Dat klopt, maar je zei voor 1-1-'26.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb paar weken geleden dit voorspeld, werd tegengesproken, en er een kratje bier op gewed.
Oh jammer.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met mij ja, alleen hadden we de weddenschap zoals ik het zag nog niet bezegeld
Het is nog geen 31-12 hè?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je zei voor 1-1-'26.
Geen tray schulti's voor jou
quote:
Ga je dus niet halen.quote:to ensure security for the elections, and then in the next 60-90 days,
quote:En ik vind dat als Zelensky nu duidelijk gaat uitspreken dat hij verkiezingen wil uitroepen dat dat hetzelfde is als aftreden.
Ja zoek ff.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
[..]
Ga je dus niet halen.
[..]![]()
Yeah, right.
Zoek je exacte tekst ff terug.
Voor de kerst zijn er geen verkiezingenquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb paar weken geleden dit voorspeld, werd tegengesproken, en er een kratje bier op gewed.
Weet niet meer met wie @:LXIV Ofzo?
Maar ik zei dat ik twijfelde dat Zelensky de kerst zou halen. En dat is nog wel kort dag nu.![]()
En hij kan de komende dagen nog aftreden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
[..]
Ga je dus niet halen.
[..]![]()
Yeah, right.
Zoek je exacte tekst ff terug.
quote:Op zondag 30 november 2025 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik een voorzichtige voorspelling mag doen:
Denk niet dat Zelensky het einde vh jaar zal volmaken als president. Denk dat hij moet aftreden (door vooral interne druk) maar ze zullen het netjes doen op basis van indirecte betrokkenheid bij corruptie. Dan komt e.e.a. in een stroomversnelling, er komen verkiezingen en een referendum over het direct stoppen van de oorlog middels tekenen voor het opgeven van land. Oekraïners zullen blijven kiezen voor een pro EU regering. Hoe dat verder allemaal afloopt durf ik nog niet te voorspellen.
quote:Op zondag 30 november 2025 22:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
- Zelensky treed binnen 31 dagen af
- Er komen zowel verkiezingen als een referendum
Nah, ik denk het niet.
quote:Op zondag 30 november 2025 22:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is wel gewaagd! Wat is je stelling? Zelensky treedt af vóór 1-1 2026? Die weddenschap wil ik wel aangaan.
Jouw samenvatting klopt niet. De verkiezingen kunnen natuurlijk nooit voor 31-12 gehouden worden. De voorspelling was dat Zelensky ging aftreden, en verkiezingen uit zou roepen.quote:
Staat er ook niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw samenvatting klopt niet. De verkiezingen kunnen natuurlijk nooit voor 31-12 gehouden worden.
quote:Zelensky treed binnen 31 dagen af
Nee.quote:De voorspelling was dat Zelensky ging aftreden, en verkiezingen uit zou roepen.
@:LIXV je hebt wel ingezet hè?
Als jullie beide over en weer bevestigd hadden, was het een deal.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met mij ja, alleen hadden we de weddenschap zoals ik het zag nog niet bezegeld
Geen Schultenbrau?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Staat er ook niet.
[..]
[..]
Nee.
[..]
Als jullie beide over en weer bevestigd hadden, was het een deal.
Ok, bij deze dan. Voor mij graag slcoholvrij. Mag Grolsch zijn of een ipa ofquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh jammer.
Vlg mij zei je: oke bets are on.
Speciaalbier graag.
Ik wil wel een keer een biertje drinken met lospedrodaquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Staat er ook niet.
[..]
[..]
Nee.
[..]
Als jullie beide over en weer bevestigd hadden, was het een deal.
Ik voel een nieuws sc meet aankomen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
IPA heb ik echt weten te waarderen afgelopen jaar op verkansie.
Een grote oorlog nu is de demografische doodsteekquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
We moeten genieten; van het weekend, van vrijheid, van vakanties. ‘s avonds de rust van je naasten.
Want iedereen voelt wel aan zijn water, het wordt oorlog helaas. Hier in Europa.
Maar hoe kut dat ook is en hoeveel mensen er zullen overlijden. Na een oorlog bloeit alles op.
Eentje waar je je wel gaat gedragen, dan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik voel een nieuws sc meet aankomen.
in lvivquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik voel een nieuws sc meet aankomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |