Norris niet de beste rijder dit jaar. Wel de beste combi wagen en coureur.quote:Op zondag 7 december 2025 15:29 schreef franklop het volgende:
Lando heeft zich goed herpakt na Zandvoort. Duurde even, maar met name Mexico en Brazilië hebben hem dan het WK gegeven.
Piastri erg zwak na Zandvoort eigenlijk en die wederopstanding van Verstappen was totaal onverwacht, maar kwam dus net te laat.
Gefeliciteerd Norris
Nee man.quote:Op zondag 7 december 2025 15:30 schreef butz0rs het volgende:
Ik zie Norris nog wel een Rosbergje doen. Hij kan de druk niet aan
Dat hoeft uiteraard ook niet.quote:Op zondag 7 december 2025 15:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
denk niet dat hij daar wakker van ligt.
Neejoh, dit is toch 10x beter dan Damon Hill en Villeneuve? En uit vervlogen tijden die titels van Farina, Hawthorn en Phil Hill.quote:Op zondag 7 december 2025 15:29 schreef QuidProJoe het volgende:
Norris toch in de top 5 van de meest armoedige wereldkampioenschappen
Daar winnen mensen vaker titels meequote:Op zondag 7 december 2025 15:30 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Norris niet de beste rijder dit jaar. Wel de beste combi wagen en coureur.
Eerste 25 rondjes best leuk, daarna was het wel klaar.quote:
Ik kan me niet herinneren in de 25 jaar dat ik F1 kijk. Ik was zelf blij met Button en Rosberg als kampioen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lang geleden dat er zo weinig glans op een WDC zat inderdaad.
Maar het zal 'm worst wezen.
en ook dat is gewoon logischquote:
Sjim & Sjom.quote:Op zondag 7 december 2025 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Mol en Plooij naar de Brienenoord jaaaaaa
okquote:Op zondag 7 december 2025 15:31 schreef UitStraling het volgende:
Max heeft het niet in zich om echt een goede coureur te zijn die gewoon wint.
Zal wel vast zitten.quote:
Liever nietquote:Op zondag 7 december 2025 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok
ga jij lekker weer koffie drinken in KSC
Brown moet op zo'n moment even geduld hebben en niet een quasi grappige opmerking makenquote:Op zondag 7 december 2025 15:32 schreef SiGNe het volgende:
Zak "is this the McLaren Worldchampion hotlline":
Norris.. ""yeah? "
Dat was van later.quote:Op zondag 7 december 2025 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was wel smerig goed in races met wisselende omstandigheden.
Rijdt rally in Zuid-Afrika.quote:
zou de FIA het aandurvenquote:Op zondag 7 december 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
wachten we nu nog even op documentje van de skidplankjes
Button is leuker dan Norris.quote:Op zondag 7 december 2025 15:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Helaas weer zo'n niets zeggende Brit die dankzij een auto kampioen is geworden. Mag in het rijtje met Hill en Button.
en terechtquote:
2005 België (niet gewonnen maar wel hele sterke race), 2006 Hongarije en inderdaad in de McLaren 4x uit m'n hoofd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |