SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Aan Timmeehhhh kon je geen hekel hebbenquote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 21:48 schreef Windwalker88 het volgende:
Kan me echt niet herinneren dat ik een grotere hekel had aan een feyenoord speler dan lotomba. Heb hem echt nog nooit wat goeds zien doen
Kasanwirjoquote:Op donderdag 11 december 2025 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Narsingh, Greene, Bilal, Cruijff
Ja Greenequote:Op donderdag 11 december 2025 21:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kies d'r maar eentje.
Die had onder Fred op een gegeven moment best een aardige periode. We speelden in die 2-3 maanden ook leuk voetbal.quote:
Ja, toen dacht ik nog dat Sven van Beek de nieuwe Stefan de Vrij zou worden.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:58 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Die had onder Fred op een gegeven moment best een aardige periode. We speelden in die 2-3 maanden ook leuk voetbal.
Kon bij mij niet meer stuk toen hij met zijn vader Mikos Gouka ging bedreigen.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:58 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Die had onder Fred op een gegeven moment best een aardige periode. We speelden in die 2-3 maanden ook leuk voetbal.
Ja ik ook, totdat Van Beek bedacht dat 'ie te weinig scoorde.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, toen dacht ik nog dat Sven van Beek de nieuwe Stefan de Vrij zou worden.
Gouka. Een van de meest nietszeggende en inhoudsloze journalisten.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Kon bij mij niet meer stuk toen hij met zijn vader Mikos Gouka ging bedreigen.
"Jij gaat neer".quote:Op donderdag 11 december 2025 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Kon bij mij niet meer stuk toen hij met zijn vader Mikos Gouka ging bedreigen.
Lieve gozer. Prima trainer.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
Fredsj liet dat debielenelftal eruit zien alsof ze best een beetje konden ballen.
FredsjGod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |