Mooi hequote:Op vrijdag 12 december 2025 07:58 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Klopt al was het net eerst nog helemaal donker, toen ik wat langer aan het wandelen was werd het wel wat mooier
Ja, hier hetzelfde. Erg mooi.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is prachtig. en dan een heel donker dek tussen de rode gloed en de wat grijs blauwe lucht en wat licht donker wolkjes er om heen
sssttt straks verraad je nog dat wij tegenoverelkaar zitten en uit het zelfde raam naar buiten kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier hetzelfde. Erg mooi.
Zelfs dan nog is het niet normaal dat mijn overbuurman mij bedreigt omdat ik luxe(re) vleeswaren op brood heb en eist dat ik verbannen word naar de andere huiskamer omdst hij geen poen heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb toch gelezen dat hij lekkere dingen voor je meebrengt. Het gaat er ook niet over of jij of hij het betaald
Je hebt gewoon veel geluk met zo man als Rob aan je zijde en di edingen voor je haalt en brengt als je er om vraagt
En dat is alleen maar mooi
Maar dat zeg ik ook niet, las trouwens ook niets van bedreigingen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zelfs dan nog is het niet normaal dat mijn overbuurman mij bedreigt omdat ik luxe(re) vleeswaren op brood heb en eist dat ik verbannen word naar de andere huiskamer omdst hij geen poen heeft.
Dat vermoed ik ook, er zijn natuurlijk hele erge gevallen. Je leest wel eens watquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is apart, maar iedereen zit daar met een reden en een rugzak. Er is een reden waarom hij zo gedraagt.
Laat het gaan.
DJMO in ONZ / [ronde 88 Het Dodetopicspel #19777] Lieve mensenquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik ook niet, las trouwens ook niets van bedreigingen.
Maar goed nogmaals ze zitten daar niet voor niets. Denk dat er mensen zijn met veel verschillende issues
Hij ziet jou als een verrader. oepsquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
DJMO in ONZ / [ronde 88 Het Dodetopicspel #19777] Lieve mensen
Ik zit in de stilte huiskamer nu hoor. En die biefstuk en zalm zijn voor morgen, als ik naar Emmerich ga. Daar krijgt hij niks van mee.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij ziet jou als een verrader. oeps
Ook wel treiteren als je dat bewust voor hem gaat zitten opeten, dan daag je hem ook wel een beetje uit.
Je zorgt in ieder geval goed voor jezelfquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit in de stilte huiskamer nu hoor. En die biefstuk en zalm zijn voor morgen, als ik naar Emmerich ga. Daar krijgt hij niks van mee.
Moontkequote:
Heer Scherfquote:
Heb ook net ontbijt naar binnen geschovenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |