SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Aan Timmeehhhh kon je geen hekel hebbenquote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 21:48 schreef Windwalker88 het volgende:
Kan me echt niet herinneren dat ik een grotere hekel had aan een feyenoord speler dan lotomba. Heb hem echt nog nooit wat goeds zien doen
Kasanwirjoquote:Op donderdag 11 december 2025 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Narsingh, Greene, Bilal, Cruijff
Ja Greenequote:Op donderdag 11 december 2025 21:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kies d'r maar eentje.
Die had onder Fred op een gegeven moment best een aardige periode. We speelden in die 2-3 maanden ook leuk voetbal.quote:
Ja, toen dacht ik nog dat Sven van Beek de nieuwe Stefan de Vrij zou worden.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:58 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Die had onder Fred op een gegeven moment best een aardige periode. We speelden in die 2-3 maanden ook leuk voetbal.
Kon bij mij niet meer stuk toen hij met zijn vader Mikos Gouka ging bedreigen.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:58 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Die had onder Fred op een gegeven moment best een aardige periode. We speelden in die 2-3 maanden ook leuk voetbal.
Ja ik ook, totdat Van Beek bedacht dat 'ie te weinig scoorde.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, toen dacht ik nog dat Sven van Beek de nieuwe Stefan de Vrij zou worden.
Gouka. Een van de meest nietszeggende en inhoudsloze journalisten.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Kon bij mij niet meer stuk toen hij met zijn vader Mikos Gouka ging bedreigen.
"Jij gaat neer".quote:Op donderdag 11 december 2025 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Kon bij mij niet meer stuk toen hij met zijn vader Mikos Gouka ging bedreigen.
Lieve gozer. Prima trainer.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
Fredsj liet dat debielenelftal eruit zien alsof ze best een beetje konden ballen.
FredsjGod.
Pas bij de 1-4 mag er gewisseld worden.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:09 schreef Binge-watch het volgende:
Ja Valente en Timber er onmiddellijk uit aub
Potverdorie kinderachtigquote:Op donderdag 11 december 2025 22:10 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Pas bij de 1-4 mag er gewisseld worden.
Heeft hij ook, maar verdedigend moet hij nog heel veel leren. Zag je ook in de voorbereiding.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:11 schreef bbuddybb het volgende:
Ben ik nou de enige die ziet dat Plug een heerlijke inspeelpass heeft?
Jammer dat hij verder te traag en te klein isquote:Op donderdag 11 december 2025 22:11 schreef bbuddybb het volgende:
Ben ik nou de enige die ziet dat Plug een heerlijke inspeelpass heeft?
En ik wil gewoon even rustig zitten, als je die 2 eruit haalt kan je er donder op zeggen dat in minuut 70 ofzo de 2-3 valt en het weer volkomen kut wordt.quote:
Vanaf moment 1 al overwegend positief over geweest makker. Hij had wel een paar mindere potjes.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bos. Nog zo'n speler die hier de hele tijd naar beneden wordt gepraat.
Dat ook natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2025 22:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En ik wil gewoon even rustig zitten, als je die 2 eruit haalt kan je er donder op zeggen dat in minuut 70 ofzo de 2-3 valt en het weer volkomen kut wordt.
Bij 2-4 ook niet.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:10 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Pas bij de 1-4 mag er gewisseld worden.
Oooooffff, dat is wel een nightmare blunt rotation iddquote:Op donderdag 11 december 2025 21:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kies d'r maar eentje.
Dat is Lotomba toch?quote:Op donderdag 11 december 2025 22:14 schreef BarryBangkok het volgende:
Dit Feyenoord mist een type Gill Swerts.
Lood en oudijzer enzoquote:Op donderdag 11 december 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Swerts was beter dan Lotomba
Sinds Slot weg is alquote:Op donderdag 11 december 2025 22:17 schreef fetX het volgende:
En weer een blessure![]()
Het is toch echt ongekend hoe erg dat al ruim een jaar tegenzit.
Vorig jaar had je op zijn minst het geluk dat Lotomba langdurig geblesseerd raaktequote:Op donderdag 11 december 2025 22:17 schreef fetX het volgende:
En weer een blessure![]()
Het is toch echt ongekend hoe erg dat al ruim een jaar tegenzit.
Ga jij die op USB-stick branden?quote:Op donderdag 11 december 2025 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Moedergods, wat een bal was dat.
Op een floppy disk.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga jij die op USB-stick branden?
Voetbal is geen sport.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:26 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tja, deze arbitrage... Mogen voortaan gesponsord worden door Specsavers
Tja, Feyenoord fan ben je niet voor je lolquote:Op donderdag 11 december 2025 22:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, al heb ik me dat regelmatig afgevraagd in mijn 25 jaar seizoenskaart.
Eerstvolgende kans voor die gasten is waarschijnlijk weer een goal.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:30 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is zo slecht weer... De 3-3 is een kwestie van tijd zo.
Je zou toch haast denken dat hij ondertussen geleerd zou moeten hebben van al die foutenquote:Op donderdag 11 december 2025 22:31 schreef snabbi het volgende:
timon had daar gewoon weg moeten peren
Gelukkig lukt het me de laatste jaren prima om het allemaal wat minder serieus te nemen en m'n weekend niet meer te laten vergallen. Al was ik tegen NEC wel weer een keer echt viesmad.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:29 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tja, Feyenoord fan ben je niet voor je lolMaakt voetbal niet minder tot vermaak
Elke club countert hier zich makkelijk onderuitquote:Op donderdag 11 december 2025 22:30 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is zo slecht weer... De 3-3 is een kwestie van tijd zo.
Zou niet meer dan dik verdiend zijnquote:Op donderdag 11 december 2025 22:34 schreef Zipportal het volgende:
Maak dan ook maar die 2-4 voor straf.
Zo is dat.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:34 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zou niet meer dan dik verdiend zijn
Die doet gewoon 2x Thanksgiving.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:35 schreef Caland het volgende:
Die Larin is 150 kilo en verliest elk duel
Vogelgriep.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:39 schreef bbuddybb het volgende:
Ueda doet niet zoveel vandaag. Slappe lul.
Die zijn beter dan Fcsbquote:Op donderdag 11 december 2025 22:40 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Verrassend, we spelen een keer niet tegen PEC of Heracles.
Denk eerder dat Valente eruit het probleem isquote:Op donderdag 11 december 2025 22:41 schreef fetX het volgende:
Larin erin is een slechte wissel geweest. Sindsdien controle volledig weg.
Leek mij meer een ongelukje, maar okquote:Op donderdag 11 december 2025 22:43 schreef fetX het volgende:
Dit soort domme overtredingen begrijp ik nooit. Waarom echt
Nouja, hij krijgt een duw. Ik zie niet zo goed hoe hij dit had kunnen voorkomen.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:43 schreef fetX het volgende:
Dit soort domme overtredingen begrijp ik nooit. Waarom echt
Je had beter voor controle kunnen gaan met Kraaijeveld denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:42 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Denk eerder dat Valente eruit het probleem is
Ja, dat klopt wel zo’n beetje.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:43 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand me nog één keer uitleggen over die Borges? Is dat nou jeugd of een speler waar jullie 9 miljoen voor hebben betaald?
Jaquote:Op donderdag 11 december 2025 22:43 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand me nog één keer uitleggen over die Borges? Is dat nou jeugd of een speler waar jullie 9 miljoen voor hebben betaald?
Jan is continu druk aan het wijzen.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:46 schreef bbuddybb het volgende:
Plug ziet er wederom niet goed uit daar.
van plug kan ik het beter begrijpen dan van een aantal echte profsquote:Op donderdag 11 december 2025 22:46 schreef bbuddybb het volgende:
Plug ziet er wederom niet goed uit daar.
Borges is de slechtste aankoop OOITquote:Op donderdag 11 december 2025 22:45 schreef Qarrad het volgende:
Borges loopt ook elke keer voor de vorm mee met zijn man
Yup, ik ben echt helemaal klaar met die idiootquote:Op donderdag 11 december 2025 22:47 schreef Maastoren het volgende:
Wedstrijd nummer hoeveel dat je door wissels van Van Persie het uit handen geeft?
Joh als ie met name Valente niet naar de kant had gehaald was het ook niet goed geweest...quote:Op donderdag 11 december 2025 22:47 schreef Maastoren het volgende:
Wedstrijd nummer hoeveel dat je door wissels van Van Persie het uit handen geeft?
Een omgekeerde Arne kan je wel zeggen.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:47 schreef Maastoren het volgende:
Rare keuzes van Robinquote:Op donderdag 11 december 2025 22:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat er op het veld staat? Nee dat kan inderdaad echt niet.
Dit.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Joh als ie met name Valente niet naar de kant had gehaald was het ook niet goed geweest...
Hadj moet dat echt een keer afleren. Zo heeft hij al heeeeeel veel kansen volledig verneuktquote:Op donderdag 11 december 2025 22:49 schreef Jaytje07 het volgende:
Aannemen, klaarleggen, goal...maar nee hij moet weer eerst iemand uitspelen...
Deels blessures, deels de spelers die verzaken, deels ook gewoon gebrek aan kwaliteit. Ben bang dat vPersie hier helemaal niets te verwijten isquote:Op donderdag 11 december 2025 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is niet veel meer over eigenlijk. Kan t hem moeilijk kwalijk nemen
Te Kloese mag echt alles krijgen met zijn dubbelfunctiequote:Op donderdag 11 december 2025 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is niet veel meer over eigenlijk. Kan t hem moeilijk kwalijk nemen
Jaquote:Op donderdag 11 december 2025 22:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet wie zich van die twee nu moet schamen
Allebei?quote:Op donderdag 11 december 2025 22:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet wie zich van die twee nu moet schamen
Borges heeft sowieso het zeldzame talent voor het constant maken van de verkeerde keuzes.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:52 schreef Caland het volgende:
Drie tegen drie, je bent buitenspeler
Dan dribbel je dus nooit binnen
Die verdedigt toch als een oud wijf man. Deed ongeveer alles fout in verdedigend opzicht vandaag.quote:
Oh ja dit ligt aan Van Persie.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef H.FR het volgende:
Persie weet het wel goed neer te zetten allemaal
Je aanwezigheid alleen al is erger dan aidsquote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef GGMM het volgende:
Er is niks wat ik kan zeggen dat dit nog erger maakt
Dus sterkte dan maar
Uiteraardquote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef fetX het volgende:
Zondag verlies je ook. Reken er maar alvast op.
Samen met Hadj lekker de lamme en de blinde gespeeld daar ja.quote:
Heb je gezien wat voor bal die kreeg?quote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Die verdedigt toch als een oud wijf man. Deed ongeveer alles fout in verdedigend opzicht.
Flikker toch op man. Enige die daar schuld aan heeft is Moussaquote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Die verdedigt toch als een oud wijf man. Deed ongeveer alles fout in verdedigend opzicht.
Blijven doneren.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef GGMM het volgende:
Er is niks wat ik kan zeggen dat dit nog erger maakt
Dus sterkte dan maar
Larin op het middenveld is zijn keuzequote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh ja dit ligt aan Van Persie.
quote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef fetX het volgende:
Zondag verlies je ook. Reken er maar alvast op.
Weg stoere praatjesquote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Zondag tegen ajax natuurlijk ook weer precies op het verkeerde moment met zo'n dolloberg die ineens scoort
Ja Moussa speelt ook een kutbal, maar dan mag je wel verdedigen.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor bal die kreeg?
Ja. Het ligt vooral niet aan de kwaliteit van je eigen teamquote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Zondag tegen ajax natuurlijk ook weer precies op het verkeerde moment met zo'n dolloberg die ineens scoort
Wat een pech!quote:Op donderdag 11 december 2025 22:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja. Het ligt vooral niet aan de kwaliteit van je eigen team
Het is niet dat er veel andere en betere opties zijn. We moeten niet doen alsof Kraaijeveld het wonder is.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Larin op het middenveld is zijn keuze
Twee spitsen inbrengen om je voorsprong te verdedigen
Eens hoor, als je zo speelt tegen dit knakenelftal moet je gewoon op je bek gaanquote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het laatste half uur ook totaal niet gevoetbald. Terecht
quote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Neuh, dit is gewoon een te hoog niveau. Simpel.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:56 schreef DaMart het volgende:
Wat een trieste Europese campagne dit jaar. Je gaat je toch afvragen of deze competitie wel serieus wordt genomen door Feyenoord.
Dan gaat er ook iets mis met de trainingquote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is niet dat er veel andere en betere opties zijn. We moeten niet doen alsof Kraaijeveld het wonder is.
Er is niks. En Valente kan blijkbaar verrw van 3 westrijden in de week aan.
Voor Ajax of Feyenoord?quote:Op donderdag 11 december 2025 22:56 schreef De_Kraam het volgende:
Dit is wel echt het dieptepunt. O nee dat komt zondag.
Ik denk dat Kraaijeveld vandaag wel wat meer had gebracht dan Larin. Die had er duidelijk geen zin in vandaag.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is niet dat er veel andere en betere opties zijn. We moeten niet doen alsof Kraaijeveld het wonder is.
Dat is het trieste, de bank is gewoon bizar slecht. Lotomba, Larin, de vleugels.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En kraaijveld lijkt me beter dan Larinquote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn buurman van 50 lijkt me ook beter dan Larinquote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Adames het volgende:
[..]
En kraaijveld lijkt me beter dan Larin
Ik neem deze post terugquote:Op donderdag 11 december 2025 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gelukkig lukt het me de laatste jaren prima om het allemaal wat minder serieus te nemen en m'n weekend niet meer te laten vergallen. Al was ik tegen NEC wel weer een keer echt viesmad.
35.000 fans vieren tweede plaats in De Kuipquote:Op donderdag 11 december 2025 22:59 schreef Haringkop2 het volgende:
Geen titel.
Geen EL.
Geen CL kwalificatie.
Alles op plek twee, jeej.
Echt heel gênant.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef Caland het volgende:
Zit je dan naar je ipad de goal terug te kijken
Nou, Van Persie natuurlijk. Dat is namelijk de trainer. Zelfs met al deze blessures moet je hier met speels gemak winnen. En de blessures die er zijn daar kan je je ook van afvragen of die voor een aanzienlijk deel niet door trainingsmethoden komen.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Windwalker88 het volgende:
Ik weet niet eens wie ik de schuld moet geven, wat een teringzooi. Als we tegen ajax ook verliezen mag ik hopen dat er na de winterstop wel wat mensen verdwenen zijn bij feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |