Mogen ze die onboard camera's wel naar minstens 1080p zetten.quote:Op zondag 7 december 2025 15:33 schreef butz0rs het volgende:
Tot maart![]()
als f1tv de prijzen niet verdubbeld
Bedankt Antonelliquote:Op zondag 7 december 2025 15:33 schreef Newone82 het volgende: Dat Norris vorige week nog op het laatste moment plek 3 pakte ipv plek 4 ten koste van Antonelli, is nu beslissend voor het WK. Ze zouden anders gelijk geëindigd zijn in punten, maar Max heeft dan meer GP overwinningen.
Meltdown.quote:Voor alle zogenaamde "kenners" hier. Red Bull heeft de plank hier gewoon volledig misgeslagen door niet te gaan pitten nadat Piastri gepit had. Daarna de McLarens in verkeer duwen was de enige mogelijkheid. Oe oe oe laten we net doen of we genuanceerd zijn en realistatheïst gek is.man wat een droefheid. Red Bull heeft een mogelijkheid volledig laten liggen met deze laffe tactiek. Zolang je niemand van de baan ramt is alles geoorloofd om WK te worden. Laffe kutbende was dit van Red Bull. Bah bah bah.
Ken er een bij badminton die altijd in een RBR shirt speelt. Die werd een beetje nijdig toen ik en een maat om hem te pesten in Mclaren shirts gingen spelenquote:Op zondag 7 december 2025 15:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Saaie zaadsport. Mijn Red Bull shirtje gaat op Marktplaats.
Meeste zeges, meeste poles.quote:
Dat zou wat zijn zeg!quote:
Penalty TSUNODAquote:Op zondag 7 december 2025 15:34 schreef franklop het volgende:
Oei alle marbels van de banden af en de wagen onder min gewicht!
Hij vergat ze zelfs op te pikkenquote:Op zondag 7 december 2025 15:34 schreef franklop het volgende:
Oei alle marbels van de banden af en de wagen onder min gewicht!
Mensen die niet willen erkennen dat Verstappen hier de wereldtitel niet verliest maar veel eerder in t seizoen zijn gewoon gefrustreerdquote:
Dan hadden ze bij McLaren geswapt en hadden we daar nog weken gezeik over gehad.quote:Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Bedankt Antonelli
?quote:
Yes.quote:Op zondag 7 december 2025 15:34 schreef Abdus18 het volgende:
Ach het is toch ook gewoon zoals Max zei, het was alleen nog spannend voor het WK omdat Mclaren maar vanalles bleef upfucken
Jij denkt dat ik zin heb om de rest van de middag/avond een non-discussie te gaan voeren? Eh sorry, nee.quote:
Kan Antonelli niks aan doen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt Antonelli
Ik herinner me daar niets meer van, maar iedereen roept steeds Spanje. Wat deed ie daar?quote:Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft een prima seizoen gedraaid, maar Spanje ...
Mogelijk had Piastri zich dan, bij het huidige scenario, wel achter Norris terug laten zakkenquote:Op zondag 7 december 2025 15:33 schreef Newone82 het volgende:
Dat Norris vorige week nog op het laatste moment plek 3 pakte ipv plek 4 ten koste van Antonelli, is nu beslissend voor het WK.
Ze zouden anders gelijk geëindigd zijn in punten, maar Max heeft dan meer GP overwinningen.
IK LEEF MIJN EIGEN LEVENquote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef Sabata het volgende:
Nou daar is dan vuurwerk. Hebben ze de F Side gebeld?
Truequote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Mogelijk had Piastri zich dan, bij het huidige scenario, wel achter Norris terug laten zakken
neequote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was Jos ook zo hysterisch bij de titel van Max?
Tegen Russell aan rijden uit frustratie.quote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik herinner me daar niets meer van, maar iedereen roept steeds Spanje. Wat deed ie daar?
Nooit.quote:
Dan had Piastri Norris voorbij gelatenquote:Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt Antonelli
Nee.quote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was Jos ook zo hysterisch bij de titel van Max?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |