Eerstvolgende kans voor die gasten is waarschijnlijk weer een goal.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:30 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is zo slecht weer... De 3-3 is een kwestie van tijd zo.
Je zou toch haast denken dat hij ondertussen geleerd zou moeten hebben van al die foutenquote:Op donderdag 11 december 2025 22:31 schreef snabbi het volgende:
timon had daar gewoon weg moeten peren
Gelukkig lukt het me de laatste jaren prima om het allemaal wat minder serieus te nemen en m'n weekend niet meer te laten vergallen. Al was ik tegen NEC wel weer een keer echt viesmad.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:29 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tja, Feyenoord fan ben je niet voor je lolMaakt voetbal niet minder tot vermaak
Elke club countert hier zich makkelijk onderuitquote:Op donderdag 11 december 2025 22:30 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is zo slecht weer... De 3-3 is een kwestie van tijd zo.
Zou niet meer dan dik verdiend zijnquote:Op donderdag 11 december 2025 22:34 schreef Zipportal het volgende:
Maak dan ook maar die 2-4 voor straf.
Zo is dat.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:34 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zou niet meer dan dik verdiend zijn
Die doet gewoon 2x Thanksgiving.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:35 schreef Caland het volgende:
Die Larin is 150 kilo en verliest elk duel
Vogelgriep.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:39 schreef bbuddybb het volgende:
Ueda doet niet zoveel vandaag. Slappe lul.
Die zijn beter dan Fcsbquote:Op donderdag 11 december 2025 22:40 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Verrassend, we spelen een keer niet tegen PEC of Heracles.
Denk eerder dat Valente eruit het probleem isquote:Op donderdag 11 december 2025 22:41 schreef fetX het volgende:
Larin erin is een slechte wissel geweest. Sindsdien controle volledig weg.
Leek mij meer een ongelukje, maar okquote:Op donderdag 11 december 2025 22:43 schreef fetX het volgende:
Dit soort domme overtredingen begrijp ik nooit. Waarom echt
Nouja, hij krijgt een duw. Ik zie niet zo goed hoe hij dit had kunnen voorkomen.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:43 schreef fetX het volgende:
Dit soort domme overtredingen begrijp ik nooit. Waarom echt
Je had beter voor controle kunnen gaan met Kraaijeveld denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:42 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Denk eerder dat Valente eruit het probleem is
Ja, dat klopt wel zo’n beetje.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:43 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand me nog één keer uitleggen over die Borges? Is dat nou jeugd of een speler waar jullie 9 miljoen voor hebben betaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |