het stadion, zin in
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zal nu wel drukker zijn allemaal in het nieuw met de Kerst ( heb ik nooit gedaan)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee is juist rustiger, mensen houden de hand op de knip want dure maandTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Groot gelijk. Heb het altijd onzin gevonden om voor de Kerst nieuwe kleding te kopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Enige wat ik doe is elk jaar een foute kersttrui kopen, vaak nog niet eens een tientje. Nette kleding heb ik altijd welTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat bedoel ik ik. En de meeste kleding die je in je kast hebt hangen is goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bagger, as usual.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Hier nog een, maar het is niet anders. Ben er ondertussen wel aan gewend na 33 jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik koop helemaal NIKS meerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoe laat vertrek je MT6?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als de tijd rijp isIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gvd. Schijt koffie hier
💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan hoop ik dat die snel rijp is voor je.
Geniet ervan en een hele fijne vakantie gewenst alvastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mutske, succes vandaag. Hoe laat moet je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas plaatst een actieve Dotbolkquote:Op vrijdag 12 december 2025 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoiets moet je ook nooit beloven. Heb ik ook een keer gedaan. Doe ik ook nooit meer. Maar ik ben er wel onder gebleven![]()
Het zal ook weer niet
13u30quote:Op vrijdag 12 december 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
Hey Mutske, succes vandaag. Hoe laat moet je?Werewolf
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O duurt nog eventjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal eens een bakkie pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
ja gevonden. Kon hem niet vinden
Koffie voor mij zelf niet voor jou dotbolkertquote:Op vrijdag 12 december 2025 06:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, lekker. Daar ben ik wel aan toe.![]()
* gebrokenglas schuift zijn koffiemok over tafel naar Dotteke
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik klikte een boze smiley aan. Snap alleen niet hoe jij een post van mij Quote nadat ik hem al had aangepastquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tabletje innemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was serieus onder de indruk dat jij voor mij koffie ging inschenken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie voor mij zelf niet voor jou dotbolkert![]()
Dan had je de verkeerde indrukquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was serieus onder de indruk dat jij voor mij koffie ging inschenken.
Dat had je met koffie ook wel gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik je gewoon extra bolken.
Lol. Meneer: dat brood is van de staat dus bemoei je er niet mee als ik een extra broodje steel, zwijgt me vanmorgen volkomen dooden volgens mij probeert hij de rest ook tegen me op te zetten, want die zeggen ook nauwelijks een woord tegen me
Lekker rustig, dat wel
Tis toch allemaal wat
Dat is waar.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had je met koffie ook wel gedaan![]()
![]()
Daarom ipv koffie toch maar weer - puntjuhsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
owjee, heb ik weer min puntjes te pakken.![]()
Maar heb ik nu 2 minpuntjes? Want van 2 minnetjes maak je weer 1 plus,![]()
![]()
Je hebt er inmiddels al 3en - zijn zo en niet |
Maar je kunt ze draaien. Dus - en een - daar kun je prima een + van maken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt er inmiddels al 3en - zijn zo en niet |
![]()
Nou ja als jij jezelf voor de gek wilt houden primaquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar je kunt ze draaien. Dus - en een - daar kun je prima een + van maken.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja als jij jezelf voor de gek wilt houden prima![]()
![]()
![]()
Maar ik heb dus 3 minnetjes. Dat is wel een ding.
Ik zal je een paar keer extra koffie inschenken? Met een kerstkransje erbij.![]()
![]()
De tijd dat koffie en wat lekkers hielp is ondertussen wel voor bijquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar ik heb dus 3 minnetjes. Dat is wel een ding.
Ik zal je een paar keer extra koffie inschenken? Met een kerstkransje erbij.
thnx.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:24 schreef DJMO het volgende:
* DJMO gooit een natte handdoek naar @:dotteke
Kun je @:gebrokenglas de oren mee wassen
Denk dat ik wel een groot laken nodig heb om hem de oren te wassen
Red het ook wel alleen hoor
Ik plaats eventjes deze bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-12-2025 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik plaats er ook maar even eentje terug
![]()
a hug voor Mutskeblubplaatjeszoekster
Nee, dat denk ik niet. Dat weet ik wel zekerquote:
Kipnuggetsquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
liever een kippenpoot
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* gebrokenglas mompelt wat en neemt...quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Dat weet ik wel zeker
Ohnee, ik heb nog geeneens koffie. Ik moet zelf maken nu.![]()
Ja mompel maar een eind wegquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas mompelt wat en neemt...
Ohnee, ik heb nog geeneens koffie. Ik moet zelf maken nu.
IK hem mij zelf net een lekker warm vers bakkiegeepakt
Wat zijn het hier toch allemaal huilebalkjes zeg
Nou komt er weer een eentje bij de begeleiding jammeren dat hij MOET eten als hij wakker wordt, omdat hij anders misselijk van de honger is.
Je hebt vrijheden en je hebt geld. Zorg dan dat je wat op je kamer hebt liggen om te eten als je dat van jezelf weet
Ze zitten daar allemaal niet voor niets heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Allemaal om de groepsregels te overtreden? Hou toch op.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Ze zitten daar allemaal niet voor niets heIk heb er één en ik ben er trots op
De een zit anders in elkaar dan de ander'De een gaat er makkelijker mee om dan de ander..quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Allemaal om de groepsregels te overtreden? Hou toch op.
JIj hebt het geluk dat je verwend wordt door Rob, dat geluk heeft niet iedereen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik maak nu zelf koffie.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mompel maar een eind weg
IK hem mij zelf net een lekker warm vers bakkiegeepakt
![]()
Morguh Moon![]()
In hoeverre wordt ik verwend door hem dan? M'n boodschappen betaal ik gewoon zelf hoor. Ik heb de mazzel dat hij elke avond op bezoek komt ja.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De een zit anders in elkaar dan de ander'De een gaat er makkelijker mee om dan de ander..
JIj hebt het geluk dat je verwend wordt door Rob, dat geluk heeft niet iedereen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dit.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De een zit anders in elkaar dan de ander'De een gaat er makkelijker mee om dan de ander..
JIj hebt het geluk dat je verwend wordt door Rob, dat geluk heeft niet iedereen.![]()
Ik heb toch gelezen dat hij lekkere dingen voor je meebrengt. Het gaat er ook niet over of jij of hij het betaaldquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
In hoeverre wordt ik verwend door hem dan? M'n boodschappen betaal ik gewoon zelf hoor. Ik heb de mazzel dat hij elke avond op bezoek komt ja.
Je hebt gewoon veel geluk met zo man als Rob aan je zijde en di edingen voor je haalt en brengt als je er om vraagt
En dat is alleen maar mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie had dat kunnen dromen, je was van de week nog zo eind achter?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat weet ik eigenlijk niet, ik dacht van wel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie had dat kunnen dromen, je was van de week nog zo eind achter?![]()
Lovely is er ook niet meer zoveel. Maar goed jij ook nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet, ik dacht van wel.
ALweer een wandeling gemaakt Moon?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heb net lekker gewandeldquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALweer een wandeling gemaakt Moon?wel een beetje donker
![]()
![]()
Nee, gister was ik de hele dag druk en niet thuis, en ik moet vandaag ook werken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lovely is er ook niet meer zoveel. Maar goed jij ook niet![]()
Ja het is erg donker nog zo vroeg. Gelukkig is de kortste dag van het jaar nog maar ruim een week weg, daarna worden de dagen alweer langerquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heb net lekker gewandeldwel een beetje donker
![]()
![]()
Ja, het is echt nog heel donker, al kan ik wel de mooie lucht nu zien als ik naar buiten kijktquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heb net lekker gewandeldwel een beetje donker
Die kan soms zo ontzettend mooi zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan niet wachten!quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het is erg donker nog zo vroeg. Gelukkig is de kortste dag van het jaar nog maar ruim een week weg, daarna worden de dagen alweer langer![]()
![]()
Klopt al was het net eerst nog helemaal donker, toen ik wat langer aan het wandelen was werd het wel wat mooierquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is echt nog heel donker, al kan ik wel de mooie lucht nu zien als ik naar buiten kijkt
Die kan soms zo ontzettend mooi zijn.![]()
![]()
Nu ook, het begint langzaam licht te worden, ik zie een rooie gloed boven de daken uitkomen met wat flarden bewolking. Het ziet er mooi uit.![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu heb ik ook al min puntjes van ToT te pakken....![]()
Gekwetst hier! Diep, diep gekwetst!
![]()
![]()
Ja het is prachtig. en dan een heel donker dek tussen de rode gloed en de wat grijs blauwe lucht en wat licht donker wolkjes er om heenquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu ook, het begint langzaam licht te worden, ik zie een rooie gloed boven de daken uitkomen met wat flarden bewolking. Het ziet er mooi uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van Dotteke. drie stuks.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:01 schreef ToT het volgende:
Trouwens, "ook al"? Van wie nog meer heb je minpuntjes gekregen?![]()
![]()
Arme ToT Hoe durven ze hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ToTGod
Mooi hequote:Op vrijdag 12 december 2025 07:58 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Klopt al was het net eerst nog helemaal donker, toen ik wat langer aan het wandelen was werd het wel wat mooierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, hier hetzelfde. Erg mooi.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is prachtig. en dan een heel donker dek tussen de rode gloed en de wat grijs blauwe lucht en wat licht donker wolkjes er om heen![]()
sssttt straks verraad je nog dat wij tegenoverelkaar zitten en uit het zelfde raam naar buiten kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier hetzelfde. Erg mooi.
Zelfs dan nog is het niet normaal dat mijn overbuurman mij bedreigt omdat ik luxe(re) vleeswaren op brood heb en eist dat ik verbannen word naar de andere huiskamer omdst hij geen poen heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb toch gelezen dat hij lekkere dingen voor je meebrengt. Het gaat er ook niet over of jij of hij het betaald
Je hebt gewoon veel geluk met zo man als Rob aan je zijde en di edingen voor je haalt en brengt als je er om vraagt
En dat is alleen maar mooiIk heb er één en ik ben er trots op
Maar dat zeg ik ook niet, las trouwens ook niets van bedreigingen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zelfs dan nog is het niet normaal dat mijn overbuurman mij bedreigt omdat ik luxe(re) vleeswaren op brood heb en eist dat ik verbannen word naar de andere huiskamer omdst hij geen poen heeft.
Maar goed nogmaals ze zitten daar niet voor niets. Denk dat er mensen zijn met veel verschillende issuesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is apart, maar iedereen zit daar met een reden en een rugzak. Er is een reden waarom hij zo gedraagt.
Laat het gaan.![]()
Dat vermoed ik ook, er zijn natuurlijk hele erge gevallen. Je leest wel eens watquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is apart, maar iedereen zit daar met een reden en een rugzak. Er is een reden waarom hij zo gedraagt.
Laat het gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DJMO in ONZ / [ronde 88 Het Dodetopicspel #19777] Lieve mensenquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik ook niet, las trouwens ook niets van bedreigingen.
Maar goed nogmaals ze zitten daar niet voor niets. Denk dat er mensen zijn met veel verschillende issuesIk heb er één en ik ben er trots op
Hij ziet jou als een verrader. oepsquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
DJMO in ONZ / [ronde 88 Het Dodetopicspel #19777] Lieve mensen
Ook wel treiteren als je dat bewust voor hem gaat zitten opeten, dan daag je hem ook wel een beetje uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit in de stilte huiskamer nu hoor. En die biefstuk en zalm zijn voor morgen, als ik naar Emmerich ga. Daar krijgt hij niks van mee.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij ziet jou als een verrader. oeps
Ook wel treiteren als je dat bewust voor hem gaat zitten opeten, dan daag je hem ook wel een beetje uit.Ik heb er één en ik ben er trots op
Je zorgt in ieder geval goed voor jezelfquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit in de stilte huiskamer nu hoor. En die biefstuk en zalm zijn voor morgen, als ik naar Emmerich ga. Daar krijgt hij niks van mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moontkequote:
Heer Scherfquote:
Heb ook net ontbijt naar binnen geschovenquote:
Zie het al voor mequote:Op vrijdag 12 december 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ook net ontbijt naar binnen geschoven![]()
![]()
Al bolkend schoof ze een haar Griekse yoghurt naar binnenquote:
Ik moet poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat liefquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:32 schreef Doc-holliday het volgende:
Een abonnement gehad van iemand, wat leuk en tevens dank
Ik heb er net zelf een gekocht, was alweer verlopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is nu 9 graden. Niet echt wintersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Idd, als je wat doet zweet je alquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Het is nu 9 graden. Niet echt winters![]()
Dat valt ook wel mee voor de meeste denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het eigenlijk nooit koud ofzo, buiten gewend.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
Dat valt ook wel mee voor de meeste denk ik
Werk altijd buiten![]()
![]()
Lekker, dat hoor je altijd van mensen die buiten werken die vind het thuis vaak veel te warmquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:46 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nooit koud ofzo, buiten gewend.
Werk altijd buiten
Ik heb het ook niet snel koud. Eerder te warm dan te koud.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolken inde de baas zijn tijd
Hey Laf. Voel je je alweer beter?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Ik wens iedereen een fijn weekend toe. Ik ben weer weg.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Dank je wel, wat een vluggertje is ditquote:Op vrijdag 12 december 2025 09:03 schreef laforest het volgende:
Ja. Ik wens iedereen een fijn weekend toe. Ik ben weer weg.
Jammer dat er niemand gereageerd heeft op jou topicWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welk topic?quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel, wat een vluggertje is dit
Jammer dat er niemand gereageerd heeft op jou topic
En goed weekend laforest!![]()
In F&Lquote:Op vrijdag 12 december 2025 09:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Welk topic?
En goed weekend laforest!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BlubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
8 graden hierquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Het is nu 9 graden. Niet echt wintersWerewolf
Ik zie hier nu 5, dat is vreemdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou het is wat het is
quote:Dacht dat je niet boos was?quote:Op vrijdag 12 december 2025 05:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar Mario was niet boos omdat ik niet actief bolkteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is natuurlijk voor iedereen vrij om punten te pakken Mario.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:52 schreef mario390 het volgende:
boos niet maar daar was ik nog 2te vannacht
Je kan niet verwachten dat iemand dat niet doet omdat jij dat niet wilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee dat eh niet ,maar dann zall hij ook niet altijd zeggen ,ik werdquote:Op vrijdag 12 december 2025 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk voor iedereen vrij om punten te pakken Mario.
Je kan niet verwachten dat iemand dat niet doet omdat jij dat niet wil
je helpen, of ik ben weer per ongeluk vorn![]()
O jeeik zie het al voor mij
Dan moet je wat meer hier zijn Mario dan haal je het welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik had toch 35 p vannacht gepakktquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Dan moet je wat meer hier zijn Mario dan haal je het wel![]()
Netjes toch,quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik had toch 35 p vannacht gepakkt
ik ben er toch op 3quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Dan moet je wat meer hier zijn Mario dan haal je het wel![]()
Nou, da's toch prima? Het is een spelletje, en winnen ligt helemaal aan jezelf. Als je niet speelt kun je ook nooit winnen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik had toch 35 p vannacht gepakkt![]()
Ja als je er bijna niet bent kan je ook niet verwachten dat een ander stoptquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, da's toch prima? Het is een spelletje, en winnen ligt helemaal aan jezelf.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je er bijna niet bent kan je ook niet verwachten dat een ander stopt![]()
wat is dat en schlechte bb productie in
spanie, op 6.nov was start gistern 5 naar
huis, 18.dez.al finale
om dat de zender niet meer will wegen
schlechte tvquoten de tvshow bb![]()
MarioBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
winnen wollte ik ook niet,dat heb ik 10 keer gezegdquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, da's toch prima? Het is een spelletje, en winnen ligt helemaal aan jezelf. Als je niet speelt kun je ook nooit winnen.![]()
Wat is er dan precies gebeurd?quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:09 schreef mario390 het volgende:
wat is dat en schlechte bb productie in
spanie, op 6.nov was start gistern 5 naar
huis, 18.dez.al finale
om dat de zender niet meer will wegen
schlechte tvquoten de tvshow bbWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Immerquote:
![]()
![]()
Jullie laten Mario laufen
O okéquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zeg ik toch, de bb tvshow heeft schlechte
quotenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zit in de wachtkamer bij de fysio bolk daar niet zo veel 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze man hequote:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: