Daar zit wel wat in.quote:Op zondag 7 december 2025 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope, maar ik redeneerde nu als volgt: als ze wel te vreten waren dan hadden ze wel ergens op een menu kaart gestaan
Natuurlijk staan die wel ergens op een menukaart.quote:Op zondag 7 december 2025 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope, maar ik redeneerde nu als volgt: als ze wel te vreten waren dan hadden ze wel ergens op een menu kaart gestaan
Getsiequote:
Pciesquote:Op zondag 7 december 2025 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
Daar ga je al
Al moet je je afvragen of dat 4de wereldland nog meetelt.
Niet dat ik gezien heb. Zou hier ook zomaar niet toegestaan kunnen zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 22:27 schreef pullup het volgende:
Hebben ze in Limburg het ook ergens op de kaart ja marc?
Nou ja, dat dusquote:
Die zat te werken in de fabriek van Willy Wonkaquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 december 2025 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zat te werken in de fabriek van Willy Wonka
Ja, dat zag ik dus eerderquote:
Valt wel mee toch? Gewoon in de natuur dan.quote:
Ja in die scene bedoel ikquote:Op zondag 7 december 2025 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Gewoon in de natuur dan.
oh, daar vond ik ze juist uitermate nuttig in om dat zeikkind weg te krijgenquote:
Vind het meevallen, ze houden zich netjes bij noten etcquote:Op zondag 7 december 2025 22:44 schreef pullup het volgende:
Verder zijn het gewoon boom klimmende ratten
Dat zijn nou vliegende rattenquote:Op zondag 7 december 2025 22:45 schreef pullup het volgende:
En wat vind je van duiven?
In ieder geval staan die nog wel eens op het menu
Ik las een tijdje terug over eekhoorns die zijn overgeschakeld op woelmuizen. Een bijzondere ontdekking.quote:Op zondag 7 december 2025 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind het meevallen, ze houden zich netjes bij noten etc
https://allardvangent.com(...)n-patat-van-de-febo/quote:Op zondag 7 december 2025 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn nou vliegende ratten
Zeker die stadsbeesten.
De houtduif bv is al een stuk beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |