Dat klopt, maar je zei voor 1-1-'26.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb paar weken geleden dit voorspeld, werd tegengesproken, en er een kratje bier op gewed.
Oh jammer.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met mij ja, alleen hadden we de weddenschap zoals ik het zag nog niet bezegeld
Het is nog geen 31-12 hè?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je zei voor 1-1-'26.
Geen tray schulti's voor jou
quote:
Ga je dus niet halen.quote:to ensure security for the elections, and then in the next 60-90 days,
quote:En ik vind dat als Zelensky nu duidelijk gaat uitspreken dat hij verkiezingen wil uitroepen dat dat hetzelfde is als aftreden.
Ja zoek ff.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
[..]
Ga je dus niet halen.
[..]![]()
Yeah, right.
Zoek je exacte tekst ff terug.
Voor de kerst zijn er geen verkiezingenquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb paar weken geleden dit voorspeld, werd tegengesproken, en er een kratje bier op gewed.
Weet niet meer met wie @:LXIV Ofzo?
Maar ik zei dat ik twijfelde dat Zelensky de kerst zou halen. En dat is nog wel kort dag nu.![]()
En hij kan de komende dagen nog aftreden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
[..]
Ga je dus niet halen.
[..]![]()
Yeah, right.
Zoek je exacte tekst ff terug.
quote:Op zondag 30 november 2025 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik een voorzichtige voorspelling mag doen:
Denk niet dat Zelensky het einde vh jaar zal volmaken als president. Denk dat hij moet aftreden (door vooral interne druk) maar ze zullen het netjes doen op basis van indirecte betrokkenheid bij corruptie. Dan komt e.e.a. in een stroomversnelling, er komen verkiezingen en een referendum over het direct stoppen van de oorlog middels tekenen voor het opgeven van land. Oekraïners zullen blijven kiezen voor een pro EU regering. Hoe dat verder allemaal afloopt durf ik nog niet te voorspellen.
quote:Op zondag 30 november 2025 22:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
- Zelensky treed binnen 31 dagen af
- Er komen zowel verkiezingen als een referendum
Nah, ik denk het niet.
quote:Op zondag 30 november 2025 22:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is wel gewaagd! Wat is je stelling? Zelensky treedt af vóór 1-1 2026? Die weddenschap wil ik wel aangaan.
Jouw samenvatting klopt niet. De verkiezingen kunnen natuurlijk nooit voor 31-12 gehouden worden. De voorspelling was dat Zelensky ging aftreden, en verkiezingen uit zou roepen.quote:
Staat er ook niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw samenvatting klopt niet. De verkiezingen kunnen natuurlijk nooit voor 31-12 gehouden worden.
quote:Zelensky treed binnen 31 dagen af
Nee.quote:De voorspelling was dat Zelensky ging aftreden, en verkiezingen uit zou roepen.
@:LIXV je hebt wel ingezet hè?
Als jullie beide over en weer bevestigd hadden, was het een deal.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met mij ja, alleen hadden we de weddenschap zoals ik het zag nog niet bezegeld
Geen Schultenbrau?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Staat er ook niet.
[..]
[..]
Nee.
[..]
Als jullie beide over en weer bevestigd hadden, was het een deal.
Ok, bij deze dan. Voor mij graag slcoholvrij. Mag Grolsch zijn of een ipa ofquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh jammer.
Vlg mij zei je: oke bets are on.
Speciaalbier graag.
Ik wil wel een keer een biertje drinken met lospedrodaquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Staat er ook niet.
[..]
[..]
Nee.
[..]
Als jullie beide over en weer bevestigd hadden, was het een deal.
Ik voel een nieuws sc meet aankomen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
IPA heb ik echt weten te waarderen afgelopen jaar op verkansie.
Een grote oorlog nu is de demografische doodsteekquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
We moeten genieten; van het weekend, van vrijheid, van vakanties. ‘s avonds de rust van je naasten.
Want iedereen voelt wel aan zijn water, het wordt oorlog helaas. Hier in Europa.
Maar hoe kut dat ook is en hoeveel mensen er zullen overlijden. Na een oorlog bloeit alles op.
Eentje waar je je wel gaat gedragen, dan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik voel een nieuws sc meet aankomen.
in lvivquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik voel een nieuws sc meet aankomen.
Gooi je connecties maar alvast in de spoiler.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
We moeten genieten; van het weekend, van vrijheid, van vakanties. ‘s avonds de rust van je naasten.
Want iedereen voelt wel aan zijn water, het wordt oorlog helaas. Hier in Europa.
Maar hoe kut dat ook is en hoeveel mensen er zullen overlijden. Na een oorlog bloeit alles op.
Daarna heb je weer een baby boom.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een grote oorlog nu is de demografische doodsteek
Te bezopen voor woorden om verkiezingen te houden terwlijl het land in een oorlog is geduwd en dus niet alle burgers, inclusief die van de geannexeerde Krim en DonBas, dus sws in vrijheid kunnen stemmen. Los daarvan kan imo de grondwet niet veranderd worden, die juist ter bescherming van dat gegeven een voorbehoud heeft wanneer er oorlog woedt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat Oekraine nu verkiezingen moet houden, dat de Russen de kaarten hebben, zelensky die onbeleefd naar Putin zou zijn geweest en nog wat moddergegooi naar de NAVO en EU
https:\//www.youtube.com/watch?v=rVV1tbNZf_A
Bron: https://nos.nl/artikel/25(...)ijd-honderden-russenquote:In bijna vier jaar tijd hebben Russische militairen die terugkeerden van het front in Oekraïne ruim 500 mensen gedood en honderden anderen zwaar mishandeld in Rusland. In totaal zijn er ruim duizend slachtoffers, concludeert het onafhankelijk Russische nieuwsmedium Verstka. De onderzoekers schetsten een gitzwart beeld op basis van honderden gerechtelijke uitspraken.
Het gaat om militairen die na hun verlof, gratie of door verwondingen zijn teruggekeerd naar de maatschappij. In sommige gevallen zat hun contracttermijn erop of zijn ze na ontslag teruggekeerd van het front.
Oude handtekening ongedaan maken met nieuwe handtekening is de realiteit van vandaag de dag vrees ik.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:36 schreef Vallon het volgende:
[..]
Te bezopen voor woorden om verkiezingen te houden terwlijl het land in een oorlog is geduwd en dus niet alle burgers, inclusief die van de geannexeerde Krim en DonBas, dus sws in vrijheid kunnen stemmen. Los daarvan kan imo de grondwet niet veranderd worden, die juist ter bescherming van dat gegeven een voorbehoud heeft wanneer er oorlog woedt.
Trump houdt er nu wel heel erge autocratische gedachten op na (die hem door Putin zijn ingesproken).
Ik kan mij niet goed voorstellen dat een democratische gevestigde regering in Oekraïne daarmee akkoord zou gaan.
Wat dan in de gedachten van Trump en Putin overblijft, is dat Zelensky blijft waar die is en ze opnieuw in de open wond gaan drukken dat hij fout is. Dit zonder te onderkennen dat Rusland het soevereine Oekraïne is binnengevallen.
Maar goed, het enige dat hier kan voor de bühne, is het "spelletje" spelen dat het parlement van Oekraïne, het voorstel in meerderheid verwerpt omdat het de grondwet niet (zomaar) kan veranderen. Trump kan dat verteld worden dat net als zijn grondwet, ook grondwetten elders niet vanwege repressie kunnen worden verworpen.
Verreweg de meesten zitten nog in Oekraine, levend of dood.quote:Op woensdag 10 december 2025 00:12 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Bron: https://nos.nl/artikel/25(...)ijd-honderden-russen
[ afbeelding ]
Nieuws van november.quote:Op woensdag 10 december 2025 00:56 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
niet de beste dag voor Russische militaire vrachtvliegtuigen
Nee het is een paar uur geleden weer gebeurd. Waar trap ik dan in, immers post ik er zelf bij dat het hier gaat om een Sudanees vliegtuig in dit specifieke geval.quote:Op woensdag 10 december 2025 01:05 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Nieuws van november.
Fascinerend dat je hier in trapt overigens.
Was ook geen Russische militaire kist.
EX- geregistreerde Kyrgystan kist vliegend voor New Way Cargo.
Maar heeft niets met dit topic te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 10 december 2025 02:29 schreef skysherrif het volgende:
Waar trap ik dan in, immers post ik er zelf bij dat het hier gaat om een Sudanees vliegtuig in dit specifieke geval.
Tekst is ook snel veranderd.quote:Op woensdag 10 december 2025 07:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar heeft niets met dit topic te maken natuurlijk.
Ik denk dat die uitslag wel een zegen was voor de onafhankelijkheid van Brits Indië.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zo’n uitslag kan heel verrassend zijn, denk maar aan de Britse parlementsverkiezingen van 1945.
Klopt, toen meer details naar buiten kwamen had ik het geedit.quote:Op woensdag 10 december 2025 07:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar heeft niets met dit topic te maken natuurlijk.
Heeft het wel.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt, toen meer details naar buiten kwamen had ik het geedit.
De energiearmoede moet doorgaan. Eeuwig zonde want hierdoor gaan wij steeds verder achter lopen op de Chinezen. Ga je in de toekomst oneindig meer last van hebben.quote:
quote:The US, Ukraine, and European partners are discussing a new 20-point peace plan, - WP
▪️A demilitarized zone would be created along the entire ceasefire line.
▪️Behind demilitarized zone, there would be a deeper buffer zone where heavy weapons would be banned.
‼️ One option is a "Korean-style" model:
🔹a fixed line of separation,
🔹the political status of contested territories postponed.
🔹ZNPP would not remain under Russian control.
🔹The US may take over management of the facility to ensure security.
🔹Ukraine’s EU membership is targeted for 2027, with the US pressuring Hungary to lift its veto.
🔹Membership is expected to boost trade, investment, and tighten control over systemic corruption within Ukraine.
🔹The US would provide security guarantees similar to NATO’s Article 5 protection.
🔹Ukraine wants these guarantees to be formally ratified by the US Congress.
🔹Ukraine’s sovereignty would be protected from any Russian veto power in future security arrangements.
🔸Ukraine’s army: Proposals suggest raising the cap from 600,000 to 800,000 troops, Ukraine rejects any formal restrictions on its military.
🔸The administration of Donald Trump proposes using $100 billion in frozen Russian assets to fund Ukraine’s reconstruction. This amount could increase significantly.
🔸US officials are talking with BlackRock and the World Bank about setting up a Ukrainian Development Fund. The fund could attract up to $400 billion for rebuilding Ukraine.
🔸Trump reportedly wants similar large-scale investments for Russia as well.
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/1998690169939964245
tijd om te innoveren en niet afhankelijk te zijn qua industrie van ruslandquote:Op woensdag 10 december 2025 12:17 schreef Since2003 het volgende:
[..]
De energiearmoede moet doorgaan. Eeuwig zonde want hierdoor gaan wij steeds verder achter lopen op de Chinezen. Ga je in de toekomst oneindig meer last van hebben.
Als dit aan het einde van de streep betekent dat wij minstens 3x zoveel kwijt zijn voor de energierekening dan meer dan een miljard Chinezen gaat er gewoon iets gruwelijk mis.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
tijd om te innoveren en niet afhankelijk te zijn qua industrie van rusland
Als je compleet afhankelijk bent van een land dat om de zvoeel jaar zich in een oorlog stort en daarmee de toevoer naar jouw land instabiel maakt gaat er voor iets gruwelijks mis ( @Hongarije)quote:Op woensdag 10 december 2025 12:23 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Als dit aan het einde van de streep betekent dat wij minstens 3x zoveel kwijt zijn voor de energierekening dan meer dan een miljard Chinezen gaat er gewoon iets gruwelijk mis.
En nou concreet?quote:Op woensdag 10 december 2025 12:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je compleet afhankelijk bent van een land dat om de zvoeel jaar zich in een oorlog stort en daarmee de toevoer naar jouw land instabiel maakt gaat er voor iets gruwelijks mis ( @:hongarije)
Dat tempo mag wel omhoog.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is NL niet bezig met nieuwe kerncentrales bouwen?
Het is niet alleen gas maar ook elektraquote:Op woensdag 10 december 2025 12:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)eert-nauwelijks.html
komt allemaal wel goed
Geweldig idee van Trump, om de agressor te belonen met grote investeringen.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:20 schreef RotatoR het volgende:
🔸Trump reportedly wants similar large-scale investments for Russia as well.
Trump denkt alleen aan Trump. En zolang Poetin hem kan verleiden met dealtjes, ziet hij geen agressor maar een handelspartnerquote:Op woensdag 10 december 2025 14:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Geweldig idee van Trump, om de agressor te belonen met grote investeringen.
Trump is een dombo. Europa is een handelspartner die complementair is aan de VS. Wij kunnen Amerikaanse wapens en tech (ICT) kopen. Terwijl Rusland nauwelijks iets kan kopen, en vooral olie en gas wil verkopen (wat Amerika ook weer beter aan Europa kan verkopen).quote:Op woensdag 10 december 2025 14:23 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Trump denkt alleen aan Trump. En zolang Poetin hem kan verleiden met dealtjes, ziet hij geen agressor maar een handelspartner
Je post toch echt zelf de verkeerde An-22 en vervolgens ga je volledig op je klep met een Il-76.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor jij had gereageerd ja![]()
je obsessie is treurig maat.
Valt mee.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Geweldig idee van Trump, om de agressor te belonen met grote investeringen.
Zegt de "expert" wiens hele post vol desinformatie stondquote:Op woensdag 10 december 2025 14:32 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Je post toch echt zelf de verkeerde An-22 en vervolgens ga je volledig op je klep met een Il-76.
Je kennis is treurig maat.
Dat is niet zo moeilijk bij iemand die tot twee keer in nepnieuws trapt.quote:
Lachwekkend dit, nepnieuws is nu blijkbaar het plaatsten van een nieuwsitem waar de bron een stockfoto van een ander toestel heeft gebruikt ter illustratie. NB: alle bronnen met een foto waren Russische media.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:09 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk bij iemand die tot twee keer in nepnieuws trapt.
Eerst post je de verkeerde An-22. Vervolgens denk je dat er een militaire Russische Il-76 verongelukt.
Waar een andere poster 1 MiG-29 postte (ging ook mis) is dit het echte verhaal.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |