Dan gaat er ook iets mis met de trainingquote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is niet dat er veel andere en betere opties zijn. We moeten niet doen alsof Kraaijeveld het wonder is.
Er is niks. En Valente kan blijkbaar verrw van 3 westrijden in de week aan.
Voor Ajax of Feyenoord?quote:Op donderdag 11 december 2025 22:56 schreef De_Kraam het volgende:
Dit is wel echt het dieptepunt. O nee dat komt zondag.
Ik denk dat Kraaijeveld vandaag wel wat meer had gebracht dan Larin. Die had er duidelijk geen zin in vandaag.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is niet dat er veel andere en betere opties zijn. We moeten niet doen alsof Kraaijeveld het wonder is.
Dat is het trieste, de bank is gewoon bizar slecht. Lotomba, Larin, de vleugels.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En kraaijveld lijkt me beter dan Larinquote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn buurman van 50 lijkt me ook beter dan Larinquote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Adames het volgende:
[..]
En kraaijveld lijkt me beter dan Larin
Ik neem deze post terugquote:Op donderdag 11 december 2025 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gelukkig lukt het me de laatste jaren prima om het allemaal wat minder serieus te nemen en m'n weekend niet meer te laten vergallen. Al was ik tegen NEC wel weer een keer echt viesmad.
35.000 fans vieren tweede plaats in De Kuipquote:Op donderdag 11 december 2025 22:59 schreef Haringkop2 het volgende:
Geen titel.
Geen EL.
Geen CL kwalificatie.
Alles op plek twee, jeej.
Echt heel gênant.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef Caland het volgende:
Zit je dan naar je ipad de goal terug te kijken
Nou, Van Persie natuurlijk. Dat is namelijk de trainer. Zelfs met al deze blessures moet je hier met speels gemak winnen. En de blessures die er zijn daar kan je je ook van afvragen of die voor een aanzienlijk deel niet door trainingsmethoden komen.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Windwalker88 het volgende:
Ik weet niet eens wie ik de schuld moet geven, wat een teringzooi. Als we tegen ajax ook verliezen mag ik hopen dat er na de winterstop wel wat mensen verdwenen zijn bij feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |