Je hebt vooral vraag 3 verprutstquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow, best close met mijn antwoorden.,.. maar die partijdige jury heeft jou veel meer punten gegeven
Hebbie een foto?quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:05 schreef Shii het volgende:
Zometeen de kerstboom zetten met ook wat kerstballen erin die uit ouderlijk huis komen.En van die vogeltjes op knijper. Die vond ik vroeger altijd al heel speciaal.
![]()
Nee nog geen foto. Boompje staat met de lampjes erin. Dat is wel weer genoeg voor vandaag. Morgen verder met de ballen en vogeltjes. Ja inderdaad delicate dingetjes. Volgens mij heeft eentje al geen staart meer. Maar het zijn de herinneringen die het 'm doen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hebbie een foto?
Ja, wij hadden vroeger ook van die knijpertjes, een pauw kan ik me nog herrineren.
Sowieso, die prachtige glazen, delicate dingetjes,,, vraag me af of moeders ze nog heeft
Leuk!!quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee nog geen foto. Boompje staat met de lampjes erin. Dat is wel weer genoeg voor vandaag. Morgen verder met de ballen en vogeltjes. Ja inderdaad delicate dingetjes. Volgens mij heeft eentje al geen staart meer. Maar het zijn de herinneringen die het 'm doen.Ik kan me ook herinneren dat ik vroeger ook wel wat ballen gesloopt heb als kind.
Ontzettend leuk. Al die oude hangertjes in de boom en de herinneringen die daarmee samen gaan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee nog geen foto. Boompje staat met de lampjes erin. Dat is wel weer genoeg voor vandaag. Morgen verder met de ballen en vogeltjes. Ja inderdaad delicate dingetjes. Volgens mij heeft eentje al geen staart meer. Maar het zijn de herinneringen die het 'm doen.Ik kan me ook herinneren dat ik vroeger ook wel wat ballen gesloopt heb als kind.
21 + (32 x 2) = 85quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ontzettend leuk. Al die oude hangertjes in de boom en de herinneringen die daarmee samen gaan.
Ik vind het optuigen van de boom ook altijd zoiets leuks. Sommige ornamentjes hebben we al sinds dat ik klein was en elk jaar koop ik ook wel een paar nieuwe.
Ik ben daar ook een ster in over het algemeen, Vandaag ging dat goedquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:20 schreef Domnivoor het volgende:
Twee keer achter elkaar de verkeerde kant van de VS gegokt.
Vroeger... toen architectuur nog lokaal was...quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:20 schreef Domnivoor het volgende:
Twee keer achter elkaar de verkeerde kant van de VS gegokt.
Nadeel daarvan is dat wel erg veel van die plaatjes precies uit LA of NY komenquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
Daarom doe ik meestal ergens in het midden van Amerika gokken.
Klopt en dan zit ik er gigantisch naast.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Nadeel daarvan is dat wel erg veel van die plaatjes precies uit LA of NY komen
Dat noem ik de makkelijke weg!quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
Daarom doe ik meestal ergens in het midden van Amerika gokken.
Is gewoon raden en soms raad ik in het midden. Boeiend wat jij er van vindt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat noem ik de makkelijke weg!
Ik ga voor de dood of de gladiolen
Is in het midden raden nog wel raden?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is gewoon raden en soms raad ik in het midden. Boeiend wat jij er van vindt.
Jawel want kan ook ergens anders raden, doe het niet altijd he.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is in het midden raden nog wel raden?
Nu Raadicaliseer jequote:Op zaterdag 6 december 2025 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
Of is het woord raden weer niet de goede keuze qua Nederlandse taal want dan kan je mooi de t... krijgen.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
Of is het woord raden weer niet de goede keuze qua Nederlandse taal want dan kan je mooi de t... krijgen.
Hey flapdrol, had je nog bloemen gekocht en gegeven aan je tandarts? En zo ja, wat vond ze er van?quote:
Het is nog geen kerst.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie kerstgedachte weer
I stand by Choco.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie kerstgedachte weer
Foto verslag?quote:
Ze kunnen je ook doodslaan met de gladiolen, helpt dat?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat noem ik de makkelijke weg!
Ik ga voor de dood of de gladiolen
Kijk, daar heb ik wat aan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze kunnen je ook doodslaan met de gladiolen, helpt dat?
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey flapdrol, had je nog bloemen gekocht en gegeven aan je tandarts? En zo ja, wat vond ze er van?
Doen wij hier in Nijmegen 1x per jaar en dat is een groot feestquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze kunnen je ook doodslaan met de gladiolen, helpt dat?
Geen bloemen, je had dat nog wel gezegd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Nee!
Maar wel een duidelijk compliment en ze was oprecht blij
Ik dacht ff tussendoor bijvijlen idd, maar kreeg gelijk de full treatment, kies gefixed, tandsteen afgebroken en de periode afspraak die ik had staan gelijk er bij gedaan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen bloemen, je had dat nog wel gezegd.
Gelukkig dat ze dan nog blij was.
Je kies ook weer gemaakt/bijgepunt?
Genocide op de finishlijn?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doen wij hier in Nijmegen 1x per jaar en dat is een groot feest
Netjes, goed gedaan die tandarts.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht ff tussendoor bijvijlen idd, maar kreeg gelijk de full treatment, kies gefixed, tandsteen afgebroken en de periode afspraak die ik had staan gelijk er bij gedaan.
Dus ja, ze is nog steeds: Master
Paar dagen geleden was zijn kies afgebroken en had hij zijn tandarts een paar keer gebeld, die nam niet op maar ze belde hem terug omdat ze zag dat hij een paar keer gebeld had, toen zei hij tegen ons dat hij bloemen zou meenemen de volgende dag als hij mocht langskomen bij de tandarts.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:46 schreef Shii het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist over de tandarts.
Waarom zou ik die kopen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En heb jij al een telefoonhoesje?
Ik dacht dat ik alles teruglas in de topics, maar dit heb ik helemaal gemist.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was zijn kies afgebroken en had hij zijn tandarts een paar keer gebeld, die nam niet op maar ze belde hem terug omdat ze zag dat hij een paar keer gebeld had, toen zei hij tegen ons dat hij bloemen zou meenemen de volgende dag als hij mocht langskomen bij de tandarts.
Neequote:Op zaterdag 6 december 2025 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar had je toch voor gekeken van de week bij iets?
Kijk, niet alles zit goed in mijn hoofd.
Ik weet niet wat ik erger vind...quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alles teruglas in de topics, maar dit heb ik helemaal gemist.![]()
![]()
![]()
![]()
Dank voor de update.
Geeft toch niet, ik gaf de update graag, ik had het vooral onthouden omdat hij zei dat ie bloemen zou meenemen en ik wilde weten hoe dat afgelopen was.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alles teruglas in de topics, maar dit heb ik helemaal gemist.![]()
![]()
![]()
![]()
Dank voor de update.
Why??quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:51 schreef Shii het volgende:
Ik dacht dat ik alles teruglas in de topics
Ik geloof het ook niet.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee
Dat hoofd van jou werkt niet heel lekker hoor
Die telefoonhoesjes waren er wel.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geeft toch niet, ik gaf de update graag, ik had het vooral onthouden omdat hij zei dat ie bloemen zou meenemen en ik wilde weten hoe dat afgelopen was.
En schijnbaar onthoud ik niet alles even goed ontdek ik net, iets met telefoonhoesje.![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind...
Dat je alles terug leest...
Of dat je het gemist hebt ...
dit is waarom de "jongere" generatie overspannen raakt en etc.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:54 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Weet niet wat ik erop moet zeggen. Natuurlijk lees ik niet alles, maar ben wel regelmatig aan het bijlezen, maar ik heb het dus toch gemist. Dus ook een goed teken dat ik niet alles meekrijg.
Vooruit danquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Het was ook wat sarcastisch bedoeld, maar ik lees regelmatig even mee, maar post niet altijd.
Als je mijn posts maar leest.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Het was ook wat sarcastisch bedoeld, maar ik lees regelmatig even mee, maar post niet altijd.
Die mycroft ik altijdquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
1
[..]
Als je mijn posts maar leest.
Dat dacht ik dus ook...quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
1
[..]
Als je mijn posts maar leest.
Ik heb ff gezocht want had toch zoiets gelezen, alleen verkeerd begrepen in mijn hoofd. Telefoonhoesje was iig goed.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die telefoonhoesjes waren er wel.
Als 1 van de twee echt domme/rare kramen op de kerstmarkt hier.
Maar nee, ik ga er geen halen
quote:Op woensdag 3 december 2025 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dan ga ik hier dus over de kerstmarkt. Netjes op het Vrijthof. Ziet er dit jaar echt wat beter uit dan voorgaande jaren.
Een schaatsbaan, reuzenrad, draaimolen. Redelijk wat handwerk te koop. Maar waar is er een stalletje met telefoonhoesjes
En natuurlijk, veel eten. Worsten, reibekuchen, flammkuchen.
En dan, om het ineens volledig te verzieken, al misschien niet voor amsterdammerts, staat er een febostal
Ja, met muur om voer uit te halen
Ik begrijp je en doe dat ook wel eens en soms is er heel weinig gepost en dan lees ik wel ff terug.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook...
Ik lees nooit terug.. val er altijd gewoon (al dan niet lekker lomp) gewoon in...quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begrijp je en doe dat ook wel eens en soms is er heel weinig gepost en dan lees ik wel ff terug.
Meestal gewoon lomp.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik lees nooit terug.. val er altijd gewoon (al dan niet lekker lomp) gewoon in...
Dat teruglezen is niet te doen.
Nou ik blijkbaar ook niet, want ik had de tandarts niet meegekregen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik lees nooit terug.. val er altijd gewoon (al dan niet lekker lomp) gewoon in...
Dat teruglezen is niet te doen.
< Vraagt zich af waarom Choco haarzelf aan het spanken is..quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meestal gewoon lomp.
En ik zeg toch dat als er weinig is gepost, dan is het wel te doen.
Ik heb 6 januari een vervolg afspraak, dan kan je dat vast noterenquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou ik blijkbaar ook niet, want ik had de tandarts niet meegekregen.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Vraagt zich af waarom Choco haarzelf aan het spanken is..
Hier is je antwoordquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb 6 januari een vervolg afspraak, dan kan je dat vast noteren
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Vraagt zich af waarom Choco haarzelf aan het spanken is..
Die koop ik al jaren niet meer sinds ik die in mijn telefoon gebruik.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:04 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik heb toevallig wel net een agenda voor 2026 aangeschaft.
ik heb een todo kladblok gehad van de sint. LOLquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:04 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik heb toevallig wel net een agenda voor 2026 aangeschaft.
Joh, als jij daar toch blij van wordt is dat primaquote:
Wat is een todo kladblokquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb een todo kladblok gehad van de sint. LOL
Altijd handig. Staat er al wat op?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb een todo kladblok gehad van de sint. LOL
kladblok met blaadjes waar je op kunt schrijven wat je allemaal nog moet doen of uitstelt dus.,quote:
Telefoonhoesje?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Grrrr, mijn pakketje, dat er uiterlijk de derde zou zijn,
is er nog niet
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Joh, als jij daar toch blij van wordt is dat prima
nou hij zit nog in de verpakking, maar heb wel wat dingen die ik er op kan schrijven ja.quote:
Gewoon een schrift?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
kladblok met blaadjes waar je op kunt schrijven wat je allemaal nog moet doen of uitstelt dus.,
LOl de sint kent mij goed.
Thanks ma
Star wars mok die reageert op hete inhoudquote:
Niet dus? Ook goedquote:
Oeh dat is geinig, op het star wars gedeelte na dan, ben zelf meer van start trek.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Star wars mok die reageert op hete inhoud
min of meer zelfde als kladblok idd, maar oke dat het er op staat danquote:
Hopelijk is het geinig jaquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh dat is geinig, op het star wars gedeelte na dan, ben zelf meer van start trek.
* Choco verstopt zich
Gaat het wel goedquote:
Dat zijn de mooie dingen van die dagen. En je zus kent je goed zo te lezen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:12 schreef kree het volgende:
tis altijd wel grappig sinterklaas, doen we het voor me neefjes en nichtje min of meer wel./
maar voor de ouderen dan ff kasootjes lootje trekken naar elkaar, krijg je altijd die soort van "steek onder water" kasootjes natuurlijk.
Behalve van wat je vraagt, kreeg een powerbank van mijn zusje toevallig die had er nog mooi gedicht bij gedaan
Als het voor jou werkt primaquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer zelfde als kladblok idd, maar oke dat het er op staat dan. vond hem wel grappig eigenlijk als kadootje.
Van wat ik op het internet heb gezien zijn die bekers geinig, ik hoop dat ie het doet.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk is het geinig ja
Ow, doei dan
Dank,quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie dingen van die dagen. En je zus kent je goed zo te lezen.
owh zeker weten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie dingen van die dagen. En je zus kent je goed zo te lezen.
Ga wat leuks doen met je rare bui danquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jawel.
Wat ik al zei, rare bui of zo en dan gaat de verwerking van info soms even anders.
Hmpf, zoek zo mijn bed wel op of zo.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga wat leuks doen met je rare bui dan
ja ik vind er geen reet aan al die dingen, maarja het is beetje familie ding ook enzo. en ach achteraf was het allemaal wel weer leukquote:
Nu al?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmpf, zoek zo mijn bed wel op of zo.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee toch niet, veel te vroeg, ff iets op youtube aangezet wat misschien helpt.
ik kijk je filmpje ff, maar 7 kinderen. Holy fuck moet er echt neit aan denken. haha mijn neefjes en nichtje zijn al meer dan genoegquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal al gezien. Goede serie. Had nu iets vrolijkers nodig.
Ik heb er na 2, dopjes in laten doen. 7 zou ik ook niet aan moeten denken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
ik kijk je filmpje ff, maar 7 kinderen. Holy fuck moet er echt neit aan denken. haha mijn neefjes en nichtje zijn al meer dan genoeg
Stap 1quote:
heb jij kinderen of neefjes of nichtjes dan choco?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb er na 2, dopjes in laten doen. 7 zou ik ook niet aan moeten denken.
Halverwegequote:Op zaterdag 6 december 2025 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
Dit was een goede tip van iemand om mijn humeur te verbeteren.
Bekijk deze YouTube-video
2 zeer volwassen kinderen. 28 en 30 zijn ze.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
heb jij kinderen of neefjes of nichtjes dan choco?
haha dan ben je die hele (grappige) periode wss met ze voorbij.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
2 zeer volwassen kinderen. 28 en 30 zijn ze.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
2 zeer volwassen kinderen. 28 en 30 zijn ze.
Ziet er al goed uit zoquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Stap 1
[ afbeelding ]
Al ligt mijn vlees op een andere braai ergens.
Ze zijn nu anders grappig.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
haha dan ben je die hele (grappige) periode wss met ze voorbij.
Als ik mijn ma wel eens vraag he, dan zegt ze altijd toen jullie allemaal nog kleine kinderen waren
heb ik geen kinderen. maar oke wel neefjes en nichtje en die zijn nu 8 oudsten. onwijs grappig wel moet ik zeggen. hahaha.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:27 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Die van mij zit er net tussenin qua leeftijd.
Ik ben 51 en een paar jaar geleden ben ik met mijn volwassen zoon door Engeland naar Schotland gereden.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:30 schreef kree het volgende:
btw he ben 43 nu en ging nog met met mijn ma en zusje op vakantie. wat dus onwijs leuk was.
ja denk ik, maar ik moet die nog uitvinden natuurlijk. plus dat ik niet hun ouders ben. dus zie ze wel, mss te weinig denk ik. Maargoed het is elke keer grappig en mijn broertje en mijn schoonzus vertrouw ik er helemaal op dat ze die kinderen nog beetje goed opvoeden. bquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze zijn nu anders grappig.
Elke leeftijd heeft zijn leuke en niet leuke kanten.
Komt vanzelf allemaal. En opvoeden helpt zeker maar er zit ook veel voorgaande generaties in je kinderen heb ik ontdekt, DNA dus. Zonder dat ze dingen gezien hebben van hun ouders, hebben ze toch wel bepaalde trekjes die hetzelfde zijn, bij die van mij dan iig.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk ik, maar ik moet die nog uitvinden natuurlijk. plus dat ik niet hun ouders ben. dus zie ze wel, mss te weinig denk ik. Maargoed het is elke keer grappig en mijn broertje en mijn schoonzus vertrouw ik er helemaal op dat ze die kinderen nog beetje goed opvoeden. b
Opvoeden doen je broer en schoonzus wel, die leuke oom zijn, dat kan jij doen/zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk ik, maar ik moet die nog uitvinden natuurlijk. plus dat ik niet hun ouders ben. dus zie ze wel, mss te weinig denk ik. Maargoed het is elke keer grappig en mijn broertje en mijn schoonzus vertrouw ik er helemaal op dat ze die kinderen nog beetje goed opvoeden. b
wel grappig dat je dat zegt want zat over plan te denken zoals dus met mijn ma?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben 51 en een paar jaar geleden ben ik met mijn volwassen zoon door Engeland naar Schotland gereden.
En nu wil hij mij meenemen naar Ierland. Nou ja, niet nu, in de toekomst.
Dit is dus een voordeel van grote kinderen. Omgedraaide wereld.
Nou ja zeg, zo lang gaat het nog niet over kinderen hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik dacht even dat ik per ongeluk in OUD was terecht gekomen.
Je bent net op vakantie geweest met haar dus rustig aan en dan over een tijdje beetje rond gaan kijken en plannen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
wel grappig dat je dat zegt want zat over plan te denken zoals dus met mijn ma?
alleen dan Wales enzo in UK dacht aan goedkope vlucht en daar auto huren.
Helemaal plan nog in uitwerking, maar ik zie dat nog wel gebeuren ook? Ik heb het altijd wel leuk met mijn ma.
hahaha en sowieso 40+ gemiddeld heeft wel kinderen lijkt me.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou ja zeg, zo lang gaat het nog niet over kinderen hoor.
Elke dag een feestjequote:Op zaterdag 6 december 2025 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Stap 1
[ afbeelding ]
Al ligt mijn vlees op een andere braai ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |