ja dat was wel een beetje ambulance stijlquote:Op zondag 7 december 2025 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja vooraf niet, maar nadat Norris makkelijk door dat verkeer heen ging was het wel klaar. Tenzij Norris stuk natuurlijk.
Als Charles nou eens 2 seconden per ronde sneller zou zijnquote:Op zondag 7 december 2025 15:15 schreef SiGNe het volgende:
aistri mot zo'n 2 seconden per ronde sneller zijn om bij Max in de buurt te komen.,
quote:Op zondag 7 december 2025 15:16 schreef butz0rs het volgende:
Als VER fastest lap pakt, verliest hij de WDC met 1 punt
Neequote:Op zondag 7 december 2025 15:16 schreef butz0rs het volgende:
krijg je dit jaar geen punten meer voorquote:Op zondag 7 december 2025 15:16 schreef butz0rs het volgende:
Geen punten voor FLquote:Op zondag 7 december 2025 15:16 schreef butz0rs het volgende:
Je krijgt daar geen punt voor Hans.quote:Op zondag 7 december 2025 15:16 schreef butz0rs het volgende:
Daar zijn geen punten meer voor.quote:Op zondag 7 december 2025 15:16 schreef butz0rs het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2025 15:16 schreef butz0rs het volgende:
beiden al uit de pubertijd dus ik geloof jequote:Op zondag 7 december 2025 15:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Zo groot als Verstappen zal NOR nooit worden.
Feitquote:Op zondag 7 december 2025 15:16 schreef TweedeKlum het volgende:
oeiquote:Op zondag 7 december 2025 15:16 schreef butz0rs het volgende:
Worden al even geen punten meer voor gegevenquote:Op zondag 7 december 2025 15:16 schreef butz0rs het volgende:
Op die leeftijd is de groeispurt redelijk voorbij..quote:Op zondag 7 december 2025 15:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Hmmm...quote:Op zondag 7 december 2025 15:17 schreef Jane het volgende:
Mocht Verstappen op miraculeuze wijze toch nog kampioen worden, ga ik toch lekker in hoofdletters posten.
Eerder de afgelopen winter, daar is het fout gegaan.quote:Op zondag 7 december 2025 15:17 schreef Peterselieman het volgende:
Blijkt Spanje kostbaar te zijn geweest
Àl besprokenquote:Op zondag 7 december 2025 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zijn geen punten meer voor.
"No gas" ookquote:Op zondag 7 december 2025 15:17 schreef Abdus18 het volgende:
"i smell smoke in the cockpit" zou het seizoen wel afmaken
Het kon alleen maar meevallen en dat deed het niet. Tot nu toe danquote:Op zondag 7 december 2025 15:17 schreef StephanL het volgende:
Ach ja, helaas pindakaas als het zo blijft
Alleen krijg je daar geen punten meer voorquote:Op zondag 7 december 2025 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Verstappen de fastest lap pakt verliest hij het kampioenschap op 2 punten
Thuis.quote:
Brazilië 4 afsluiterquote:Op zondag 7 december 2025 15:18 schreef LTVDK het volgende:
Maar zoals verwacht wel een enorm saaie race dus
Dit dus. Enorm jammerquote:Op zondag 7 december 2025 15:18 schreef LTVDK het volgende:
Maar zoals verwacht wel een enorm saaie race dus
NO POWER, dat moeten we horen van NOR.quote:
Haha, zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 7 december 2025 15:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
NO POWER, dat moeten we horen van NOR.
En Braziliequote:Op zondag 7 december 2025 15:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Eerder de afgelopen winter, daar is het fout gegaan.
Hou eens op joh..quote:Op zondag 7 december 2025 15:19 schreef RealistAtheist het volgende:
Red Bull had hier zoveel meer kunnen doen door gewoon te pitten nadat Piastri zijn pitstop gemaakt had. Laffe laffe bende.
Het is wel duidelijk nu.quote:Op zondag 7 december 2025 15:19 schreef RealistAtheist het volgende:
Red Bull had hier zoveel meer kunnen doen door gewoon te pitten nadat Piastri zijn pitstop gemaakt had. Laffe laffe bende.
"It's bwoken!"quote:Op zondag 7 december 2025 15:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
NO POWER, dat moeten we horen van NOR.
Goed plan.quote:
Dat had geen ene reet uitgemaaktquote:Op zondag 7 december 2025 15:19 schreef RealistAtheist het volgende:
Max rijdt al vooraan he.. veel meer dan dat kunnen ze niet doenquote:Op zondag 7 december 2025 15:19 schreef RealistAtheist het volgende:
Dat wel.quote:
Eigenlijk verdient Hamilton hem.quote:
+t.quote:
Een atheïst die boos is dat er geen wonderen worden verrichtquote:Op zondag 7 december 2025 15:19 schreef RealistAtheist het volgende:
Bohhhhhhhhhquote:
Mwah, dat inhalen buiten de baan...quote:
Eens.quote:Op zondag 7 december 2025 15:21 schreef LTVDK het volgende:
Wekenlang ophypen, dan kan het natuurlijk alleen maar in een anit-climax eindigen
Ach ja....hoop doet leven héquote:Op zondag 7 december 2025 15:21 schreef vul_maar_in het volgende:
We wisten allemaal dat er meer moest gebeuren dan gewoon een race.
En de benzinepomp verkeerd gekalibreerdquote:Op zondag 7 december 2025 15:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is te hopen dat Coronel vannacht nog een stukje van die plank heeft afgevijld.
Blijkbaar geen straf waardig.quote:Op zondag 7 december 2025 15:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mwah, dat inhalen buiten de baan...
Wel de kans gemist om zoals Hamilton in 2016 alles bij elkaar te brengenquote:Op zondag 7 december 2025 15:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max rijdt al vooraan he.. veel meer dan dat kunnen ze niet doen
ALDI circuits.quote:Op zondag 7 december 2025 15:21 schreef LTVDK het volgende:
Wekenlang ophypen, dan kan het natuurlijk alleen maar in een anit-climax eindigen
Dat maakt het nog niet netjesquote:Op zondag 7 december 2025 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar geen straf waardig.
yukiquote:Op zondag 7 december 2025 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar geen straf waardig.
Hij had ze op een ronde kunnen zettenquote:Op zondag 7 december 2025 15:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max rijdt al vooraan he.. veel meer dan dat kunnen ze niet doen
Dit was altijd al het voorspelde scenarioquote:Op zondag 7 december 2025 15:21 schreef LTVDK het volgende:
De Marco Borsato van de Formule 1.quote:
plankslijtagequote:Op zondag 7 december 2025 15:23 schreef ZaZoe het volgende:
Enige optie motorplof komt steeds dichterbij
En dan ingehaald worden en op P3 einidigen achter Norris en Piastri .. beter van niet.quote:Op zondag 7 december 2025 15:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel de kans gemist om zoals Hamilton in 2016 alles bij elkaar te brengen
Ja die wel.quote:
Ik was al verbaasd dat ik zoveel Britse 'kenners' hoorde voorspellen dat Max dat zou doen, want ik verwachtte dat zelf niet. En al helemaal niet meer toen ik Max er zelf over hoorde (dat dat geen zin had).quote:Op zondag 7 december 2025 15:21 schreef Evenstar het volgende:
Wel mooi hoe de Britten niet snappen waarom Max geen vuile spelletjes speelt zoals Lewis dat wel deed.
Die wilden daar over janken, maar Max speelt het netjes.
Hoe groot is de kans.quote:
Kon ook niet.quote:Op zondag 7 december 2025 15:23 schreef opgebaarde het volgende:
Sjiek dat RBR niet voor de Hamilton 2016 strategie heeft gekozen
Wat gaan we nu kijken?quote:Op zondag 7 december 2025 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was uiteindelijk de meest logische uitkomst, het is jammer maar het zij zo. Ik had liever Max gezien en nog liever Piastri, maar so be it.
Weinig vonkenquote:Op zondag 7 december 2025 15:23 schreef Rnie het volgende:
Hoe zit het met die plankjes onder die oranje wagentjes?
Alles oke?
Weinig vonken dus dat zal wel OK zijnquote:Op zondag 7 december 2025 15:23 schreef Rnie het volgende:
Alles oke?
Nouja teleurgesteld mag, maar als je er verbaasd over bent dat het 'gewoon' zo loopt heb je het spelletje niet zo goed begrepen nee.quote:Op zondag 7 december 2025 15:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Als je teleurgesteld bent over deze uitslag kijk je de verkeerde sport.
Dat had hij dus wel kunnen proberen met verse bandenquote:Op zondag 7 december 2025 15:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dan ingehaald worden en op P3 einidigen achter Norris en Piastri .. beter van niet.
0.1 mm te laagquote:Op zondag 7 december 2025 15:23 schreef Rnie het volgende:
Alles oke?
Veel kijkers verwachten ieder jaar een herhaling van 2021.quote:Op zondag 7 december 2025 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja teleurgesteld mag, maar als je er verbaasd over bent dat het 'gewoon' zo loopt heb je het spelletje niet zo goed begrepen nee.
Ik heb hier prima vrede mee. Mclaren had een goede auto en Norris bleek toch solide genoeg.quote:Op zondag 7 december 2025 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja teleurgesteld mag, maar als je er verbaasd over bent dat het 'gewoon' zo loopt heb je het spelletje niet zo goed begrepen nee.
Jellyquote:Op zondag 7 december 2025 15:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Die vriendin van Norris heeft een zielloos gelaat
Praat voor jezelfquote:Op zondag 7 december 2025 15:25 schreef THEFXR het volgende:
We feliciteren Lando met het kampioenschap.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 7 december 2025 15:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Veel kijkers verwachten ieder jaar een herhaling van 2021.
Als je zo wil winnen...quote:Op zondag 7 december 2025 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
Pit Yuki, doe alsof er wat mis gaat en laat hem pas de baan op bij Norris
Dat vond ik ook wel een beetje een farce, het was leuk dat daardoor Hamilton van Max verloor maar het was wel erg gekunsteld. Het hele seizoen was toen trouwens een stuk leuker dan dit seizoen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Veel kijkers verwachten ieder jaar een herhaling van 2021.
Het verandert verder vrij weinig, rijdt Max nog steeds op P1 en Norris op P3 waardoor Norris dus WK wordt.quote:Op zondag 7 december 2025 15:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat had hij dus wel kunnen proberen met verse banden
Maar als als
Er moet iets heel geks gebeuren wil dit niet de uitslag zijn.quote:
Hoe krijgt hij anders Max daarheen? En hun motor wint zo.quote:Op zondag 7 december 2025 15:25 schreef Zorro het volgende:
Mercedes er races lang heel dicht bij en vandaag zijn ze ineens nergens...
Yuki laten afslaan en onder de SC weer laten opstartenquote:Op zondag 7 december 2025 15:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nu SC is gewoon onder SC uitrijden
quote:Op zondag 7 december 2025 15:26 schreef Gremen het volgende:
[..]
Het is ook raar als je de vriendin van een homo bent. Wel de eerste die trouwens WDC gaat worden!
Kampioen is Kampioen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Norris is wereldkampioen, in een kampioenschap dat door het laatste kwart jaar weinig glans heeft voor hem. Maar in de boeken staat straks gewoon 2025: Lando Norris
Gaan dan nooit meer naar groen natuurlijkquote:Op zondag 7 december 2025 15:27 schreef SiGNe het volgende:
Als er een SC komt, gewoon buiten blijven.,
Als die nu nog komt dan eindigen ze daar ook achterquote:Op zondag 7 december 2025 15:27 schreef SiGNe het volgende:
Als er een SC komt, gewoon buiten blijven.,
Dat wil toch niet zeggen dat ik hem wil feliciterenquote:Op zondag 7 december 2025 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er moet iets heel geks gebeuren wil dit niet de uitslag zijn.
Wat had je moeten doen dan? Ver doet wat 'ie moet doen, de race winnen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:27 schreef Mansjester het volgende:
Bizar dat Verstappen en Red Bull niks hebben geprobeerd
Alle hoop was op Yukiquote:Op zondag 7 december 2025 15:27 schreef Mansjester het volgende:
En iedere F1 liefhebber weet in het achterhoofd dat Norris niet de beste was en ook door het team geholpen is.quote:Op zondag 7 december 2025 15:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Norris is wereldkampioen, in een kampioenschap dat door het laatste kwart jaar weinig glans heeft voor hem. Maar in de boeken staat straks gewoon 2025: Lando Norris
Je kunt ook grwoon op de finish wachtenquote:Op zondag 7 december 2025 15:28 schreef vul_maar_in het volgende:
knap gedaan papayas, jammer dat de RB pas later uitgevogeld werd. prima 2e helft van het seizoen. tot volgendd jaar!
Net of je ook maar iets kunt doen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:27 schreef Mansjester het volgende:
Piastri een paar races torren in zijn hoofd, die zal wel balen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En iedere F1 liefhebber weet in het achterhoofd dat Norris niet de beste was en ook door het team geholpen is.
nou nou ik bedoelde het goed hoor.quote:Op zondag 7 december 2025 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt ook grwoon op de finish wachten
Zelfde als Masi indertijdquote:Op zondag 7 december 2025 15:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En iedere F1 liefhebber weet in het achterhoofd dat Norris niet de beste was en ook door het team geholpen is.
Raar inderaad dat ze niet wat bananenschillen op de baan hebben gegooid.quote:Op zondag 7 december 2025 15:27 schreef Mansjester het volgende:
Max heeft er al 4. Norris moet nog lang gaanquote:Op zondag 7 december 2025 15:28 schreef greysbones het volgende:
helaas pindakaas
Gefeliciteerd Norris
tis wat het is
Noem er eens een.quote:Op zondag 7 december 2025 15:27 schreef Jane het volgende:
Knap dat Lando's zenuwen het niet begeven hebben. Max of Oscar had ik allebei leuker gevonden. Een aantal uitspraken van Norris kan ik hem toch niet goed vergeven.
ik had er graag 5 achter elkaar gezienquote:Op zondag 7 december 2025 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max heeft er al 4. Norris moet nog lang gaan
quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wil[de] de 2 motorplofs bij mclaren op zondag.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die komen kwamen er niet.
Die was wel smerig goed in races met wisselende omstandigheden.quote:Op zondag 7 december 2025 15:29 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Jenson Button. Ook zo een grijze muis.
denk niet dat hij daar wakker van ligt.quote:Op zondag 7 december 2025 15:29 schreef QuidProJoe het volgende:
Norris toch in de top 5 van de meest armoedige wereldkampioenschappen
Norris niet de beste rijder dit jaar. Wel de beste combi wagen en coureur.quote:Op zondag 7 december 2025 15:29 schreef franklop het volgende:
Lando heeft zich goed herpakt na Zandvoort. Duurde even, maar met name Mexico en Brazilië hebben hem dan het WK gegeven.
Piastri erg zwak na Zandvoort eigenlijk en die wederopstanding van Verstappen was totaal onverwacht, maar kwam dus net te laat.
Gefeliciteerd Norris
Nee man.quote:Op zondag 7 december 2025 15:30 schreef butz0rs het volgende:
Ik zie Norris nog wel een Rosbergje doen. Hij kan de druk niet aan
Dat hoeft uiteraard ook niet.quote:Op zondag 7 december 2025 15:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
denk niet dat hij daar wakker van ligt.
Neejoh, dit is toch 10x beter dan Damon Hill en Villeneuve? En uit vervlogen tijden die titels van Farina, Hawthorn en Phil Hill.quote:Op zondag 7 december 2025 15:29 schreef QuidProJoe het volgende:
Norris toch in de top 5 van de meest armoedige wereldkampioenschappen
Daar winnen mensen vaker titels meequote:Op zondag 7 december 2025 15:30 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Norris niet de beste rijder dit jaar. Wel de beste combi wagen en coureur.
Eerste 25 rondjes best leuk, daarna was het wel klaar.quote:
Ik kan me niet herinneren in de 25 jaar dat ik F1 kijk. Ik was zelf blij met Button en Rosberg als kampioen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lang geleden dat er zo weinig glans op een WDC zat inderdaad.
Maar het zal 'm worst wezen.
en ook dat is gewoon logischquote:
Sjim & Sjom.quote:Op zondag 7 december 2025 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Mol en Plooij naar de Brienenoord jaaaaaa
okquote:Op zondag 7 december 2025 15:31 schreef UitStraling het volgende:
Max heeft het niet in zich om echt een goede coureur te zijn die gewoon wint.
Zal wel vast zitten.quote:
Liever nietquote:Op zondag 7 december 2025 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok
ga jij lekker weer koffie drinken in KSC
Brown moet op zo'n moment even geduld hebben en niet een quasi grappige opmerking makenquote:Op zondag 7 december 2025 15:32 schreef SiGNe het volgende:
Zak "is this the McLaren Worldchampion hotlline":
Norris.. ""yeah? "
Dat was van later.quote:Op zondag 7 december 2025 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was wel smerig goed in races met wisselende omstandigheden.
Rijdt rally in Zuid-Afrika.quote:
zou de FIA het aandurvenquote:Op zondag 7 december 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
wachten we nu nog even op documentje van de skidplankjes
Button is leuker dan Norris.quote:Op zondag 7 december 2025 15:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Helaas weer zo'n niets zeggende Brit die dankzij een auto kampioen is geworden. Mag in het rijtje met Hill en Button.
en terechtquote:
2005 België (niet gewonnen maar wel hele sterke race), 2006 Hongarije en inderdaad in de McLaren 4x uit m'n hoofd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |