Ik ben er blij mee. Anders kan ik nooit meer wat zeggen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat dan weerdie heb ik nog nooit gehoord
Onzin toch. Je mag toch doen wat je zelf wil. Zal wat zijn zegquote:Op vrijdag 12 december 2025 05:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee. Anders kan ik nooit meer wat zeggen.
Naja ik heb hem dat nou eenmaal beloofd deze maand.quote:Op vrijdag 12 december 2025 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onzin toch. Je mag toch doen wat je zelf wil. Zal wat zijn zeg
Ja zoiets moet je ook nooit beloven. Heb ik ook een keer gedaan. Doe ik ook nooit meer. Maar ik ben er wel onder geblevenquote:Op vrijdag 12 december 2025 05:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja ik heb hem dat nou eenmaal beloofd deze maand.
Wees blij. Dat betekend dan je goed slaapt. Dat is veel meer waardquote:Op vrijdag 12 december 2025 05:54 schreef _UserName_ het volgende:
ik denk dat ik deze maand niet bovenin mee doe
Haha naja gedane zaken nemen geen keer.quote:Op vrijdag 12 december 2025 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoiets moet je ook nooit beloven. Heb ik ook een keer gedaan. Doe ik ook nooit meer. Maar ik ben er wel onder gebleven
Lekker toch.quote:Op vrijdag 12 december 2025 05:55 schreef _UserName_ het volgende:
mwah, dat deed ik vorige maand ook wel
Ja dat snap ik. Zou ik ook zijn.quote:
Bagger, as usual.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |