Je kunt ook grwoon op de finish wachtenquote:Op zondag 7 december 2025 15:28 schreef vul_maar_in het volgende:
knap gedaan papayas, jammer dat de RB pas later uitgevogeld werd. prima 2e helft van het seizoen. tot volgendd jaar!
Net of je ook maar iets kunt doen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:27 schreef Mansjester het volgende:
Bizar dat Verstappen en Red Bull niks hebben geprobeerd
Piastri een paar races torren in zijn hoofd, die zal wel balen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En iedere F1 liefhebber weet in het achterhoofd dat Norris niet de beste was en ook door het team geholpen is.
nou nou ik bedoelde het goed hoor.quote:Op zondag 7 december 2025 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt ook grwoon op de finish wachten
Zelfde als Masi indertijdquote:Op zondag 7 december 2025 15:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En iedere F1 liefhebber weet in het achterhoofd dat Norris niet de beste was en ook door het team geholpen is.
Raar inderaad dat ze niet wat bananenschillen op de baan hebben gegooid.quote:Op zondag 7 december 2025 15:27 schreef Mansjester het volgende:
Bizar dat Verstappen en Red Bull niks hebben geprobeerd
Max heeft er al 4. Norris moet nog lang gaanquote:Op zondag 7 december 2025 15:28 schreef greysbones het volgende:
helaas pindakaas
Gefeliciteerd Norris
tis wat het is
Noem er eens een.quote:Op zondag 7 december 2025 15:27 schreef Jane het volgende:
Knap dat Lando's zenuwen het niet begeven hebben. Max of Oscar had ik allebei leuker gevonden. Een aantal uitspraken van Norris kan ik hem toch niet goed vergeven.
ik had er graag 5 achter elkaar gezienquote:Op zondag 7 december 2025 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max heeft er al 4. Norris moet nog lang gaan
quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wil[de] de 2 motorplofs bij mclaren op zondag.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die komen kwamen er niet.
Die was wel smerig goed in races met wisselende omstandigheden.quote:Op zondag 7 december 2025 15:29 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Jenson Button. Ook zo een grijze muis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |