yukiquote:Op zondag 7 december 2025 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar geen straf waardig.
Hij had ze op een ronde kunnen zettenquote:Op zondag 7 december 2025 15:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max rijdt al vooraan he.. veel meer dan dat kunnen ze niet doen
Dit was altijd al het voorspelde scenarioquote:Op zondag 7 december 2025 15:21 schreef LTVDK het volgende:
Wekenlang ophypen, dan kan het natuurlijk alleen maar in een anit-climax eindigen
De Marco Borsato van de Formule 1.quote:
plankslijtagequote:Op zondag 7 december 2025 15:23 schreef ZaZoe het volgende:
Enige optie motorplof komt steeds dichterbij
En dan ingehaald worden en op P3 einidigen achter Norris en Piastri .. beter van niet.quote:Op zondag 7 december 2025 15:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel de kans gemist om zoals Hamilton in 2016 alles bij elkaar te brengen
Ja die wel.quote:
Ik was al verbaasd dat ik zoveel Britse 'kenners' hoorde voorspellen dat Max dat zou doen, want ik verwachtte dat zelf niet. En al helemaal niet meer toen ik Max er zelf over hoorde (dat dat geen zin had).quote:Op zondag 7 december 2025 15:21 schreef Evenstar het volgende:
Wel mooi hoe de Britten niet snappen waarom Max geen vuile spelletjes speelt zoals Lewis dat wel deed.
Die wilden daar over janken, maar Max speelt het netjes.
Hoe groot is de kans.quote:
Kon ook niet.quote:Op zondag 7 december 2025 15:23 schreef opgebaarde het volgende:
Sjiek dat RBR niet voor de Hamilton 2016 strategie heeft gekozen
Wat gaan we nu kijken?quote:Op zondag 7 december 2025 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was uiteindelijk de meest logische uitkomst, het is jammer maar het zij zo. Ik had liever Max gezien en nog liever Piastri, maar so be it.
Weinig vonkenquote:Op zondag 7 december 2025 15:23 schreef Rnie het volgende:
Hoe zit het met die plankjes onder die oranje wagentjes?
Alles oke?
Weinig vonken dus dat zal wel OK zijnquote:Op zondag 7 december 2025 15:23 schreef Rnie het volgende:
Hoe zit het met die plankjes onder die oranje wagentjes?
Alles oke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |