SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
* gebrokenglas plaatst een actieve Dotbolkquote:Op vrijdag 12 december 2025 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoiets moet je ook nooit beloven. Heb ik ook een keer gedaan. Doe ik ook nooit meer. Maar ik ben er wel onder gebleven
13u30quote:Op vrijdag 12 december 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
Hey Mutske, succes vandaag. Hoe laat moet je?
Zellufquote:
Koffie voor mij zelf niet voor jou dotbolkertquote:Op vrijdag 12 december 2025 06:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, lekker. Daar ben ik wel aan toe.![]()
* gebrokenglas schuift zijn koffiemok over tafel naar Dotteke
[ afbeelding ]
Ik klikte een boze smiley aan. Snap alleen niet hoe jij een post van mij Quote nadat ik hem al had aangepastquote:
Ik was serieus onder de indruk dat jij voor mij koffie ging inschenken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie voor mij zelf niet voor jou dotbolkert
Dan had je de verkeerde indrukquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was serieus onder de indruk dat jij voor mij koffie ging inschenken.
Dat had je met koffie ook wel gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik je gewoon extra bolken.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had je met koffie ook wel gedaan
Maar je kunt ze draaien. Dus - en een - daar kun je prima een + van maken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt er inmiddels al 3en - zijn zo en niet |
Nou ja als jij jezelf voor de gek wilt houden primaquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar je kunt ze draaien. Dus - en een - daar kun je prima een + van maken.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja als jij jezelf voor de gek wilt houden prima
De tijd dat koffie en wat lekkers hielp is ondertussen wel voor bijquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar ik heb dus 3 minnetjes. Dat is wel een ding.
Ik zal je een paar keer extra koffie inschenken? Met een kerstkransje erbij.
thnx.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:24 schreef DJMO het volgende:
* DJMO gooit een natte handdoek naar @:dotteke
Kun je @:gebrokenglas de oren mee wassen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-12-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Nee, dat denk ik niet. Dat weet ik wel zekerquote:
Kipnuggetsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* gebrokenglas mompelt wat en neemt...quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Dat weet ik wel zeker
Ja mompel maar een eind wegquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas mompelt wat en neemt...
Ohnee, ik heb nog geeneens koffie. Ik moet zelf maken nu.
Allemaal om de groepsregels te overtreden? Hou toch op.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Ze zitten daar allemaal niet voor niets he
De een zit anders in elkaar dan de ander'De een gaat er makkelijker mee om dan de ander..quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Allemaal om de groepsregels te overtreden? Hou toch op.
Ik maak nu zelf koffie.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mompel maar een eind weg
IK hem mij zelf net een lekker warm vers bakkiegeepakt
In hoeverre wordt ik verwend door hem dan? M'n boodschappen betaal ik gewoon zelf hoor. Ik heb de mazzel dat hij elke avond op bezoek komt ja.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De een zit anders in elkaar dan de ander'De een gaat er makkelijker mee om dan de ander..
JIj hebt het geluk dat je verwend wordt door Rob, dat geluk heeft niet iedereen.
Dit.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De een zit anders in elkaar dan de ander'De een gaat er makkelijker mee om dan de ander..
JIj hebt het geluk dat je verwend wordt door Rob, dat geluk heeft niet iedereen.
Ik heb toch gelezen dat hij lekkere dingen voor je meebrengt. Het gaat er ook niet over of jij of hij het betaaldquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
In hoeverre wordt ik verwend door hem dan? M'n boodschappen betaal ik gewoon zelf hoor. Ik heb de mazzel dat hij elke avond op bezoek komt ja.
Wie had dat kunnen dromen, je was van de week nog zo eind achter?quote:
Dat weet ik eigenlijk niet, ik dacht van wel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie had dat kunnen dromen, je was van de week nog zo eind achter?
Lovely is er ook niet meer zoveel. Maar goed jij ook nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet, ik dacht van wel.
ALweer een wandeling gemaakt Moon?quote:
Ja heb net lekker gewandeldquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALweer een wandeling gemaakt Moon?
Nee, gister was ik de hele dag druk en niet thuis, en ik moet vandaag ook werken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lovely is er ook niet meer zoveel. Maar goed jij ook niet
Ja het is erg donker nog zo vroeg. Gelukkig is de kortste dag van het jaar nog maar ruim een week weg, daarna worden de dagen alweer langerquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heb net lekker gewandeldwel een beetje donker
Ja, het is echt nog heel donker, al kan ik wel de mooie lucht nu zien als ik naar buiten kijktquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heb net lekker gewandeldwel een beetje donker
Ik kan niet wachten!quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het is erg donker nog zo vroeg. Gelukkig is de kortste dag van het jaar nog maar ruim een week weg, daarna worden de dagen alweer langer
Klopt al was het net eerst nog helemaal donker, toen ik wat langer aan het wandelen was werd het wel wat mooierquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is echt nog heel donker, al kan ik wel de mooie lucht nu zien als ik naar buiten kijkt
Die kan soms zo ontzettend mooi zijn.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu heb ik ook al min puntjes van ToT te pakken....![]()
Ja het is prachtig. en dan een heel donker dek tussen de rode gloed en de wat grijs blauwe lucht en wat licht donker wolkjes er om heenquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu ook, het begint langzaam licht te worden, ik zie een rooie gloed boven de daken uitkomen met wat flarden bewolking. Het ziet er mooi uit.
Van Dotteke. drie stuks.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:01 schreef ToT het volgende:
Trouwens, "ook al"? Van wie nog meer heb je minpuntjes gekregen?
Arme ToT Hoe durven ze hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |