Oeh dat is geinig, op het star wars gedeelte na dan, ben zelf meer van start trek.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Star wars mok die reageert op hete inhoud
min of meer zelfde als kladblok idd, maar oke dat het er op staat danquote:
Hopelijk is het geinig jaquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh dat is geinig, op het star wars gedeelte na dan, ben zelf meer van start trek.
* Choco verstopt zich
Gaat het wel goedquote:
Dat zijn de mooie dingen van die dagen. En je zus kent je goed zo te lezen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:12 schreef kree het volgende:
tis altijd wel grappig sinterklaas, doen we het voor me neefjes en nichtje min of meer wel./
maar voor de ouderen dan ff kasootjes lootje trekken naar elkaar, krijg je altijd die soort van "steek onder water" kasootjes natuurlijk.
Behalve van wat je vraagt, kreeg een powerbank van mijn zusje toevallig die had er nog mooi gedicht bij gedaan
Als het voor jou werkt primaquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer zelfde als kladblok idd, maar oke dat het er op staat dan. vond hem wel grappig eigenlijk als kadootje.
Van wat ik op het internet heb gezien zijn die bekers geinig, ik hoop dat ie het doet.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk is het geinig ja
Ow, doei dan
Dank,quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie dingen van die dagen. En je zus kent je goed zo te lezen.
owh zeker weten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie dingen van die dagen. En je zus kent je goed zo te lezen.
Ga wat leuks doen met je rare bui danquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jawel.
Wat ik al zei, rare bui of zo en dan gaat de verwerking van info soms even anders.
Hmpf, zoek zo mijn bed wel op of zo.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga wat leuks doen met je rare bui dan
ja ik vind er geen reet aan al die dingen, maarja het is beetje familie ding ook enzo. en ach achteraf was het allemaal wel weer leukquote:
Nu al?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmpf, zoek zo mijn bed wel op of zo.
Deel.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee toch niet, veel te vroeg, ff iets op youtube aangezet wat misschien helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |