Dit.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Joh als ie met name Valente niet naar de kant had gehaald was het ook niet goed geweest...
Hadj moet dat echt een keer afleren. Zo heeft hij al heeeeeel veel kansen volledig verneuktquote:Op donderdag 11 december 2025 22:49 schreef Jaytje07 het volgende:
Aannemen, klaarleggen, goal...maar nee hij moet weer eerst iemand uitspelen...
Deels blessures, deels de spelers die verzaken, deels ook gewoon gebrek aan kwaliteit. Ben bang dat vPersie hier helemaal niets te verwijten isquote:Op donderdag 11 december 2025 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is niet veel meer over eigenlijk. Kan t hem moeilijk kwalijk nemen
Te Kloese mag echt alles krijgen met zijn dubbelfunctiequote:Op donderdag 11 december 2025 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is niet veel meer over eigenlijk. Kan t hem moeilijk kwalijk nemen
Jaquote:Op donderdag 11 december 2025 22:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet wie zich van die twee nu moet schamen
Allebei?quote:Op donderdag 11 december 2025 22:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet wie zich van die twee nu moet schamen
Borges heeft sowieso het zeldzame talent voor het constant maken van de verkeerde keuzes.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:52 schreef Caland het volgende:
Drie tegen drie, je bent buitenspeler
Dan dribbel je dus nooit binnen
Die verdedigt toch als een oud wijf man. Deed ongeveer alles fout in verdedigend opzicht vandaag.quote:
Oh ja dit ligt aan Van Persie.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef H.FR het volgende:
Persie weet het wel goed neer te zetten allemaal
Je aanwezigheid alleen al is erger dan aidsquote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef GGMM het volgende:
Er is niks wat ik kan zeggen dat dit nog erger maakt
Dus sterkte dan maar
Uiteraardquote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef fetX het volgende:
Zondag verlies je ook. Reken er maar alvast op.
Samen met Hadj lekker de lamme en de blinde gespeeld daar ja.quote:
Heb je gezien wat voor bal die kreeg?quote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Die verdedigt toch als een oud wijf man. Deed ongeveer alles fout in verdedigend opzicht.
Flikker toch op man. Enige die daar schuld aan heeft is Moussaquote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Die verdedigt toch als een oud wijf man. Deed ongeveer alles fout in verdedigend opzicht.
Blijven doneren.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef GGMM het volgende:
Er is niks wat ik kan zeggen dat dit nog erger maakt
Dus sterkte dan maar
Larin op het middenveld is zijn keuzequote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh ja dit ligt aan Van Persie.
quote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef fetX het volgende:
Zondag verlies je ook. Reken er maar alvast op.
Weg stoere praatjesquote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Zondag tegen ajax natuurlijk ook weer precies op het verkeerde moment met zo'n dolloberg die ineens scoort
Ja Moussa speelt ook een kutbal, maar dan mag je wel verdedigen.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor bal die kreeg?
Ja. Het ligt vooral niet aan de kwaliteit van je eigen teamquote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Zondag tegen ajax natuurlijk ook weer precies op het verkeerde moment met zo'n dolloberg die ineens scoort
Wat een pech!quote:Op donderdag 11 december 2025 22:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja. Het ligt vooral niet aan de kwaliteit van je eigen team
Het is niet dat er veel andere en betere opties zijn. We moeten niet doen alsof Kraaijeveld het wonder is.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Larin op het middenveld is zijn keuze
Twee spitsen inbrengen om je voorsprong te verdedigen
Eens hoor, als je zo speelt tegen dit knakenelftal moet je gewoon op je bek gaanquote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het laatste half uur ook totaal niet gevoetbald. Terecht
quote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Neuh, dit is gewoon een te hoog niveau. Simpel.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:56 schreef DaMart het volgende:
Wat een trieste Europese campagne dit jaar. Je gaat je toch afvragen of deze competitie wel serieus wordt genomen door Feyenoord.
Dan gaat er ook iets mis met de trainingquote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is niet dat er veel andere en betere opties zijn. We moeten niet doen alsof Kraaijeveld het wonder is.
Er is niks. En Valente kan blijkbaar verrw van 3 westrijden in de week aan.
Voor Ajax of Feyenoord?quote:Op donderdag 11 december 2025 22:56 schreef De_Kraam het volgende:
Dit is wel echt het dieptepunt. O nee dat komt zondag.
Ik denk dat Kraaijeveld vandaag wel wat meer had gebracht dan Larin. Die had er duidelijk geen zin in vandaag.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is niet dat er veel andere en betere opties zijn. We moeten niet doen alsof Kraaijeveld het wonder is.
Dat is het trieste, de bank is gewoon bizar slecht. Lotomba, Larin, de vleugels.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En kraaijveld lijkt me beter dan Larinquote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn buurman van 50 lijkt me ook beter dan Larinquote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Adames het volgende:
[..]
En kraaijveld lijkt me beter dan Larin
Ik neem deze post terugquote:Op donderdag 11 december 2025 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gelukkig lukt het me de laatste jaren prima om het allemaal wat minder serieus te nemen en m'n weekend niet meer te laten vergallen. Al was ik tegen NEC wel weer een keer echt viesmad.
35.000 fans vieren tweede plaats in De Kuipquote:Op donderdag 11 december 2025 22:59 schreef Haringkop2 het volgende:
Geen titel.
Geen EL.
Geen CL kwalificatie.
Alles op plek twee, jeej.
Echt heel gênant.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef Caland het volgende:
Zit je dan naar je ipad de goal terug te kijken
Nou, Van Persie natuurlijk. Dat is namelijk de trainer. Zelfs met al deze blessures moet je hier met speels gemak winnen. En de blessures die er zijn daar kan je je ook van afvragen of die voor een aanzienlijk deel niet door trainingsmethoden komen.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Windwalker88 het volgende:
Ik weet niet eens wie ik de schuld moet geven, wat een teringzooi. Als we tegen ajax ook verliezen mag ik hopen dat er na de winterstop wel wat mensen verdwenen zijn bij feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |