Pas bij de 1-4 mag er gewisseld worden.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:09 schreef Binge-watch het volgende:
Ja Valente en Timber er onmiddellijk uit aub
Potverdorie kinderachtigquote:Op donderdag 11 december 2025 22:10 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Pas bij de 1-4 mag er gewisseld worden.
Heeft hij ook, maar verdedigend moet hij nog heel veel leren. Zag je ook in de voorbereiding.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:11 schreef bbuddybb het volgende:
Ben ik nou de enige die ziet dat Plug een heerlijke inspeelpass heeft?
Jammer dat hij verder te traag en te klein isquote:Op donderdag 11 december 2025 22:11 schreef bbuddybb het volgende:
Ben ik nou de enige die ziet dat Plug een heerlijke inspeelpass heeft?
En ik wil gewoon even rustig zitten, als je die 2 eruit haalt kan je er donder op zeggen dat in minuut 70 ofzo de 2-3 valt en het weer volkomen kut wordt.quote:
Vanaf moment 1 al overwegend positief over geweest makker. Hij had wel een paar mindere potjes.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bos. Nog zo'n speler die hier de hele tijd naar beneden wordt gepraat.
Dat ook natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2025 22:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En ik wil gewoon even rustig zitten, als je die 2 eruit haalt kan je er donder op zeggen dat in minuut 70 ofzo de 2-3 valt en het weer volkomen kut wordt.
Bij 2-4 ook niet.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:10 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Pas bij de 1-4 mag er gewisseld worden.
Oooooffff, dat is wel een nightmare blunt rotation iddquote:Op donderdag 11 december 2025 21:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kies d'r maar eentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |