Mogen ze die onboard camera's wel naar minstens 1080p zetten.quote:Op zondag 7 december 2025 15:33 schreef butz0rs het volgende:
Tot maart![]()
als f1tv de prijzen niet verdubbeld
Bedankt Antonelliquote:Op zondag 7 december 2025 15:33 schreef Newone82 het volgende: Dat Norris vorige week nog op het laatste moment plek 3 pakte ipv plek 4 ten koste van Antonelli, is nu beslissend voor het WK. Ze zouden anders gelijk geëindigd zijn in punten, maar Max heeft dan meer GP overwinningen.
Meltdown.quote:Voor alle zogenaamde "kenners" hier. Red Bull heeft de plank hier gewoon volledig misgeslagen door niet te gaan pitten nadat Piastri gepit had. Daarna de McLarens in verkeer duwen was de enige mogelijkheid. Oe oe oe laten we net doen of we genuanceerd zijn en realistatheïst gek is.man wat een droefheid. Red Bull heeft een mogelijkheid volledig laten liggen met deze laffe tactiek. Zolang je niemand van de baan ramt is alles geoorloofd om WK te worden. Laffe kutbende was dit van Red Bull. Bah bah bah.
Ken er een bij badminton die altijd in een RBR shirt speelt. Die werd een beetje nijdig toen ik en een maat om hem te pesten in Mclaren shirts gingen spelenquote:Op zondag 7 december 2025 15:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Saaie zaadsport. Mijn Red Bull shirtje gaat op Marktplaats.
Meeste zeges, meeste poles.quote:
Dat zou wat zijn zeg!quote:
Penalty TSUNODAquote:Op zondag 7 december 2025 15:34 schreef franklop het volgende:
Oei alle marbels van de banden af en de wagen onder min gewicht!
Hij vergat ze zelfs op te pikkenquote:Op zondag 7 december 2025 15:34 schreef franklop het volgende:
Oei alle marbels van de banden af en de wagen onder min gewicht!
Mensen die niet willen erkennen dat Verstappen hier de wereldtitel niet verliest maar veel eerder in t seizoen zijn gewoon gefrustreerdquote:
Dan hadden ze bij McLaren geswapt en hadden we daar nog weken gezeik over gehad.quote:Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Bedankt Antonelli
?quote:
Yes.quote:Op zondag 7 december 2025 15:34 schreef Abdus18 het volgende:
Ach het is toch ook gewoon zoals Max zei, het was alleen nog spannend voor het WK omdat Mclaren maar vanalles bleef upfucken
Jij denkt dat ik zin heb om de rest van de middag/avond een non-discussie te gaan voeren? Eh sorry, nee.quote:
Kan Antonelli niks aan doen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt Antonelli
Ik herinner me daar niets meer van, maar iedereen roept steeds Spanje. Wat deed ie daar?quote:Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft een prima seizoen gedraaid, maar Spanje ...
Mogelijk had Piastri zich dan, bij het huidige scenario, wel achter Norris terug laten zakkenquote:Op zondag 7 december 2025 15:33 schreef Newone82 het volgende:
Dat Norris vorige week nog op het laatste moment plek 3 pakte ipv plek 4 ten koste van Antonelli, is nu beslissend voor het WK.
Ze zouden anders gelijk geëindigd zijn in punten, maar Max heeft dan meer GP overwinningen.
IK LEEF MIJN EIGEN LEVENquote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef Sabata het volgende:
Nou daar is dan vuurwerk. Hebben ze de F Side gebeld?
Truequote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Mogelijk had Piastri zich dan, bij het huidige scenario, wel achter Norris terug laten zakken
neequote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was Jos ook zo hysterisch bij de titel van Max?
Tegen Russell aan rijden uit frustratie.quote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik herinner me daar niets meer van, maar iedereen roept steeds Spanje. Wat deed ie daar?
Nooit.quote:
Dan had Piastri Norris voorbij gelatenquote:Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt Antonelli
Nee.quote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
DiE vrat de tafel opquote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Natuurlijk. Die optie was er de hele race nogquote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Mogelijk had Piastri zich dan, bij het huidige scenario, wel achter Norris terug laten zakken
Verloor daar zijn kop en reed tegen Russell aan. Dat kostte hem een bak puntenquote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik herinner me daar niets meer van, maar iedereen roept steeds Spanje. Wat deed ie daar?
Dat maakt het wel makelijker om er vrede mee te hebben.quote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan had Piastri Norris voorbij gelaten
Had geen reet uitgemaakt al had hij 5 secondenquote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef SiGNe het volgende:
En toch, 4 banden buiten de baan inhalen..
Als, als, als. Als ze de plank niet hadden gecheckt in Vegas was deze race niet eens meer spannend geweestquote:Op zondag 7 december 2025 15:33 schreef Newone82 het volgende:
Dat Norris vorige week nog op het laatste moment plek 3 pakte ipv plek 4 ten koste van Antonelli, is nu beslissend voor het WK.
Ze zouden anders gelijk geëindigd zijn in punten, maar Max heeft dan meer GP overwinningen.
Max heeft ooit tegen Norris gezegd dat Norris ooit WK wordt.quote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Max gunt het ze van harte denk ik oprecht.
100%quote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja zo heeft elke coureur wel wat gehad hequote:Op zondag 7 december 2025 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Verloor daar zijn kop en reed tegen Russell aan. Dat kostte hem een bak punten
en Horner hadden ze vorig jaar na de horndog files de laan uit moeten sturen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft een prima seizoen gedraaid, maar Spanje ...
Denk dat absoluut niemand ooit had durven dromen dat het nog zo close zou worden, zelfs toen al.quote:Op zondag 7 december 2025 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Verloor daar zijn kop en reed tegen Russell aan. Dat kostte hem een bak punten
mooi toch, ik heb genoten van de laatste 8 races.quote:Op zondag 7 december 2025 15:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max heeft ooit tegen Norris gezegd dat Norris ooit WK wordt.
maar goed, dat is achterafquote:Op zondag 7 december 2025 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
en Horner hadden ze vorig jaar na de horndog files de laan uit moeten sturen.
Oja dat was mokerdom. Onprofessioneel ook. Zeldzame meltdown voor Max.quote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tegen Russell aan rijden uit frustratie.
Sprintaidsquote:Op zondag 7 december 2025 15:38 schreef SiGNe het volgende:
Op 2 puntjes na het kampioenschap gemist.. heeft eigenlijk de sprintrace vorige week Max genaaid..
De files die door de Verstappens naar de Telegraaf zijn gespeeld?quote:Op zondag 7 december 2025 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
en Horner hadden ze vorig jaar na de horndog files de laan uit moeten sturen.
Net zoals Norris iwts te wild was in Montreal. Zonder dat was het voor deze laatste race al beslistquote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tegen Russell aan rijden uit frustratie.
Als je de emotie en het gescheld er uit filtert beschrijft het verhaal precies welke strategische kans ze hebben laten lopen.quote:
heb je bewijs?quote:Op zondag 7 december 2025 15:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De files die door de Verstappens naar de Telegraaf zijn gespeeld?
Dat was 1 punt toch?quote:Op zondag 7 december 2025 15:38 schreef SiGNe het volgende:
Op 2 puntjes na het kampioenschap gemist.. heeft eigenlijk de sprintrace vorige week Max genaaid..
Klopt.quote:Op zondag 7 december 2025 15:39 schreef quo_ het volgende:
[..]
Als je de emotie en het gescheld er uit filtert beschrijft het verhaal precies welke strategische kans ze hebben laten lopen.
Max WDC 2026 bevestigdquote:Op zondag 7 december 2025 15:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Al bij al knap hoe McLaren zich in de afgelopen jaren naar voren heeft weten te vechten, Piastri en Norris dit seizoen allebei (nog?) niet stabiel genoeg om het WDC al eerder in het slot te gooien. Leuke comeback van RBR nadat Horner de laan uit is gestuurd, benieuwd naar volgend jaar.
Wel leuke fun fact: sinds 2018 is de winnaar van Abu Dhabi het seizoen daarna altijd WDC geworden
Nee, DSQ.quote:Op zondag 7 december 2025 15:39 schreef Nizno het volgende:
stel nou dat die plaat idd te dun blijkt.. doen ze dan dit helemaal over?
Laten wij ons betere verliezers tonen dan die Engelsen door niet tot in den treure nog jarenlang over zo'n beslissing door te blijven zeiken.quote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef SiGNe het volgende:
En toch, 4 banden buiten de baan inhalen..
En de laatste, Buttoned.quote:Op zondag 7 december 2025 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris zijn 1e, mag hij koesteren.
ik vind haar ook niet echt de leeftijd meer hebben om met 2 staartjes rond te lopenquote:
zo jong nogquote:Op zondag 7 december 2025 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris zijn 1e, mag hij koesteren.
ja maar dan heeft Lando nu de ouders van Lando bedankt voor de titel van Maxquote:
Die gaan ze nu niet checken, de FIA en MBS gaan niet zoveel gezichtsverlies willen hebbenquote:Op zondag 7 december 2025 15:39 schreef Nizno het volgende:
Bij deze leeftijd hoort eigenlijk gewoon een KPKquote:Op zondag 7 december 2025 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind haar ook niet echt de leeftijd meer hebben om met 2 staartjes rond te lopen
Toen pakte Norris 1 puntquote:Op zondag 7 december 2025 15:38 schreef SiGNe het volgende:
de huldiging?quote:Op zondag 7 december 2025 15:39 schreef Nizno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |