Nee joh, ik ga zo slapenquote:Op vrijdag 12 december 2025 03:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Meen je, wat is er aan de hand?
Ben je zo druk bezig met de war?
Haha oke dan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 03:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga zo slapen
War is pas zaterdagavond en dan ben ik niet thuis
Nee, morgen staan er geen mensen op het programmaquote:
dat weet je nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 03:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij gaat vannacht niemand inhalen. Je blijft 3e.
Deze man.quote:Op vrijdag 12 december 2025 04:56 schreef KoningWouter het volgende:
HAHAH fuck you life!
Probeert het mijn dag te verneuken door mijn brillenglas en schroefje uit bril kwijt te maken.
Nou, heb het schroefje mooi gevonden en met een mes vastgedraaid.
Bril gerepareerd
Goedemorgen KW.quote:
Ik ga zo naar bed. Even een paar uurtjes liggen. Jij dan ?quote:Op vrijdag 12 december 2025 05:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Net wakker of ben je nog wakker?
Ik ben net gedouched en aangekleedquote:Op vrijdag 12 december 2025 05:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed. Even een paar uurtjes liggen. Jij dan ?
Hey KW je bent weer tweedequote:
Wat is dat dan weerquote:Op vrijdag 12 december 2025 05:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar Mario was niet boos omdat ik niet actief bolkte
Ik ben er blij mee. Anders kan ik nooit meer wat zeggen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat dan weerdie heb ik nog nooit gehoord
Onzin toch. Je mag toch doen wat je zelf wil. Zal wat zijn zegquote:Op vrijdag 12 december 2025 05:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee. Anders kan ik nooit meer wat zeggen.
Naja ik heb hem dat nou eenmaal beloofd deze maand.quote:Op vrijdag 12 december 2025 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onzin toch. Je mag toch doen wat je zelf wil. Zal wat zijn zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |