Ik weet wie het zegt.quote:
Pro tip, geen aanbiedingen kopen, dan gaat sparen een stuk sneller.quote:Op zondag 7 december 2025 11:52 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt ze niet zomaar kopen he. Je moet daar ook nog voor sparen.
Jawel hoor, je kan ze gewoon kopen voor zover ik dat zie.quote:Op zondag 7 december 2025 11:52 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt ze niet zomaar kopen he. Je moet daar ook nog voor sparen.
Kan jij ook niks aan doen.quote:Op zondag 7 december 2025 11:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kan ze gewoon kopen voor zover ik dat zie.
quote:Op zondag 7 december 2025 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pro tip, geen aanbiedingen kopen, dan gaat sparen een stuk sneller.
Dat geld niet voor de kerstdingen. Hier, dit is wel wat voor jou.quote:Op zondag 7 december 2025 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan jij ook niks aan doen.
[ afbeelding ]
En dan deze voor jou.quote:Op zondag 7 december 2025 12:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat geld niet voor de kerstdingen. Hier, dit is wel wat voor jou.
[ afbeelding ]
Dat is veel vaker, niet heel spannend?quote:Op zondag 7 december 2025 12:06 schreef maily het volgende:
Twee gevechtsvliegtuigen opgestegen vanaf vliegveld Volkel
https://www.omroepbrabant(...)egen-na-alarmmelding
Alarmmelding?quote:Op zondag 7 december 2025 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is veel vaker, niet heel spannend?
Jij maakt wel de lieve versiequote:Op zondag 7 december 2025 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan deze voor jou.![]()
[ afbeelding ]
Ja. Zal niet zeggen dat het wekelijks is, maar echt wel regelmatig.quote:
Ik ben altijd liev.quote:
Wedden dat de meningen daarover verdeeld zijnquote:
Het rare is wel dat er nog geen enkele drone naar beneden is gehaald. Daar zou toch wel iets van info uit te halen zijn lijk me.quote:Op zondag 7 december 2025 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja. Zal niet zeggen dat het wekelijks is, maar echt wel regelmatig.
Nee, dat verlies ik toch.quote:Op zondag 7 december 2025 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wedden dat de meningen daarover verdeeld zijn
Gaat niet alleen om drones maar ook om Russen die langs de grenzen vliegen over de Noordzee en dan 'vervelend' doen. Lijkt er steeds meer op dat ze testen hoe snel de reactiesnelheden zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het rare is wel dat er nog geen enkele drone naar beneden is gehaald. Daar zou toch wel iets van info uit te halen zijn lijk me.
Dat bij de Noordzee weet ik en dan ze er vrij snel bij. Maar die komen niet vanaf Volkel.quote:Op zondag 7 december 2025 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om drones maar ook om Russen die langs de grenzen vliegen over de Noordzee en dan 'vervelend' doen. Lijkt er steeds meer op dat ze testen hoe snel de reactiesnelheden zijn.
Zo'n drone naar beneden halen heeft ook nadelen, zeker als ie wat groter is. Kan best schade geven op de plek waar die neerkomt.
Ligt er maar aan waar ze vliegen. Volkel kan ook, zelfs Belgie is een optie. Daarmee werken 'we' samen.quote:Op zondag 7 december 2025 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bij de Noordzee weet ik en dan ze er vrij snel bij. Maar die komen niet vanaf Volkel.
Die komen zeker van Soesterberg.quote:Op zondag 7 december 2025 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bij de Noordzee weet ik en dan ze er vrij snel bij. Maar die komen niet vanaf Volkel.
Zucht. Leeuwarden natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2025 12:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die komen zeker van Soesterberg.
Hier, wat defensie er over zegt. Met een infographic.quote:
Thanks, dit is best wel interessant.quote:Op zondag 7 december 2025 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, wat defensie er over zegt. Met een infographic.
https://www.defensie.nl/d(...)2/06/infographic-qra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |