1 souvlaki, 2 suzuki, gyros, tzatziki, koolsalade en fritesquote:Op zondag 7 december 2025 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt goed en wat is een Athene schotel?
quote:Op zondag 7 december 2025 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 souvlaki, 2 suzuki, gyros, tzatziki, koolsalade en frites
Ik ging zelfs voorquote:
Ik denk dan aanquote:Op zondag 7 december 2025 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt goed en wat is een Athene schotel?
Dat zit er niet bijquote:
Maar uh,quote:
Ik loop achter. Story of my lifequote:Op zondag 7 december 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh,
je loopt achter in de filmdinginvulgokspelding
Fix itquote:
Alleen Redshoe nog als ie nog opduikt. De rest doet amper mee.quote:Op zondag 7 december 2025 19:30 schreef chufi het volgende:
Ga je alle andere achterblijvers ook slaan?
Apart topic een optie .. of beter houden we zo dit topic alivequote:Op zondag 7 december 2025 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen Redshoe nog als ie nog opduikt. De rest doet amper mee.
En ik sloeg nog niet he
Dat is deze![]()
Verwacht niet dat een apart topic ervoor zorgt dat meer mensen het onthouden. Denk zelfs dat het makkelijker is als het gewoon hier is, dan ziet men het wel voorbij komen.quote:Op zondag 7 december 2025 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Apart topic een optie .. of beter houden we zo dit topic alive
Dat vindt mijn parkiet nou ook.quote:
Ik heb er geen last van hoor.quote:Op zondag 7 december 2025 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Apart topic een optie .. of beter houden we zo dit topic alive
Die zijn ook niet te vreten dus neequote:Op zondag 7 december 2025 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
Willen jullie ook een getrainde eekhoorn?
Wat kan die allemaal?quote:Op zondag 7 december 2025 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
Willen jullie ook een getrainde eekhoorn?
Wel eens geproefd?quote:
Lijkt me ook leuker om het hier te houden.quote:Op zondag 7 december 2025 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verwacht niet dat een apart topic ervoor zorgt dat meer mensen het onthouden. Denk zelfs dat het makkelijker is als het gewoon hier is, dan ziet men het wel voorbij komen.
Nope, maar ik redeneerde nu als volgt: als ze wel te vreten waren dan hadden ze wel ergens op een menu kaart gestaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |