Er zijn er hier een aantal die geen kinderen hebben dus je bent niet de enige hier in 40+quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha en sowieso 40+ gemiddeld heeft wel kinderen lijkt me.
denk dat ik meer uitzondering ben zonder?
Die van mij is al wat ouder zelfs .... bijna 36 zelfsquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:27 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Die van mij zit er net tussenin qua leeftijd.
Hij krijgt genoeg ,,, no worriesquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wacht op stap 2 en wat hij zelf op de braai heeft liggen.
owh gelukkig want die snappen dan ook mss dat ik niet aan onwijze herrie en schreeuwende kinderen gewend ben.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn er hier een aantal die geen kinderen hebben dus je bent niet de enige hier in 40+
Die van vanochtend was OKquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen, ik wil foto's zien.
Nou, ik heb al een aantal jaar dat ik ook niet echt goed meer tegen jonge kinderen kan, ik waardeer de rust enorm de laatste jaren.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
owh gelukkig want die snappen dan ook mss dat ik niet aan onwijze herrie en schreeuwende kinderen gewend ben.
Niks mis mee he, begrijp me niet verkeerd. Maar als vrijgezel woon ik in een stil huis toch wel.
En dat is ook niet altijd leuk, maar oke moet ff wennen dan elke keer weer met die kids, maarja ze zijn te grappig, zeker op deze leeftijd nu ze nog niet nadenken over wat ze eigenlijk zeggen soms
quote:
Iemand anders heeft voor mij en m'n collega gebraaid met dit als resultaatquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wacht op stap 2 en wat hij zelf op de braai heeft liggen.
zier er vrij matig uit als ik eerlijk benquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Iemand anders heeft voor mij en m'n collega gebraaid met dit als resultaat![]()
[ afbeelding ]
Ok, ziet er wel redelijk lekker uit, alleen dat linksboven niet zo.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zeker ik kan alleen maar spreken vanuit kind kant he?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:52 schreef Shii het volgende:
Als je kinderen al volwassen zijn dan ben je ook wel dankbaar dat je die kinderfeestjes niet meer hoeft te organiseren. Alhoewel ik soms nog wel kan terugverlangen naar die tijd van dat ze zo jong waren, maar het is ook wel fijn dat ze nu volwassen zijn.
Simpel. maar niet altijd alles in overdaadquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou denk niet dat ik de leeftijd van je ma heb, maar ben wel gewoon moeder van een twintiger.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
zeker ik kan alleen maar spreken vanuit kind kant he?
maar ja denk het wel en denk ook hoe mijn ma erover denkt nu.
Ik ben daar inderdaad heel dankbaar voor, ik hoef de laatste jaren bijna niets meer te regelen, zelfs kerst niet, doet mijn dochter nu al een paar jaar.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:52 schreef Shii het volgende:
Als je kinderen al volwassen zijn dan ben je ook wel dankbaar dat je die kinderfeestjes niet meer hoeft te organiseren. Alhoewel ik soms nog wel kan terugverlangen naar die tijd van dat ze zo jong waren, maar het is ook wel fijn dat ze nu volwassen zijn.
Mijn laatste kinderparty was een sleepover party met de meeste meiden van groep acht 1990/91quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:52 schreef Shii het volgende:
Eens met je, heb die ook gezien en vond hem echt minder.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, Ghostbusters op tv, leuk
tot je er achter komt dat het die vrouwenversie is![]()
Waarom is die zo zwak?
De allernieuwste is ook al matigquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eens met je, heb die ook gezien en vond hem echt minder.
Zag van de week wel de oude ghostbusters op een streamsite staan, kweet alleen niet meer welke.
modeshows lopen en zo ... dansen etx .... helaas die tijden zijn uit het verledenquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:00 schreef Shii het volgende:
Ja zo'n slaapfeestje kan ik me ook nog wel herinneren. 10 meiden op een rij en lol, wat gun ik die meiden nog steeds zo'n lol en plezier.
mooi toch choco? en trouwens ik was ook pas het huis uit met 28. met veel ruzie toen trouwens.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben daar inderdaad heel dankbaar voor, ik hoef de laatste jaren bijna niets meer te regelen, zelfs kerst niet, doet mijn dochter nu al een paar jaar.
Ik mis absoluut dingen van toen ze klein waren. Maar nogmaals, iedere leeftijd heeft zijn leuke en niet leuke kanten.
Dat mijn zoon nog thuis zou wonen op zijn 30e had ik ook nooit gedacht maar inmiddels hebben we het beide geaccepteerd en hij werkt heel veel en is weinig thuis.
ja echt krijg er haast American pie gedachten bij, maargoed die waren dan iets ouder denkquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:00 schreef Shii het volgende:
Ja zo'n slaapfeestje kan ik me ook nog wel herinneren. 10 meiden op een rij en lol, wat gun ik die meiden nog steeds zo'n lol en plezier.
Die durf ik niet te kijken na die ene met die vrouwen. En best geinig actrices erin alleen een slechte film.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De allernieuwste is ook al matig
Gelukkig maar dat je het heb bijgelegd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
mooi toch choco? en trouwens ik was ook pas het huis uit met 28. met veel ruzie toen trouwens.
maar we hebben het allemaal weer bijgelegd later. Dus ook niet een onwijs probleem
sowieso als kinderen nu en uit huis gaan? het is wel aardig lastig? zeg altijd maar gelijk inschrijven bij woningbouw zodra kan, had ik eerder moeten doen, naja het is wat het is
ja snap ik. ja woningen zijn best lastig te vinden, hoor ik ook van jongere collega dus die nog niet huis uit isquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je het heb bijgelegd.
En het is ronduit klote op de woningmarkt. Ik ben niet de enige met een zeer volwassen kind thuis. Daarom blij dat hij ook vaak weg is voor zijn werk, hij trouwens ook.
Ik heb het over tieners dus houd je gedachten maar voor je.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja echt krijg er haast American pie gedachten bij, maargoed die waren dan iets ouder denk
dat iddquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb het over tieners dus houd je gedachten maar voor je.
gehehe. ojee als je eens wist wat je kinderen nou doen he?quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb het over tieners dus houd je gedachten maar voor je.
Denk gewoon ff na kree. Ik heb het over slaapfeestje van meisjes van 10. Niet over wat ze nu doen. Doe ff normaal.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe. ojee als je eens wist wat je kinderen nou doen he?
oke sorry ik had de leeftijd niet helemaal. maakt niet uit.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Denk gewoon ff na kree. Ik heb het over slaapfeestje van meisjes van 10. Niet over wat ze nu doen. Doe ff normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja toch? ken jullie en kinderen natuurlijk ook niet precies, dus doe aanname, wat wel beetje valkuil is van mij trouwens om te snel wat te zeggen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
En zoals Chufi zou zeggen.... en door....
Het ging even om de leeftijd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch? ken jullie en kinderen natuurlijk ook niet precies, dus doe aanname, wat wel beetje valkuil is van mij trouwens om te snel wat te zeggen.
Sorry daarvoor. en idd.
en door
Geen probleem. Maar aan mijn dochter en vriendinnen kom je niet.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch? ken jullie en kinderen natuurlijk ook niet precies, dus doe aanname, wat wel beetje valkuil is van mij trouwens om te snel wat te zeggen.
Sorry daarvoor. en idd.
en door
daarom en snap ik ook, ik heb het onhandig gezegd denk. want wilde eigenlijk geen punt of drama van maken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het ging even om de leeftijd.
Wat die van mij allemaal uitvreten nu kan ik mij prima voorstellingen bij maken maar hoef ik niet te weten.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen probleem. Maar aan mijn dochter en vriendinnen kom je niet.
nouja omdat je ook het perfecte plaatje het liefst wil? wat begrijpelijk is. Of dat altijd zo gaat, nah denk niet altijd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:28 schreef Shii het volgende:
Ik heb er ook niets over te zeggen, maar ik zou niet helemaal blij zijn als ze met een oudere vent zou aankomen.
Ik ook niet, mijn dochter is nu al 14 jaar samen met haar inmiddels man. De helft van haar leven al, dat wilde ik eigenlijk ook niet voor haar maar die doet wat ze wil en ze is gelukkig zegt ze.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:28 schreef Shii het volgende:
Ik heb er ook niets over te zeggen, maar ik zou niet helemaal blij zijn als ze met een oudere vent zou aankomen.
Als het oké is heb ik er vrede mee. Een lieve man. En dan maakt leeftijd niet uit, maar moet niet zo zijn dat het iemand is die op jacht is naar een jong ding.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
nouja omdat je ook het perfecte plaatje het liefst wil? wat begrijpelijk is. Of dat altijd zo gaat, nah denk niet altijd.
Maar oke denk als je er als ouder ook wel; vrede mee kunt hebben als het allemaal oke is ofzo?
dat ben ik helemaal met je eens iddquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Als het oké is heb ik er vrede mee. Een lieve man. En dan maakt leeftijd niet uit, maar moet niet zo zijn dat het iemand is die op jacht is naar een jong ding.
weet toch. alleen nog niet gevonden...quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik gun jou ook wel een lieve vriendin kree.
when you least expect it. Dus komt vast goed.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
weet toch. alleen nog niet gevonden...
maarja komt door situatie en allerlei shit ook wel hoor. Heb er eigenlijk nu nog geen tijd voor, of niet zo mee bezig dus,
Naja ik zal iemand worden als het al lukt op oude leeftijd relatie. dat denk ik echt.
wie weetquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:40 schreef Shii het volgende:
[..]
when you least expect it. Dus komt vast goed.
Dat is voor jou niet anders dan voor iedereen. Je moet zelf de slingers ophangen, niemand anders doet het voor je.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:41 schreef kree het volgende:
zal eens eerlijk zijn.
Weet je soms denk ik wel eens, leven is best wel saai of zinloos ofzo.
Dan zijn er altijd natuurlijk de leuke momenten die het de moeite waard houden?
Maar serieus ik verdien best wel goed met werk enzo, dus financieel is het geen probleem. En denk ik waarvoor doe ik het eigenlijk allemaal?
Dat hele reden waarom ik mijn contract ga veranderen naar 36 uur. en liever wil ik nog minder. want meer tijd voor hobby en muziek enzo.
ja is ook zo, dat snap ik, maar vertel ff stukje situatie van mijquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is voor jou niet anders dan voor iedereen. Je moet zelf de slingers ophangen, niemand anders doet het voor je.
Iedereen heeft een stukje situatie, zoals jij het zegt, maar je moet door en niet blijven hangen in dat stukje situatie. Gewoon lekker doorgaan. Muziek maken, nieuwe mensen leren kennen enz.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja is ook zo, dat snap ik, maar vertel ff stukje situatie van mij
eens... plan voor volgend jaar wel ditquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Iedereen heeft een stukje situatie, zoals jij het zegt, maar je moet door en niet blijven hangen in dat stukje situatie. Gewoon lekker doorgaan. Muziek maken, nieuwe mensen leren kennen enz.
Goed plan kree. En het is niet altijd makkelijk, zal ik ook niet beweren, maar de weg er naartoe is al de moeite waard. Dus go for it.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
eens... plan voor volgend jaar wel dit
Vroeger toen ik klein was deden mijn ouders het.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is voor jou niet anders dan voor iedereen. Je moet zelf de slingers ophangen, niemand anders doet het voor je.
ik heb hier onwijs liedje over. maar is christelijk denk teveel om te delen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Goed plan kree. En het is niet altijd makkelijk, zal ik ook niet beweren, maar de weg er naartoe is al de moeite waard. Dus go for it.
slaap lekker choco en thanks voor het kletsenquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Nu wel bijna bedtijd voor mij.
Slaap lekker alvast lieve mensjes.
Slaap lekker Choco.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Een wattes?quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:00 schreef kree het volgende:
heel wat anders trouwens het is hier een soort van war-fiel in de straat.
Ik heb nog een lading vlees gekregenquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Zo, ziet er goed uitquote:
met lekker koude biertjes erbij !!! Enjoyquote:Op zondag 7 december 2025 00:08 schreef engine het volgende:
Morgen weer een dagje vrijecht zin in. En formule 1 kijken middags natuurlijk.
Ben je voor kerst thuis?quote:Op zondag 7 december 2025 00:08 schreef engine het volgende:
Morgen weer een dagje vrijecht zin in. En formule 1 kijken middags natuurlijk.
Ja we liggen voor op schema. Ik denk na volgend weekend naar huisquote:
Zou mooi zijn.. Is het een beetje uit te houden ?quote:Op zondag 7 december 2025 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja we liggen voor op schema. Ik denk na volgend weekend naar huis![]()
En dan 10 januari weer terug.
Ah, dan heb je echt even tijd hier.quote:Op zondag 7 december 2025 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja we liggen voor op schema. Ik denk na volgend weekend naar huis![]()
En dan 10 januari weer terug.
Ja zeker. Het is nu lekker weer overdag en nachts ook nog aangenaam om te werken. Maakt het ook een stukje leuker.quote:Op zondag 7 december 2025 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.. Is het een beetje uit te houden ?
Dan ben ik wel vrij buiten wat kleine dingen. Nieuw visum regelen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 december 2025 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan heb je echt even tijd hier.
Is het dan vakantie of wel hier in NL nog werken in de tussentijd?
Hoe werkt dat in het algemeen bij jullie. Als je zo lang weg bent krijg je dan extra vrij?
Ja oke, visum regelen is wel handigquote:Op zondag 7 december 2025 00:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dan ben ik wel vrij buiten wat kleine dingen. Nieuw visum regelen bijvoorbeeld.
Dat bouw ik op. Voor elke week weg krijg ik een dag vrij tot een maximum van 5.
Waar ben je nu dan?quote:Op zondag 7 december 2025 00:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker. Het is nu lekker weer overdag en nachts ook nog aangenaam om te werken. Maakt het ook een stukje leuker.
Je zoekt het maar uitquote:
Yesquote:
3 weken terug had ik daar live streams van oa een jachtluipaard die daar een antilope op zat te smikkelen... wel apart om dat zo close en live te zien ....quote:
Gaaf!quote:Op zondag 7 december 2025 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
3 weken terug had ik daar live streams van oa een jachtluipaard die daar een antilope op zat te smikkelen... wel apart om dat zo close en live te zien ....
Als je de juiste spots weet...quote:Op zondag 7 december 2025 01:15 schreef engine het volgende:
[..]
Gaaf!
Collega's waren met een helikoptervlucht geweest en hadden ook allerlei wilde beesten gezien. Leeuwen onder andere geloof ik. Ik was wel beetje verbaasd want het vluchtje duurde maar 20 minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.twitch.tv/alveussanctuary
Welnee joh. We nemen er nog eenquote:
De laatste danquote:
Nog eentje danquote:
Maar mooi dat hij een peace price heeft 'gekregen'quote:Op zondag 7 december 2025 05:34 schreef Domnivoor het volgende:
Luister naar de wijze woorden van Trump:
When they fire up their plants and all of that pollution comes over the seas and it comes right over our land. And then they want us to have clean. I said wait, 'We're gonna be clean but it's all flying.' Just remember that. Does that make sense? In other words, it's all coming through the currents, through the air, it all comes. You can, they can name it, they can say exactly where it's going to be and when.
[ afbeelding ]
Morguh Pullup.quote:
quote:Op zondag 7 december 2025 06:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar mooi dat hij een peace price heeft 'gekregen'
[ afbeelding ]
ik was vanochtend al even buiten en het voelde subtropisch aan, over tien jaar zijn er waarschijnlijk kinderen in Nederland die nog nooit sneeuw hebben gezien in het echtquote:
Dat past idd meer bij covid...quote:Op zondag 7 december 2025 09:36 schreef Karzai het volgende:
Zo ik heb heerlijk geslapen, de griep is ook overwonnen, denk dat het een vorm van covid was want ik ruik en proef bijna niets meer.
Goed onbijtje gehad straks even de benen strekken en een rondje vondelpark lopen, ik ben de afgelopen week amper buiten geweest
Het is weer zondagquote:
Kijk eens hoe graat ik al ben.quote:
Heel graat ja.quote:Op zondag 7 december 2025 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kijk eens hoe graat ik al ben.
Bij krugerpark?quote:Op zondag 7 december 2025 01:15 schreef engine het volgende:
[..]
Gaaf!
Collega's waren met een helikoptervlucht geweest en hadden ook allerlei wilde beesten gezien. Leeuwen onder andere geloof ik. Ik was wel beetje verbaasd want het vluchtje duurde maar 20 minuten.
Groot bedoelde ik.quote:
Fijn dat je hem niet tagt.quote:Op zondag 7 december 2025 11:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Wie wil er een Kree in de kerstboom.![]()
[ afbeelding ]
Schaamteloos verdienmodel ...quote:Op zondag 7 december 2025 11:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Wie wil er een Kree in de kerstboom.![]()
[ afbeelding ]
Doe ik tenminste nog iets goed vandaag.quote:
De rest gaat fout?quote:Op zondag 7 december 2025 11:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe ik tenminste nog iets goed vandaag.
quote:Op zondag 7 december 2025 11:17 schreef maily het volgende:
[..]
Schaamteloos verdienmodel ...
Wat kost zo'n kree?
Story of his life.quote:
Ga zo door en je gaat kerst niet halen.quote:
Waarom doen zoveel mensen vervelend tegen jouquote:Op zondag 7 december 2025 11:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga zo door en je gaat kerst niet halen.
Heer marc.quote:
Ja. Maar belachelijk duur.quote:Op zondag 7 december 2025 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
De Disney kransjes zijn wel grappig.
Van mij weet hij wie het post.quote:Op zondag 7 december 2025 11:46 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom doen zoveel mensen vervelend tegen jou![]()
1,49, Valt toch best mee ?quote:Op zondag 7 december 2025 11:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. Maar belachelijk duur.
Albert Heijn wil zich echt overal laten zien. Die hamsterzooi ook.
En SBE kan dat wel hebben.quote:
Staat in mijn lijstquote:
Ik weet wie het zegt.quote:
Pro tip, geen aanbiedingen kopen, dan gaat sparen een stuk sneller.quote:Op zondag 7 december 2025 11:52 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt ze niet zomaar kopen he. Je moet daar ook nog voor sparen.
Jawel hoor, je kan ze gewoon kopen voor zover ik dat zie.quote:Op zondag 7 december 2025 11:52 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt ze niet zomaar kopen he. Je moet daar ook nog voor sparen.
Kan jij ook niks aan doen.quote:Op zondag 7 december 2025 11:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kan ze gewoon kopen voor zover ik dat zie.
quote:Op zondag 7 december 2025 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pro tip, geen aanbiedingen kopen, dan gaat sparen een stuk sneller.
Dat geld niet voor de kerstdingen. Hier, dit is wel wat voor jou.quote:Op zondag 7 december 2025 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan jij ook niks aan doen.
[ afbeelding ]
En dan deze voor jou.quote:Op zondag 7 december 2025 12:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat geld niet voor de kerstdingen. Hier, dit is wel wat voor jou.
[ afbeelding ]
Dat is veel vaker, niet heel spannend?quote:Op zondag 7 december 2025 12:06 schreef maily het volgende:
Twee gevechtsvliegtuigen opgestegen vanaf vliegveld Volkel
https://www.omroepbrabant(...)egen-na-alarmmelding
Alarmmelding?quote:Op zondag 7 december 2025 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is veel vaker, niet heel spannend?
Jij maakt wel de lieve versiequote:Op zondag 7 december 2025 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan deze voor jou.![]()
[ afbeelding ]
Ja. Zal niet zeggen dat het wekelijks is, maar echt wel regelmatig.quote:
Ik ben altijd liev.quote:
Wedden dat de meningen daarover verdeeld zijnquote:
Het rare is wel dat er nog geen enkele drone naar beneden is gehaald. Daar zou toch wel iets van info uit te halen zijn lijk me.quote:Op zondag 7 december 2025 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja. Zal niet zeggen dat het wekelijks is, maar echt wel regelmatig.
Nee, dat verlies ik toch.quote:Op zondag 7 december 2025 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wedden dat de meningen daarover verdeeld zijn
Gaat niet alleen om drones maar ook om Russen die langs de grenzen vliegen over de Noordzee en dan 'vervelend' doen. Lijkt er steeds meer op dat ze testen hoe snel de reactiesnelheden zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het rare is wel dat er nog geen enkele drone naar beneden is gehaald. Daar zou toch wel iets van info uit te halen zijn lijk me.
Dat bij de Noordzee weet ik en dan ze er vrij snel bij. Maar die komen niet vanaf Volkel.quote:Op zondag 7 december 2025 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om drones maar ook om Russen die langs de grenzen vliegen over de Noordzee en dan 'vervelend' doen. Lijkt er steeds meer op dat ze testen hoe snel de reactiesnelheden zijn.
Zo'n drone naar beneden halen heeft ook nadelen, zeker als ie wat groter is. Kan best schade geven op de plek waar die neerkomt.
Ligt er maar aan waar ze vliegen. Volkel kan ook, zelfs Belgie is een optie. Daarmee werken 'we' samen.quote:Op zondag 7 december 2025 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bij de Noordzee weet ik en dan ze er vrij snel bij. Maar die komen niet vanaf Volkel.
Die komen zeker van Soesterberg.quote:Op zondag 7 december 2025 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bij de Noordzee weet ik en dan ze er vrij snel bij. Maar die komen niet vanaf Volkel.
Zucht. Leeuwarden natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2025 12:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die komen zeker van Soesterberg.
Hier, wat defensie er over zegt. Met een infographic.quote:
Thanks, dit is best wel interessant.quote:Op zondag 7 december 2025 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, wat defensie er over zegt. Met een infographic.
https://www.defensie.nl/d(...)2/06/infographic-qra
Alweerquote:Op zondag 7 december 2025 16:30 schreef Domnivoor het volgende:
De tüterende auto’s met Syrische vlaggen rijden weer door de binnenstad.
@:gast_op_afstand_GOA
Oh joh dat kan best slechterquote:Op zondag 7 december 2025 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
Wow wat slecht![]()
![]()
![]()
#WhenTaken Movies 🎬 #329 (07.12.2025)
I scored 605/1000🎟️🍿
1️⃣📍5.9K km - 🗓️17 yrs - 🥉80/200
2️⃣📍1.9K km - 🗓️3 yrs - 🥈148/200
3️⃣📍3.9K km - 🗓️10 yrs - 🥉116/200
4️⃣📍18.7 km - 🗓️19 yrs - 🥈157/200
5️⃣📍8.0K km - 🗓️4 yrs - 🥉104/200
https://movies.whentaken.com
quote:Op zondag 7 december 2025 16:30 schreef Domnivoor het volgende:
De tüterende auto’s met Syrische vlaggen rijden weer door de binnenstad.
@:gast_op_afstand_GOA
Ik heb de gordijnen ook al dichtquote:Op zondag 7 december 2025 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is pas 5 uur 's middags maar het lijkt wel 10 uur 's avonds.
Ik had die ene niet verwacht....quote:Op zondag 7 december 2025 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh joh dat kan best slechter
I scored 572/1000🎟️🍿
1️⃣📍610 km - 🗓️12 yrs - 🥈161/200
2️⃣📍12.7K km - 🗓️3 yrs - 🥉97/200
3️⃣📍2.7K km - 🗓️1 yrs - 🥈142/200
4️⃣📍1.2K km - 🗓️37 yrs - 🙈65/200
5️⃣📍7.6K km - 🗓️2 yrs - 🥉107/200
Yupquote:Op zondag 7 december 2025 17:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is nog te fixen! Heb de mijne al gedaan!
En hoe heb je die prei klaargemaakt? Neem aan dat die niet rauw is.quote:Op zondag 7 december 2025 18:09 schreef pullup het volgende:
Kip met een peterselie/pepersausje, gebakken aardappeltjes en prei
Ben ik aan het kokenquote:Op zondag 7 december 2025 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe heb je die prei klaargemaakt? Neem aan dat die niet rauw is.
Klinkt ook goed. Ik maak nu grote brokken van een vrij dikke prei en heb die in 4 stukken gesneden.quote:Op zondag 7 december 2025 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van die diepvries blokjes gehad, prei in saus. dat was wel lekker.
Als het goede saus is is bijna alles lekker. Eet smakelijk alvast.quote:Op zondag 7 december 2025 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt ook goed. Ik maak nu grote brokken van een vrij dikke prei en heb die in 4 stukken gesneden.
Wel erg simpel maar vast ook goed met het sausje voor over de kip
Overal ketchup over toch?quote:Op zondag 7 december 2025 18:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het goede saus is is bijna alles lekker. Eet smakelijk alvast.
Goede saus zegt ze tochquote:
Jij weet nietzquote:
Zo hebben ze je het niet geleerd daar in Maastricht mag ik hopenquote:
Zag vandaag nog hoe je van een hoop groente goede ketchup kan makenquote:Op zondag 7 december 2025 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo hebben ze je het niet geleerd daar in Maastricht mag ik hopen
Grappig, dat heet hier groentesausquote:Op zondag 7 december 2025 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag vandaag nog hoe je van een hoop groente goede ketchup kan maken
Hier ook al.quote:
thames zekerquote:Op zondag 7 december 2025 18:21 schreef Soury het volgende:
I scored 583/1000🎟️🍿
1️⃣📍5.9K km - 🗓️5 yrs - 🥉111/200
2️⃣📍2.1K km - 🗓️10 yrs - 🥈134/200
3️⃣📍88.4 km - 🗓️22 yrs - 🥈143/200
4️⃣📍1.4K km - 🗓️25 yrs - 🥉97/200
5️⃣📍6.8K km - 🗓️10 yrs - 🥉98/200
Lastig zonder omgeving (roeiboten)
Ook lekkerquote:Op zondag 7 december 2025 18:54 schreef chufi het volgende:
Prei gaat bij mij alleen nog maar in de soep ...
Klinkt goed en wat is een Athene schotel?quote:Op zondag 7 december 2025 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
Tzatziki met warme pita en een Athene schotel.
1 souvlaki, 2 suzuki, gyros, tzatziki, koolsalade en fritesquote:Op zondag 7 december 2025 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt goed en wat is een Athene schotel?
quote:Op zondag 7 december 2025 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 souvlaki, 2 suzuki, gyros, tzatziki, koolsalade en frites
Ik ging zelfs voorquote:
Ik denk dan aanquote:Op zondag 7 december 2025 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt goed en wat is een Athene schotel?
Dat zit er niet bijquote:
Maar uh,quote:
Ik loop achter. Story of my lifequote:Op zondag 7 december 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh,
je loopt achter in de filmdinginvulgokspelding
Fix itquote:
Alleen Redshoe nog als ie nog opduikt. De rest doet amper mee.quote:Op zondag 7 december 2025 19:30 schreef chufi het volgende:
Ga je alle andere achterblijvers ook slaan?
Apart topic een optie .. of beter houden we zo dit topic alivequote:Op zondag 7 december 2025 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen Redshoe nog als ie nog opduikt. De rest doet amper mee.
En ik sloeg nog niet he
Dat is deze![]()
Verwacht niet dat een apart topic ervoor zorgt dat meer mensen het onthouden. Denk zelfs dat het makkelijker is als het gewoon hier is, dan ziet men het wel voorbij komen.quote:Op zondag 7 december 2025 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Apart topic een optie .. of beter houden we zo dit topic alive
Dat vindt mijn parkiet nou ook.quote:
Ik heb er geen last van hoor.quote:Op zondag 7 december 2025 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Apart topic een optie .. of beter houden we zo dit topic alive
Die zijn ook niet te vreten dus neequote:Op zondag 7 december 2025 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
Willen jullie ook een getrainde eekhoorn?
Wat kan die allemaal?quote:Op zondag 7 december 2025 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
Wel eens geproefd?quote:
Lijkt me ook leuker om het hier te houden.quote:Op zondag 7 december 2025 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verwacht niet dat een apart topic ervoor zorgt dat meer mensen het onthouden. Denk zelfs dat het makkelijker is als het gewoon hier is, dan ziet men het wel voorbij komen.
Nope, maar ik redeneerde nu als volgt: als ze wel te vreten waren dan hadden ze wel ergens op een menu kaart gestaanquote:
Deze werkte in een fabriekquote:
Daar zit wel wat in.quote:Op zondag 7 december 2025 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope, maar ik redeneerde nu als volgt: als ze wel te vreten waren dan hadden ze wel ergens op een menu kaart gestaan
Natuurlijk staan die wel ergens op een menukaart.quote:Op zondag 7 december 2025 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope, maar ik redeneerde nu als volgt: als ze wel te vreten waren dan hadden ze wel ergens op een menu kaart gestaan
Getsiequote:
Pciesquote:Op zondag 7 december 2025 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
Daar ga je al
Al moet je je afvragen of dat 4de wereldland nog meetelt.
Niet dat ik gezien heb. Zou hier ook zomaar niet toegestaan kunnen zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 22:27 schreef pullup het volgende:
Hebben ze in Limburg het ook ergens op de kaart ja marc?
Nou ja, dat dusquote:
Die zat te werken in de fabriek van Willy Wonkaquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 december 2025 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zat te werken in de fabriek van Willy Wonka
Ja, dat zag ik dus eerderquote:
Valt wel mee toch? Gewoon in de natuur dan.quote:
Ja in die scene bedoel ikquote:Op zondag 7 december 2025 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Gewoon in de natuur dan.
oh, daar vond ik ze juist uitermate nuttig in om dat zeikkind weg te krijgenquote:
Vind het meevallen, ze houden zich netjes bij noten etcquote:Op zondag 7 december 2025 22:44 schreef pullup het volgende:
Verder zijn het gewoon boom klimmende ratten
Dat zijn nou vliegende rattenquote:Op zondag 7 december 2025 22:45 schreef pullup het volgende:
En wat vind je van duiven?
In ieder geval staan die nog wel eens op het menu
Ik las een tijdje terug over eekhoorns die zijn overgeschakeld op woelmuizen. Een bijzondere ontdekking.quote:Op zondag 7 december 2025 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind het meevallen, ze houden zich netjes bij noten etc
https://allardvangent.com(...)n-patat-van-de-febo/quote:Op zondag 7 december 2025 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn nou vliegende ratten
Zeker die stadsbeesten.
De houtduif bv is al een stuk beter
Jaja boom klimmende rattenquote:Op zondag 7 december 2025 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, de eekhoorn vreet meer dan ik dacht
Natuurlijke Bronnen
– Noten (eikels, hazelnoten, walnoten)
– Zaden
– Vruchten
– Paddenstoelen
– Knoppen
– Groene groenten
Omnivore Dieet
– Eieren
– Insecten (bijv. rupsen)
– Jonge vogels
– Kleine knaagdieren (bijv. muizen)
– Amfibieën
Eekhoorns Bijvoeren
– Brood
– Pindakaas
– Appels
– Kastanjes
– Andere menselijke voedingsmiddelen
Aanbevolen Voeding
– Granen
– Groenten (wortels, bollen)
– Schors
– Nootjes
Oke, dan mag jij boomklimmende rat etenquote:
Margot?quote:
Nee, War of the Worlds.quote:
Goed boek, bagger film?quote:
Ik vind de film (die van 2005) primaquote:
Toch nog iemandquote:Op zondag 7 december 2025 23:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind de film (die van 2005) prima
Ik had de lp met de filmmuziek, toevallig laatst op cd aangeschaft.quote:
Die heb ik ook.quote:Op zondag 7 december 2025 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had de lp met de filmmuziek, toevallig laatst op cd aangeschaft.
Welk jaar speelt het ?!?!quote:Op zondag 7 december 2025 23:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind de film (die van 2005) prima
En op welke wereld?quote:
Prik dan maar eens goedquote:
Ze zeggen dat mensen zelfs zelfmoord hebben gepleegd omdat ze het niet wilde afwachten.quote:Op zondag 7 december 2025 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
Zoals het echt was, en ja, met grote (echte) paniek bij mensen.
Bekijk deze YouTube-video
is er een andere dan?quote:Op zondag 7 december 2025 23:16 schreef Soury het volgende:
Ik heb het trouwens over de Jeff Wayne versie (dat was een musical blijkbaar)
[ link | afbeelding ]
Daar waren wat hitjes van.
Zoek een uurtje tijd en luister die YT die ik net postquote:
Nou ja ik heb die fims nooit gezien. Die zijn van 2005 en één recent.quote:
Daar is alles op gebaseerd.quote:Op zondag 7 december 2025 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoek een uurtje tijd en luister die YT die ik net post
Ik heb al een getrainde parkiet, vind ik wel genoeg.quote:Op zondag 7 december 2025 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
Die zal ook wel niet te vreten zijnquote:Op zondag 7 december 2025 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb al een getrainde parkiet, vind ik wel genoeg.
Maar zal je weer wel mogen vretenquote:
Dat weet jij niet maar dat zal ook wel van niet. Tenminste wil ik niet proeven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |