Er zijn er hier een aantal die geen kinderen hebben dus je bent niet de enige hier in 40+quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha en sowieso 40+ gemiddeld heeft wel kinderen lijkt me.
denk dat ik meer uitzondering ben zonder?
Die van mij is al wat ouder zelfs .... bijna 36 zelfsquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:27 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Die van mij zit er net tussenin qua leeftijd.
Hij krijgt genoeg ,,, no worriesquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wacht op stap 2 en wat hij zelf op de braai heeft liggen.
owh gelukkig want die snappen dan ook mss dat ik niet aan onwijze herrie en schreeuwende kinderen gewend ben.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn er hier een aantal die geen kinderen hebben dus je bent niet de enige hier in 40+
Die van vanochtend was OKquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen, ik wil foto's zien.
Nou, ik heb al een aantal jaar dat ik ook niet echt goed meer tegen jonge kinderen kan, ik waardeer de rust enorm de laatste jaren.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
owh gelukkig want die snappen dan ook mss dat ik niet aan onwijze herrie en schreeuwende kinderen gewend ben.
Niks mis mee he, begrijp me niet verkeerd. Maar als vrijgezel woon ik in een stil huis toch wel.
En dat is ook niet altijd leuk, maar oke moet ff wennen dan elke keer weer met die kids, maarja ze zijn te grappig, zeker op deze leeftijd nu ze nog niet nadenken over wat ze eigenlijk zeggen soms
quote:
Iemand anders heeft voor mij en m'n collega gebraaid met dit als resultaatquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wacht op stap 2 en wat hij zelf op de braai heeft liggen.
zier er vrij matig uit als ik eerlijk benquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Iemand anders heeft voor mij en m'n collega gebraaid met dit als resultaat![]()
[ afbeelding ]
Ok, ziet er wel redelijk lekker uit, alleen dat linksboven niet zo.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zeker ik kan alleen maar spreken vanuit kind kant he?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:52 schreef Shii het volgende:
Als je kinderen al volwassen zijn dan ben je ook wel dankbaar dat je die kinderfeestjes niet meer hoeft te organiseren. Alhoewel ik soms nog wel kan terugverlangen naar die tijd van dat ze zo jong waren, maar het is ook wel fijn dat ze nu volwassen zijn.
Simpel. maar niet altijd alles in overdaadquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou denk niet dat ik de leeftijd van je ma heb, maar ben wel gewoon moeder van een twintiger.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
zeker ik kan alleen maar spreken vanuit kind kant he?
maar ja denk het wel en denk ook hoe mijn ma erover denkt nu.
Ik ben daar inderdaad heel dankbaar voor, ik hoef de laatste jaren bijna niets meer te regelen, zelfs kerst niet, doet mijn dochter nu al een paar jaar.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:52 schreef Shii het volgende:
Als je kinderen al volwassen zijn dan ben je ook wel dankbaar dat je die kinderfeestjes niet meer hoeft te organiseren. Alhoewel ik soms nog wel kan terugverlangen naar die tijd van dat ze zo jong waren, maar het is ook wel fijn dat ze nu volwassen zijn.
Mijn laatste kinderparty was een sleepover party met de meeste meiden van groep acht 1990/91quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:52 schreef Shii het volgende:
Eens met je, heb die ook gezien en vond hem echt minder.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, Ghostbusters op tv, leuk
tot je er achter komt dat het die vrouwenversie is![]()
Waarom is die zo zwak?
De allernieuwste is ook al matigquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eens met je, heb die ook gezien en vond hem echt minder.
Zag van de week wel de oude ghostbusters op een streamsite staan, kweet alleen niet meer welke.
modeshows lopen en zo ... dansen etx .... helaas die tijden zijn uit het verledenquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:00 schreef Shii het volgende:
Ja zo'n slaapfeestje kan ik me ook nog wel herinneren. 10 meiden op een rij en lol, wat gun ik die meiden nog steeds zo'n lol en plezier.
mooi toch choco? en trouwens ik was ook pas het huis uit met 28. met veel ruzie toen trouwens.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben daar inderdaad heel dankbaar voor, ik hoef de laatste jaren bijna niets meer te regelen, zelfs kerst niet, doet mijn dochter nu al een paar jaar.
Ik mis absoluut dingen van toen ze klein waren. Maar nogmaals, iedere leeftijd heeft zijn leuke en niet leuke kanten.
Dat mijn zoon nog thuis zou wonen op zijn 30e had ik ook nooit gedacht maar inmiddels hebben we het beide geaccepteerd en hij werkt heel veel en is weinig thuis.
ja echt krijg er haast American pie gedachten bij, maargoed die waren dan iets ouder denkquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:00 schreef Shii het volgende:
Ja zo'n slaapfeestje kan ik me ook nog wel herinneren. 10 meiden op een rij en lol, wat gun ik die meiden nog steeds zo'n lol en plezier.
Die durf ik niet te kijken na die ene met die vrouwen. En best geinig actrices erin alleen een slechte film.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De allernieuwste is ook al matig
Gelukkig maar dat je het heb bijgelegd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
mooi toch choco? en trouwens ik was ook pas het huis uit met 28. met veel ruzie toen trouwens.
maar we hebben het allemaal weer bijgelegd later. Dus ook niet een onwijs probleem
sowieso als kinderen nu en uit huis gaan? het is wel aardig lastig? zeg altijd maar gelijk inschrijven bij woningbouw zodra kan, had ik eerder moeten doen, naja het is wat het is
ja snap ik. ja woningen zijn best lastig te vinden, hoor ik ook van jongere collega dus die nog niet huis uit isquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je het heb bijgelegd.
En het is ronduit klote op de woningmarkt. Ik ben niet de enige met een zeer volwassen kind thuis. Daarom blij dat hij ook vaak weg is voor zijn werk, hij trouwens ook.
Ik heb het over tieners dus houd je gedachten maar voor je.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja echt krijg er haast American pie gedachten bij, maargoed die waren dan iets ouder denk
dat iddquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb het over tieners dus houd je gedachten maar voor je.
gehehe. ojee als je eens wist wat je kinderen nou doen he?quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb het over tieners dus houd je gedachten maar voor je.
Denk gewoon ff na kree. Ik heb het over slaapfeestje van meisjes van 10. Niet over wat ze nu doen. Doe ff normaal.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe. ojee als je eens wist wat je kinderen nou doen he?
oke sorry ik had de leeftijd niet helemaal. maakt niet uit.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Denk gewoon ff na kree. Ik heb het over slaapfeestje van meisjes van 10. Niet over wat ze nu doen. Doe ff normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja toch? ken jullie en kinderen natuurlijk ook niet precies, dus doe aanname, wat wel beetje valkuil is van mij trouwens om te snel wat te zeggen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
En zoals Chufi zou zeggen.... en door....
Het ging even om de leeftijd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch? ken jullie en kinderen natuurlijk ook niet precies, dus doe aanname, wat wel beetje valkuil is van mij trouwens om te snel wat te zeggen.
Sorry daarvoor. en idd.
en door
Geen probleem. Maar aan mijn dochter en vriendinnen kom je niet.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch? ken jullie en kinderen natuurlijk ook niet precies, dus doe aanname, wat wel beetje valkuil is van mij trouwens om te snel wat te zeggen.
Sorry daarvoor. en idd.
en door
daarom en snap ik ook, ik heb het onhandig gezegd denk. want wilde eigenlijk geen punt of drama van maken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het ging even om de leeftijd.
Wat die van mij allemaal uitvreten nu kan ik mij prima voorstellingen bij maken maar hoef ik niet te weten.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen probleem. Maar aan mijn dochter en vriendinnen kom je niet.
nouja omdat je ook het perfecte plaatje het liefst wil? wat begrijpelijk is. Of dat altijd zo gaat, nah denk niet altijd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:28 schreef Shii het volgende:
Ik heb er ook niets over te zeggen, maar ik zou niet helemaal blij zijn als ze met een oudere vent zou aankomen.
Ik ook niet, mijn dochter is nu al 14 jaar samen met haar inmiddels man. De helft van haar leven al, dat wilde ik eigenlijk ook niet voor haar maar die doet wat ze wil en ze is gelukkig zegt ze.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:28 schreef Shii het volgende:
Ik heb er ook niets over te zeggen, maar ik zou niet helemaal blij zijn als ze met een oudere vent zou aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |