Nouja teleurgesteld mag, maar als je er verbaasd over bent dat het 'gewoon' zo loopt heb je het spelletje niet zo goed begrepen nee.quote:Op zondag 7 december 2025 15:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Als je teleurgesteld bent over deze uitslag kijk je de verkeerde sport.
Dat had hij dus wel kunnen proberen met verse bandenquote:Op zondag 7 december 2025 15:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dan ingehaald worden en op P3 einidigen achter Norris en Piastri .. beter van niet.
0.1 mm te laagquote:Op zondag 7 december 2025 15:23 schreef Rnie het volgende:
Hoe zit het met die plankjes onder die oranje wagentjes?
Alles oke?
Veel kijkers verwachten ieder jaar een herhaling van 2021.quote:Op zondag 7 december 2025 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja teleurgesteld mag, maar als je er verbaasd over bent dat het 'gewoon' zo loopt heb je het spelletje niet zo goed begrepen nee.
Ik heb hier prima vrede mee. Mclaren had een goede auto en Norris bleek toch solide genoeg.quote:Op zondag 7 december 2025 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja teleurgesteld mag, maar als je er verbaasd over bent dat het 'gewoon' zo loopt heb je het spelletje niet zo goed begrepen nee.
Jellyquote:Op zondag 7 december 2025 15:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Die vriendin van Norris heeft een zielloos gelaat
Praat voor jezelfquote:Op zondag 7 december 2025 15:25 schreef THEFXR het volgende:
We feliciteren Lando met het kampioenschap.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 7 december 2025 15:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Veel kijkers verwachten ieder jaar een herhaling van 2021.
Als je zo wil winnen...quote:Op zondag 7 december 2025 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
Pit Yuki, doe alsof er wat mis gaat en laat hem pas de baan op bij Norris
Dat vond ik ook wel een beetje een farce, het was leuk dat daardoor Hamilton van Max verloor maar het was wel erg gekunsteld. Het hele seizoen was toen trouwens een stuk leuker dan dit seizoen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Veel kijkers verwachten ieder jaar een herhaling van 2021.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |